Dan moet je niet de 12x scope nemen. Reflectie is er niet bij 6x of minder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Snipers zijn echt niets meer waard vergeleken met BC2. Als ze richten dan kan echt iedereen ze zien.
Snipen in BC2 was een m95 met Acog scope pff ^^quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Snipers zijn echt niets meer waard vergeleken met BC2. Als ze richten dan kan echt iedereen ze zien.
Oh thanks dat wist ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dan moet je niet de 12x scope nemen. Reflectie is er niet bij 6x of minder.
Is makkelijk man, gewoon met pijltjes en WASD en space. Je muis helemaal links laten liggen, ik ownde echt zo hard in een heli + jet in BF2quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:15 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Oh thanks dat wist ik niet.
Ik kan ook echt voor geen meter jet vliegen
Start dan godverdomme ook Teamspeak om een plek vrij te krijgen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef valek het volgende:
Tis GODVERDOMME KUT met inloggen. Ben al een eeuwigheid aan het wachten.
Ja, maar ik word steeds gelocked en ik heb nog geen flaresquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is makkelijk man, gewoon met pijltjes en WASD en space. Je muis helemaal links laten liggen, ik ownde echt zo hard in een heli + jet in BF2
Server staat in de beginpost..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:08 schreef valek het volgende:
Is er niemand online of zoek ik naar de verkeerde server?
Kan er inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |