Heb ik ook zo vaak helaas (1/4 van de gevallen ofzo?), als de game is afgelopen is het altijd spannend of de volgende map laadt of dat ie er uit klaptquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:29 schreef MouzurX het volgende:
Heeft 1 van jullie ook een zwart scherm bij het wisselen van map?
Een maat van me had het continu al en sinds vandaag krijg ik het ook..
Moet met ctrl alt delete de game afsluiten.
Wil je even reageren op mijn PM'ettjes? Dank!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:46 schreef jpjedi het volgende:
ja gvd ik blijf het niet zeggen, op TS vraag je een kick want ik zit niet te fokken tijdens het BF-en
Yep, af en toe. Maar irritanter is dat ik soms na een kill of een revive, de horizontale besturing enorm hapert en er niet mee te werken is. Verticaal geen probleem, en horizontaal in een voertuig ook geen probleem. Heb op Google gezocht, maar heb het probleem nog niet ergnes anders teruggevonden, terwijl ik toch echt niet de enige kan zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:29 schreef MouzurX het volgende:
Heeft 1 van jullie ook een zwart scherm bij het wisselen van map?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:32 schreef Mday het volgende:
mag ik de BoF server even een +1 geven? lekker stabiel en goede games
[FOK] of [BoF] kan gewoon wanneer je als fokker speelt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:18 schreef LennardNL het volgende:
Kan ik trouwens gewoon [BoF] als clantag nemen, of moet ik dan betalend lid zijn ofzo?
Kom maar met een voorstelquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:34 schreef dnbrainwash het volgende:
Waarom niet 1 clantag voor alle fokkers, is toch veel leuker.
Ik heb spel nu ruim een week, maar ik ben pas op level 3quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Captainp00face het volgende:
In de Beta was ik in een week al level 22. Nu bijna level 15.
Operation Metro is blijkbaar goed voor je rank..
Ik heb ook een ruime tijd Operation Metro gespeeld nu voor snelle xp, meestal haal ik daar zo'n 5000xp per ronde ofzo ligt er een beetje aan welke class, sniper natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Captainp00face het volgende:
In de Beta was ik in een week al level 22. Nu bijna level 15.
Operation Metro is blijkbaar goed voor je rank..
[BoF] is natuurlijk wel tof aangezien dit ook gebruikt werd in BF2 maar [FOK] valt beter op denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |