Hier ook laatste paar dagen vaak lag meegemaaktquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef dennis3d het volgende:
spel is wel laggie de laatste tijd vind ik
beetje jammer
Schop er een paar uit adminquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef LennardNL het volgende:
Ik kom ook weer even- als er plek is
Ik nog nietquote:
5 minuten later (quote:
oh kut, ja was ff etenquote:
Jaha, maar ik druk net zo lief 5x op refresh, dan is er meest ook wel plek.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:46 schreef jpjedi het volgende:
ja gvd ik blijf het niet zeggen, op TS vraag je een kick want ik zit niet te fokken tijdens het BF-en
Echt waar? vragen om geld om admin te zijn? Kan het nog triesterquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:54 schreef JK het volgende:
Dus admin zijn en betalen? Je kan beter dan de admin betalen om het werk te doen.
Ik wil best af en toe de server beheren, en moet ook nog even een bijdrage storten voor de server. Voor niets gaat de zon op en een beetje lol mag best wat kosten.
Misschien een idee om die VIP plaatsen die binnenkort vrij komen, gewoon voor een klein bedrag te 'verkopen' per maand? Zo lang de maandelijkse kosten er uit zijn is het mooi en de betalers hebben dan gewoon altijd toegang tot de server, ook zonder admin. Moet alleen niet straks 32 man betalen, want dan moeten we naar 64-slots.
Jij vraagt toch ook geld aan je baas, voor je werk?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
Echt waar? vragen om geld om admin te zijn? Kan het nog triester
Het probleem is al dat je het als werk ziet, waarom speel je games? omdat het je hobbie is en voor je hobbies doe je ook wel is wat wat of tijd kost.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:04 schreef JK het volgende:
[..]
Jij vraagt toch ook geld aan je baas, voor je werk?
Ik bedoelde het ook meer als geintje, zie ook de smiley.
Hobbies kosten over het algemeen geld en tijd inderdaad. Maar dat moet niks uitmaken omdat je 't voor je plezier doetquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het probleem is al dat je het als werk ziet, waarom speel je games? omdat het je hobbie is en voor je hobbies doe je ook wel is wat wat of tijd kost.
Denk dat de mensen die vrijwillig meebetalen aan zo'n server er wel rekening mee moeten houden dat het niet automatisch betekent dat ze admin wordenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:10 schreef JK het volgende:
Ik zie het niet als werk, denk aan de smiley!
Het is alleen de andere wereld, betalen om een admin te zijn... ik wil wel betalen om de server draaiende te houden of om bijv. een VIP plek te hebben. Dat daar eventueel admin rechten bijkomen is altijd mooi meegenomen.
Maar dat is dan ook gelijk al weer een hele andere server, dat kan je niet vergelijken met een admin zijn van een BF3 serverquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:16 schreef JK het volgende:
Precies, beter 1 of 2 admins en een backup admin als de anderen er niet zijn.
Blij dat ik op m'n werk de enige admin ben van de servers, al heb ik het werk overgenomen van een collega die niet heel slim bezig was met bepaalde zaken. Beetje de kutklusjes opknappen van een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |