Dan moet je niet de 12x scope nemen. Reflectie is er niet bij 6x of minder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Snipers zijn echt niets meer waard vergeleken met BC2. Als ze richten dan kan echt iedereen ze zien.
Snipen in BC2 was een m95 met Acog scope pff ^^quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Snipers zijn echt niets meer waard vergeleken met BC2. Als ze richten dan kan echt iedereen ze zien.
Oh thanks dat wist ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dan moet je niet de 12x scope nemen. Reflectie is er niet bij 6x of minder.
Is makkelijk man, gewoon met pijltjes en WASD en space. Je muis helemaal links laten liggen, ik ownde echt zo hard in een heli + jet in BF2quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:15 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Oh thanks dat wist ik niet.
Ik kan ook echt voor geen meter jet vliegen
Start dan godverdomme ook Teamspeak om een plek vrij te krijgen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef valek het volgende:
Tis GODVERDOMME KUT met inloggen. Ben al een eeuwigheid aan het wachten.
Ja, maar ik word steeds gelocked en ik heb nog geen flaresquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is makkelijk man, gewoon met pijltjes en WASD en space. Je muis helemaal links laten liggen, ik ownde echt zo hard in een heli + jet in BF2
Server staat in de beginpost..quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:08 schreef valek het volgende:
Is er niemand online of zoek ik naar de verkeerde server?
Kan er inquote:
Nice, toch own ik je !!!EINZ!!!____:')!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
Nu op de BoF server vanaf de LAN
Die joystickquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe wil je op 2 schermen spelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:06 schreef LennardNL het volgende:
[..]ik heb 2 schermen, maar als ik game verschijnt ie maar op 1 scherm... hoe fix ik dat?
dan moet je je windows map op je c schijf verwijderenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:06 schreef LennardNL het volgende:
[..]ik heb 2 schermen, maar als ik game verschijnt ie maar op 1 scherm... hoe fix ik dat?
Goed idee man, met je dikke rand en je crosshair in het middenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:06 schreef LennardNL het volgende:
zoiets had ik al bedachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef Catch_me het volgende:
hallon je moet dan de system32 map verwijderen
dit is een bug in windows
je zal gelijk het verschil merken
gr gr freek de jong
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:15 schreef Civilian het volgende:
Is er ook een admin aanwezig van BoF? D'r moet er nodig een gekicked worden..
huh men computer werkt nu niet meer, ik krijg 'systeem dir niet found' ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:13 schreef wuuht het volgende:
[..]
dan moet je je windows map op je c schijf verwijderen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:28 schreef LennardNL het volgende:
[..]
huh men computer werkt nu niet meer, ik krijg 'systeem dir niet found' ofzo![]()
![]()
Verzonden vanaf mijn HTC Sensation
Goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:11 schreef Xblister het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt ook printscreen hoor. Dat ziet er wat leuker uit als zon kutfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie mij trouwens 2e van mijn team met 3/16![]()
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:11 schreef Xblister het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn e-penis is groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Lekker janken nu... Lijkt me prima...quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:50 schreef cerror het volgende:
Ik zit net te denken; ik heb de limited edition maar geen van de wapens etc. uit de Physical Warfare Pack....
Huh?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker janken nu... Lijkt me prima...
Ik welquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:50 schreef cerror het volgende:
Ik zit net te denken; ik heb de limited edition maar geen van de wapens etc. uit de Physical Warfare Pack....
Je zit bij de tegenstanders, en al 2 dagen zonder mic op TS. In mijn ogen heb je dan geen steek te zoeken op TS. Of je nou een teamswitcher bent of nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:34 schreef Dinthe het volgende:
Wat een triest gedrag van die Civilian zeg. En dat allemaal omdat iemand denkt dat ik een teamswitcher zou zijn.
Faalhazen.
Je zit op TS zonder mic, dit is ook een beetje raar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:34 schreef Dinthe het volgende:
Wat een triest gedrag van die Civilian zeg. En dat allemaal omdat iemand denkt dat ik een teamswitcher zou zijn.
Faalhazen.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:47 schreef Dinthe het volgende:
Ja, de groeten lieverd.
Als dat een probleem was had je dat 2 dagen geleden moeten besluiten.
Hoi.
True, ook al eens meegemaakt dat mensen zitten te lurken op TS en dat je toch net verdacht vaak gevonden wordt door dezelfde persoon... Wil overigens niet zeggen dat dat bij jullie het geval is (nooit met jullie gespeeld), maar het is logisch om er over te denken..quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:47 schreef Xblister het volgende:
[..]
Je zit op TS zonder mic, dit is ook een beetje raar.
En als mensen je vaak zien teamswitchen + het feit dat je op teamspeak zit zonder mic is het toch logisch dat je gebanned word van de teamspeak.
Nee ik wil hem ook helemaal nergens van beschuldigen, alleen ff aankaarten dat het enigsinds vreemd is en civilian in mijn ogen alle recht heeft om hem te bannenquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
True, ook al eens meegemaakt dat mensen zitten te lurken op TS en dat je toch net verdacht vaak gevonden wordt door dezelfde persoon... Wil overigens niet zeggen dat dat bij jullie het geval is (nooit met jullie gespeeld), maar het is logisch om er over te denken..
Nice!quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:07 schreef Smoofie het volgende:
Hoe maak ik screenshots? Had net 82-20 met 17500 punten en met rewards erbij had ik 38000
Als ik zou teamswitchen wel ja. Bah, nou, geen FOK! meer voor mij op Battlefield. Wat een onzin.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:47 schreef Xblister het volgende:
[..]
Je zit op TS zonder mic, dit is ook een beetje raar.
En als mensen je vaak zien teamswitchen + het feit dat je op teamspeak zit zonder mic is het toch logisch dat je gebanned word van de teamspeak.
Jij hebt deze week continue team geswitched...quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:56 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Als ik zou teamswitchen wel ja. Bah, nou, geen FOK! meer voor mij op Battlefield. Wat een onzin.
Graagquote:Op zaterdag 5 november 2011 03:01 schreef jpjedi het volgende:
Deze maprotatie zit er nu in:
[ afbeelding ]
Graag jullie advies dan gooik er morgen een nieuwe rotatie in en zal ik de server rebooten.
Verzoeken zo ver voor wat meer Cq en minder Rush.
Geen damavand CQ graag. Das wel zo kut.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Graag
-grandbazaar rush eruit
-mertro CQ eruit
-caspian rush erin
-danavand peaks CQ erin
-seine CQ erin
..
vooral die grand bazaar rush is echt bagger
Kills maken in maps waar je niks aan je repair tool of mines hebt, sommige spelers hebben echt niks door...quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:24 schreef ElmoFan het volgende:
Echt wat moet ik met die EOD bot in conquest?
Ik wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:50 schreef cerror het volgende:
U heeft een rare voorkeur, geen wonder dat je steeds zo hoog eindigdquote:Op zaterdag 5 november 2011 03:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Graag
-grandbazaar rush eruit
-mertro CQ eruit
-caspian rush erin
-danavand peaks CQ erin
-seine CQ erin
..
oh en teranhighway vind ik ook echt kut maar denk dat veel mensen hem wel leuk vinden![]()
Bugs maken geen kutspel, gameplay wel. Ik heb meer problemen met de balance over het algemeen en de afwerking/toespitsing op consolecrowds dan met bugs. Dan loopt ie maar een keer vast, dat wordt zo gepatcht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:35 schreef bambino het volgende:
Wat een kut spel is het toch ook soms.
Zo vaak krijg ik een fucking crash laatste 2 dagen, niet normaal.
Error's, stopped working, directX crap.
Echt wtf.
Heb ik hier ook vaak las van. Eerste keer krijg ik 'm 9/10 niet opgestart, of hij blijft ontzettend lang op 'connecting' staan. Als ik er eenmaal inzit, loopt ie gewoon vlekkeloos.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:36 schreef Kadooosh het volgende:
Laatste tijd als ik voor de eerste keer nadat mijn pc is gestart een spel wil starten gaat het zo:
Spel laadt in de achtergrond en crashed
2de keer spel laadt en komt op de voorgrond en blijft dan voor eeuwig laden
En de derde keer doet ie het eindelijk![]()
Leuk spel maar nog wel buggy wat dat betreft maar als ie eenmaal geladen is heb ik nergens last van.
ik heb de rushes op enkel gezet en seine cq erbij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Graag
-grandbazaar rush eruit
-mertro CQ eruit
-caspian rush erin
-danavand peaks CQ erin
-seine CQ erin
..
oh en teranhighway vind ik ook echt kut maar denk dat veel mensen hem wel leuk vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |