Mooi! Ga er ook 3 van bestellen en zie net dat de 4e dan gratis is. Zal ik jou die toesturen? Wat is je maat?quote:
lekker patsen tochquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Zo ben ik zelf ook iemand die sieraden draagt. Twee ringen, zilvere schakelarmband, dikke schakelketting, twee van die diamantjes(oorbellen) en een groot horloge met (nep)diamanten om de klok heen. Gister zelfs nog een nieuwe dikke zilvere armband besteld.
Goede samenvatting.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Flurry het volgende:
Wat mag:
• Zegelring
• Verlovings- of trouwring
• Manchetknopen
• Horloge (ZONDER diamanten - nep of echt)
Geen dank!
Ben je Antiliaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:16 schreef Nicksanders het volgende:
Ts ik draag 4 echte gouden ringen
Waaronder een zegel ring en 1 met briljant erin
1 echte gouden armband
1 ekte gouden horloge
2 ekte gouden kettingen met daaraan
1 ekt goud hartje
1 ekt goud naamplaatje
1 ekt goud kruis
Not gaaaaay
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Gino_Santi het volgende:
Klacht: Mensen die bang zijn om er enigszins patserig uit te zien.
[..]
Helemaal mee eens gast! Lekker patsen kan geen kwaad. Doe er zelf ook goed aan mee.Grote oorbellen, kettingen. Soms wat ringen en een schakelarmband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:
Mensen die hun best doen om er rijk uit te zien, zijn het niet (meer). Je weet dat ale intelligente mensen hiervan op de hoogte zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Nee
Blanke Nederlander met wat erfenisjes oa
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Zo ben ik zelf ook iemand die sieraden draagt. Twee ringen, zilvere schakelarmband, dikke schakelketting, twee van die diamantjes(oorbellen) en een groot horloge met (nep)diamanten om de klok heen. Gister zelfs nog een nieuwe dikke zilvere armband besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |