Dat werkt inderdaad handig, die autocollectquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef VdJ het volgende:
@Tijntje, het is gelukt hoor. Die block list stond niks tussen, dus heb maar bij app instellingen CV verwijderd en toen weer opnieuw aangeklikt. Ik dacht eerst dat je hele stad dan ook zou verdwijnen, maar dat is dus niet zo
Thanks
Hier maar meteen even een nieuwe lijst dan haha:
Permits: Klik
Rooftiles KLIK
Lumber: KLIK
Secret file KLIK
Spy tie: KLIK
Spy watch KLIK
Ik gebruik trouwens dat auto collect bonus voor alles wat mn buren posten. Je klikt CV aan, hij zoekt alle nieuwe feeds die je nog niet gehad hebt. Vervolgens kan je per post aanklikken, maar ook gewoon alles in 1x en hij collect automatisch wat jij hebt aangevinktNiet meer een post aanklikken, terug gaan, nieuwe post aanklikken, weer terug gaan, weer nieuw.... Gewoon lekker zn gang laten gaan
![]()
( https://apps.facebook.com(...)ks_apps&fb_bmpos=2_ )
Ah, ja, eigenlijk wel logisch, ik herinner me dat iemand een keer op de Zynga forums had gezegd dat je je spel niet kon resetten, op welke manier dan ook. Ben blij dat het nu weer goed is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef VdJ het volgende:
@Tijntje, het is gelukt hoor. Die block list stond niks tussen, dus heb maar bij app instellingen CV verwijderd en toen weer opnieuw aangeklikt. Ik dacht eerst dat je hele stad dan ook zou verdwijnen, maar dat is dus niet zo
Thanks
Ik ben een beetje huiverig voor dat soort dingen, ivm met (mogelijke) spam die verdachte applicaties kan veroorzaken.quote:Ik gebruik trouwens dat auto collect bonus voor alles wat mn buren posten. Je klikt CV aan, hij zoekt alle nieuwe feeds die je nog niet gehad hebt. Vervolgens kan je per post aanklikken, maar ook gewoon alles in 1x en hij collect automatisch wat jij hebt aangevinktNiet meer een post aanklikken, terug gaan, nieuwe post aanklikken, weer terug gaan, weer nieuw.... Gewoon lekker zn gang laten gaan
![]()
( https://apps.facebook.com(...)ks_apps&fb_bmpos=2_ )
Haha, inderdaad ja! Heb 1 keer iets zinvols gehad (bonus crew) van de vele special delivery's die ik heb gehad.quote:Op zondag 6 november 2011 11:20 schreef Tijntje83 het volgende:
Ik zal het vannacht wel eventjes onderzoeken dan.
Overigens, iemand anders die 95% van alle keren absoluut niks nuttigs krijgt van die special delivery trucks (behalve items waarvan de community building al op level 3 zit)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |