Dat vraag ik mezelf nou ook af. Elke keer zal er wel weer een eikel direct in wegrijden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef LennardNL het volgende:
Hm net stond er wel dat er 1 iemand in zat.
Waar in Caspian Border vind ik de Mobile AA trouwens?
Bofkont.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:17 schreef Civilian het volgende:
*plop* Weekend! Zo naar huis en vanavond BF'en!
Ik heb de afgelopen paar uur steeds even in de server gezeten, maar afgezien van een of twee anderen, bleef ie leegquote:
Eens! De mappen waren veel groter en de vlaggen in CQ waren daar veel meer verspreid, waardoor het gevecht niet altijd op één plek was. Damavand Peak bijvoorbeeld is één en al ellende om over Metro nog maar niet te sprekenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:28 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb eindelijk flares gehaald voor mijn jet..![]()
Van mij mag B2K gauw komen, vind de meeste maps echt bagger en veelte klein in vergelijking met BF2.
Als jij gaat, ga ik ook. Ik neem er nog 1 extra meequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen paar uur steeds even in de server gezeten, maar afgezien van een of twee anderen, bleef ie leeg
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als jij gaat, ga ik ook. Ik neem er nog 1 extra mee
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als jij gaat, ga ik ook. Ik neem er nog 1 extra mee
Doe ik het beter, ik was gewoon de hele dag vrij, standaard om de week.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:19 schreef BurnaBoy het volgende:
Oh mijn begon om 1 uur vandaag,
TROLOLOLOLOLO
Nog 1!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |