Volgens mij kun je het beter ook met een spuitbus doen en dan van een grote afstand sprayen zodat er een klein laagje vormt en je dus geen druppeltjes kan krijgen. Wel de rest je controller goed afdekken natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, zo had ik de mijne ook gedaan, alleen is het rond om de letters uitgelopen. Eigenlijk steviger en dikker papier hebben, of plastic.
Dat is wel iets voor mijquote:
Ik heb precies hetzelfde, en zonder die flares ben je gewoon kansloos tegenwoordig, toch wel jammer dat je zo afhankelijk van upgrades bentquote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel iets voor mij
Nog steeds niet meer dan 220 punten gehaald met de jets en dus nog altijd geen flaresGaat hem ook niet meer worden denk ik, aangezien ik bij opstijgen standaard direct gelocket wordt
Ach gelukkig kan ik wel aardig bazen in een heli
Ik heb in totaal iets van een half uur in jets met maar liefst 10! (quote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel iets voor mij
Nog steeds niet meer dan 220 punten gehaald met de jets en dus nog altijd geen flaresGaat hem ook niet meer worden denk ik, aangezien ik bij opstijgen standaard direct gelocket wordt
Ach gelukkig kan ik wel aardig bazen in een heli
Ik heb alleen maar punten omdat ik per ongeluk tegen een heli crashte waar 3 man inzatquote:Op maandag 7 november 2011 09:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb in totaal iets van een half uur in jets met maar liefst 10! () punten!
quote:Op maandag 7 november 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar punten omdat ik per ongeluk tegen een heli crashte waar 3 man inzat
Veelste koud!quote:Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Dus, wie gaat er vanavond al in zijn slaapzakje voor de deur van de MM liggen?
Dito, maar dan met DA:2 en forza 4.quote:Op maandag 7 november 2011 10:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Veelste koud!
Denk dat ik zelf eerst skyrim haal en daarna mw3! Vermaak me ondertussen wel met bf3
Ik heb een keer een heel potje zonder flares rondgevlogen. Die flares boeien geen kut, dat is toch maar een laatste redmiddel. Je moet zorgen dat je de betere piloot bent. Als je bijvoorbeeld je snelheid ineens dropt schieten ze je bijna altijd voorbij als ze met de minigun op je aan het schieten waren en als ze je aan het locken waren zijn ze hun lock gegarandeerd kwijt. Meestal worden de rollen dan omgedraaid en naai je ze zo uit de lucht.quote:Op maandag 7 november 2011 09:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, en zonder die flares ben je gewoon kansloos tegenwoordig, toch wel jammer dat je zo afhankelijk van upgrades bent
quote:
heb je nu wel een sterke man die je tv en xbox aan het bed eind zet?quote:
Alle 3 niet.quote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
heb je nu wel een sterke man die je tv en xbox aan het bed eind zet?
Beterschap!
quote:Op maandag 7 november 2011 11:11 schreef tliciouz het volgende:
Pringles, je kan ipv de thumbsticks te verven ook nieuwe kopen he, 1 euro nog wat zijn ze en je hebt ze echt in 300 kleurtjes op ebay.
Ik heb ze net ook besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |