Het is een bestaand huis en er zit spuitwerk op denk ik. Het zijn allemaal van die bobbeltjes, maar volgens mij is er ook al een keer overheen geverfd en het is niet echt mooi egaal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:41 schreef error_404 het volgende:
Wat zit er nu op de muren en, is het een nieuwbouw of bestaand huis?
In het huis waar wij nu wonen hebben wij ook structuurverf, het is idd ook niet ideaal want we halen ons er weleens aan open. Anderzijds kan ik zelf niet spachtelputzen, dus moeten we eerst alles laten stuken en daaroverheen spachtelputz laten opbrengen wat niet goedkoop zal zijn. Wil best wat betalen maar het moet ook reëel blijven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:04 schreef hugsy33 het volgende:
Structuurverf is ook niet ideaal, dat zijn allemaal scherpe bobbeltjes.
Kleine kinderen lopen idd met hun handen tegen de muur en zullen er ook regelmatig tegenaan vallen dus ik zou persoonlijk voor iets anders kiezen.
Bij het behang zou ik erop letten hoe goed het afneembaar is, kinderen gaan er geheid op tekenen of per ongeluk hun vieze handjes aan smeren
Waarom laat je het eerst stucen en dan structuurverf er overheen???quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:44 schreef prum het volgende:
We zijn eruit, het word alles laten stucen en daarover heen structuurverf. Ik besef echt dat er aan ieder materiaal wel voor- en nadelen zijn. Structuur verf is sterk, egaal maar wel scherp. Dat risico moeten we dan maar nemen. In alle kamers 1 muur behang. Zal erop letten dat het afneembaar behang is.
Super bedankt voor alle reacties en tips.
My thoughts exactly.quote:Op zondag 6 november 2011 14:57 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Waarom laat je het eerst stucen en dan structuurverf er overheen???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop