Opstelten zouden ze van mij live op tor op mogen ......quote:Op maandag 2 februari 2015 09:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
[Opsteltenmodus]Dan moet het maar verboden worden![/Opsteltenmodus]
Waar is de ongemodereerde versie? Post die ook even.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:39 schreef YuckFou het volgende:
Aangenaam! Een gemodereerde uitgebreide hidden wiki zonder CP
3suaolltfj2xjksb.onion/hiddenwiki/index.php/Main_Page
Ik moest ook wel ff grinniken toen ik het teruglas, was dit topic helemaal vergeten, ff googlen naar wat het dan wel is...quote:Op maandag 2 februari 2015 11:25 schreef PendingApproval het volgende:
'19 terabytes of information in the surface Web'
Ja echt, wel 19 van die schijfjes zoals dat ding wat hier op de tafel ligt.
Aldus deze link uit 2013, en dan ook nog alleen the big four, dus een hele bups meer dan de 19Tb uit de OPquote:How many terabytes of data are on the internet?
One way to answer this question is to consider the sum total of data held by all the big online storage and service companies like Google, Amazon, Microsoft and Facebook. Estimates are that the big four store at least 1,200 petabytes between them. That is 1.2 million terabytes (one terabyte is 1,000 gigabytes). And that figure excludes other big providers like Dropbox, Barracuda and SugarSync, to say nothing of massive servers in industry and academia.
Serieus? geen fucking idee, ik heb een week of 3 geleden gestoeid met TOR op een linux bakkie en alhoewel t veel sneller dan een jaar of 3/4 terug is, is het ook veel cleaner, dat was t eerste wat me opviel, alle underage is zo'n beetje verdwenen uit alle reguliere zoek&link sites, heel veel silkroad achtige boards werken niet en sowieso vond ik dat er heel heel veel pagina's niet wilden laden...quote:Op maandag 2 februari 2015 11:29 schreef PendingApproval het volgende:
Waar is de ongemodereerde versie? Post die ook even.
Nee, we gaan hier geen links posten en al helemaal niet naar dat soort rommel.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:29 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Prutsen met Linuxquote:Op maandag 2 februari 2015 21:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is de reden voor het gebruiken van TOR op een andere computer dan je normaal gebruikt? Ik ben een complete leek hoor, dus oprechte vraag.
Installeer Ubuntu naast Windows en gebruik dan Ubuntu alleen voor Tor. Maar als je per ongeluk op CP komt is het geen probleem, meteen weer weg klikken en niet blijven hangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:51 schreef leolinedance het volgende:
Wil het ook wel eens proberen maar ben toch altijd bang dat er iets te achterhalen is. Stel dat ik per ongeluk iets van CP tegen zou komen (geen idee hoe groot die kans is als je er niet bewust op klikt).
Wel verleidelijk toch om er eens een kijkje te nemen. Ga eerst wel checken of ik nog speciale maatregelen moet treffen (Proxy, VPN)
The location of Atlantis.quote:
kpvz7kpmcmne52qf.onion/wiki/index.php/Main_Pagequote:Op maandag 2 februari 2015 11:29 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Inderdaad, weinig reden om daar vaak te gaan kijken. Allemaal nutteloze informatie random ongestructureerd door elkaar gegooid.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef totalvamp het volgende:
Ik heb denk alles wel gezien op het "deep web" gewoon om te kijken of alles ook waar was wat erover werd gezegd.
Het is waar, fora vol met pedos die filmpjes delen, youtube achtige sites met de meest zieke shit.
Moord, drugs, wapens, mensen allemaal te koop.
Enige goede is dat tor zo traag is, dat het minder snel kan verspreiden. Al zullen een hoop van die mensen elkaar persoonlijk kennen (vooral die pedos).
Ik zag een forum waar mannen afspraken elkaars kind te verkrachten...
Nee ik blijf wel weg van het deepweb, mij te vol mee mensen die mentale hulp nodig hebben. Of voor mijn part gewoon dood mogen neervallen.
Dat plaatje van die 19TB is dan ook al jaaaaaaaaaaren oud.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:59 schreef YuckFou het volgende:
Aldus deze link uit 2013, en dan ook nog alleen the big four, dus een hele bups meer dan de 19Tb uit de OP
Goeie kickquote:
19Tb.... mijn VJ loop archief is nu groter dan 20Tbquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:13 schreef Geralt het volgende:
Dat plaatje van die 19TB is dan ook al jaaaaaaaaaaren oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |