Nee, de releasedatum van IV kwam pas ruim een half jaar later dan de eerste trailer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Was er in de trailer van GTA4 ook bepaalde aanwijzingen te vinden over een release datum ofzo?
Het bewijs van slechte inspiratie voor een fatsoenlijke titel.quote:
Een beetje gamejournalist snapt toch wel dat dit precies is zoals in SA. "but only in terms of". Dat is PRECIES hetzelfde als SA man.quote:Character customisation is back but only in terms of clothing, body weight, etc. The player you start off which, much like CJ, can’t be altered by race, age, height, etc.
Ik hoop het niet. Ik hoop dat het wel in de stijl van GTA IV blijft qua realisme.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:27 schreef Jaapo het volgende:
Ik hoop trouwens dat er weer een kettingzaag in zit.
Ik niet, ik vond GTA4 wel leuk, maar Buiten de missies was er maar weinig leuks te doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:34 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik hoop dat het wel in de stijl van GTA IV blijft qua realisme.
iddquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:38 schreef Faazz het volgende:
Ik hoop in een enorme diversiteit aan wapens, waaronder ook de kettingzaag. Ik vind humor een enorm belangrijk aspect in een game zoals GTA. En juist die in SA kon ik wel waarderen. Dildo's, bloemen etc. Het is nog altijd aan de gamer om te bepalen welk wapen hij gebruikt.
Dus je wil een Saints Row achtige game?quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik niet, ik vond GTA4 wel leuk, maar Buiten de missies was er maar weinig leuks te doen
Ja...en juist dat in combinatie met een kettingzaag is keihard. Vraag me af hoe ze dat uit zouden werken...realistische graphics met een kettingzaag...lijkt me echt ziek.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:34 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik hoop dat het wel in de stijl van GTA IV blijft qua realisme.
Saints Row achtig? GTA begon daar eerder mee. We willen een GTA game zoals de GTA 3 serie, en niet GTA 4.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:00 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Dus je wil een Saints Row achtige game?
De serie is gewoon volwassener geworden en ik denk ook niet dat ze het zomaar gaan loslaten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:23 schreef Mirel het volgende:
[..]
Saints Row achtig? GTA begon daar eerder mee. We willen een GTA game zoals de GTA 3 serie, en niet GTA 4.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:23 schreef Mirel het volgende:
We willen een GTA game zoals de GTA 3 serie, en niet GTA 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |