Nee, want het vakje is dus blanco...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je voor dat tentamen wel al een cijfer gehad?
Bij anderen die ook een onvoldoende hebben voor de eindopdracht staat wel een tentamencijferquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien omdat het systeem er anders niet mee om kan gaan?
Rotvak gehaald(Ok, het was maar een 6, maar ik had ook eigenlijk niet geleerd.
)
Er zitten genoeg Body Shops in de buurt, dus daar ga ik dan eerst even ruiken/uitproberenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeikerd, moet overal eerst aan ruiken in de winkel voor ik ga bestellen
Tentamen kwijt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, want het vakje is dus blanco...
[..]
Bij anderen die ook een onvoldoende hebben voor de eindopdracht staat wel een tentamencijfer
Ik dacht misschien al in de les of gemaild ofzo. Misschien is het tentamen nog niet nagekeken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, want het vakje is dus blanco...
[..]
Bij anderen die ook een onvoldoende hebben voor de eindopdracht staat wel een tentamencijfer
Dat dacht ik ook, tot ik anderen zag met een onvoldoende voor eindopdracht en wel het cijfer voor het tentamenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht misschien al in de les of gemaild ofzo. Misschien is het tentamen nog niet nagekeken?
Net gedaan. Tevens gevraagd om feedback van de eindopdracht, straks haal ik bij de herkansing weer een 5.4quote:
Ik vergeet dat altjidquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zitten genoeg Body Shops in de buurt, dus daar ga ik dan eerst even ruiken/uitproberen
Je kunt in de winkel ook proefjes vragen, vinden ze vaak juist leuk als je dat vraagt.
In de grotere steden en als het druk is zijn ze wel vaker sacho, maar ja, grote stad he
Slim inderdaad. Het is ook echt het kutste cijfer dat je kan halen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net gedaan. Tevens gevraagd om feedback van de eindopdracht, straks haal ik bij de herkansing weer een 5.4
Gewoon je lichaam gaan verkopen achter het station, goede verdiensten en je geen zorgen meer hoeven maken om geld om te shoppenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vergeet dat altjidDe laatste tijd heb ik ook niet echt geld meer om uitgebreid te gaan shoppen en koop ik alleen wat ik nodig heb en ga ik weer naar huis. En thuis denk ik dan: Oh ja
Ja precies, echt superfrustrerend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan niet tegen het idee van een 5.4, geef me dan een 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me dan altijd af, waarom neem je in godesnaam een pakje aan als je daarna zelf weggaat, prutsers...quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Dwyn het volgende:
Bleh, mijn TD pakketje ligt bij de buurman en die is weg.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon je lichaam gaan verkopen achter het station, goede verdiensten en je geen zorgen meer hoeven maken om geld om te shoppen
Nee!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Dwyn het volgende:
Bleh, mijn TD pakketje ligt bij de buurman en die is weg.
Maar vieze ouwe mannetjes!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon je lichaam gaan verkopen achter het station, goede verdiensten en je geen zorgen meer hoeven maken om geld om te shoppen
Ja, inderdaad. Ik heb wel eens tegen de bezorger gezegd dat ik wel zou willen maar dat het niet zo handig is, omdat ik zelf zo wegga.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af, waarom neem je in godesnaam een pakje aan als je daarna zelf weggaat, prutsers...
Ik heb ooit een keer een verslag aan een studiegenoot geleend, die het vervolgens precies zoals ik het geschreven had had ingeleverd, alleen andere naam erop. Bijn een andere docent, dat dan weer wel. Zij had een 8,3 en ik een 3,2quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies, echt superfrustrerend.
Ik zou echt een slechte docent zijnik zou bij iedereen die zo dichtbij zit denken, vooruit
Alles voor het shoppenquote:
Ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem best vaak pakketjes aan, dan ga ik vervolgens niet de hele dag thuis zitten in de hoop dat iemand het snel op komt halen. Boodschappen moeten ook gedaan worden toch
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een verslag aan een studiegenoot geleend, die het vervolgens precies zoals ik het geschreven had had ingeleverd, alleen andere naam erop. Bijn een andere docent, dat dan weer wel. Zij had een 8,3 en ik een 3,2
Ben toen zķ extreem woest geweesten we konden er niks aan doen want het was fraude van beide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |