kpvz7kpmcmne52qf.onion/wiki/index.php/Main_Pagequote:Op maandag 2 februari 2015 11:29 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Waar is de ongemodereerde versie? Post die ook even.
Inderdaad, weinig reden om daar vaak te gaan kijken. Allemaal nutteloze informatie random ongestructureerd door elkaar gegooid.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef totalvamp het volgende:
Ik heb denk alles wel gezien op het "deep web" gewoon om te kijken of alles ook waar was wat erover werd gezegd.
Het is waar, fora vol met pedos die filmpjes delen, youtube achtige sites met de meest zieke shit.
Moord, drugs, wapens, mensen allemaal te koop.
Enige goede is dat tor zo traag is, dat het minder snel kan verspreiden. Al zullen een hoop van die mensen elkaar persoonlijk kennen (vooral die pedos).
Ik zag een forum waar mannen afspraken elkaars kind te verkrachten...
Nee ik blijf wel weg van het deepweb, mij te vol mee mensen die mentale hulp nodig hebben. Of voor mijn part gewoon dood mogen neervallen.
Dat plaatje van die 19TB is dan ook al jaaaaaaaaaaren oud.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:59 schreef YuckFou het volgende:
Aldus deze link uit 2013, en dan ook nog alleen the big four, dus een hele bups meer dan de 19Tb uit de OP
Goeie kickquote:
19Tb.... mijn VJ loop archief is nu groter dan 20Tbquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:13 schreef Geralt het volgende:
Dat plaatje van die 19TB is dan ook al jaaaaaaaaaaren oud.
Klopt, er zijn verschillende definities, soms word bijvoorbeeld ook big data van bedrijven meegerekent. Ik schat dat het Tor Netwerk ongeveer de grote heeft van het internet in 1996.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:10 schreef DevFreak het volgende:
Wat trouwens wel handig is om te weten is dat het 'Deep Web' feitelijk los staat van het Tor-netwerk. De gaat hier volgens de definitie om niet-geïndexeerde gegevens die dus niet te vinden zijn met zoekmachines.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |