Nee, want het vakje is dus blanco...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je voor dat tentamen wel al een cijfer gehad?
Bij anderen die ook een onvoldoende hebben voor de eindopdracht staat wel een tentamencijferquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien omdat het systeem er anders niet mee om kan gaan?
Rotvak gehaald(Ok, het was maar een 6, maar ik had ook eigenlijk niet geleerd.
)
Er zitten genoeg Body Shops in de buurt, dus daar ga ik dan eerst even ruiken/uitproberenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeikerd, moet overal eerst aan ruiken in de winkel voor ik ga bestellen
Tentamen kwijt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, want het vakje is dus blanco...
[..]
Bij anderen die ook een onvoldoende hebben voor de eindopdracht staat wel een tentamencijfer
Ik dacht misschien al in de les of gemaild ofzo. Misschien is het tentamen nog niet nagekeken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, want het vakje is dus blanco...
[..]
Bij anderen die ook een onvoldoende hebben voor de eindopdracht staat wel een tentamencijfer
Dat dacht ik ook, tot ik anderen zag met een onvoldoende voor eindopdracht en wel het cijfer voor het tentamenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht misschien al in de les of gemaild ofzo. Misschien is het tentamen nog niet nagekeken?
Net gedaan. Tevens gevraagd om feedback van de eindopdracht, straks haal ik bij de herkansing weer een 5.4quote:
Ik vergeet dat altjidquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zitten genoeg Body Shops in de buurt, dus daar ga ik dan eerst even ruiken/uitproberen
Je kunt in de winkel ook proefjes vragen, vinden ze vaak juist leuk als je dat vraagt.
In de grotere steden en als het druk is zijn ze wel vaker sacho, maar ja, grote stad he
Slim inderdaad. Het is ook echt het kutste cijfer dat je kan halen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net gedaan. Tevens gevraagd om feedback van de eindopdracht, straks haal ik bij de herkansing weer een 5.4
Gewoon je lichaam gaan verkopen achter het station, goede verdiensten en je geen zorgen meer hoeven maken om geld om te shoppenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vergeet dat altjidDe laatste tijd heb ik ook niet echt geld meer om uitgebreid te gaan shoppen en koop ik alleen wat ik nodig heb en ga ik weer naar huis. En thuis denk ik dan: Oh ja
Ja precies, echt superfrustrerend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan niet tegen het idee van een 5.4, geef me dan een 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me dan altijd af, waarom neem je in godesnaam een pakje aan als je daarna zelf weggaat, prutsers...quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Dwyn het volgende:
Bleh, mijn TD pakketje ligt bij de buurman en die is weg.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon je lichaam gaan verkopen achter het station, goede verdiensten en je geen zorgen meer hoeven maken om geld om te shoppen
Nee!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Dwyn het volgende:
Bleh, mijn TD pakketje ligt bij de buurman en die is weg.
Maar vieze ouwe mannetjes!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon je lichaam gaan verkopen achter het station, goede verdiensten en je geen zorgen meer hoeven maken om geld om te shoppen
Ja, inderdaad. Ik heb wel eens tegen de bezorger gezegd dat ik wel zou willen maar dat het niet zo handig is, omdat ik zelf zo wegga.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af, waarom neem je in godesnaam een pakje aan als je daarna zelf weggaat, prutsers...
Ik heb ooit een keer een verslag aan een studiegenoot geleend, die het vervolgens precies zoals ik het geschreven had had ingeleverd, alleen andere naam erop. Bijn een andere docent, dat dan weer wel. Zij had een 8,3 en ik een 3,2quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies, echt superfrustrerend.
Ik zou echt een slechte docent zijnik zou bij iedereen die zo dichtbij zit denken, vooruit
Alles voor het shoppenquote:
Ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem best vaak pakketjes aan, dan ga ik vervolgens niet de hele dag thuis zitten in de hoop dat iemand het snel op komt halen. Boodschappen moeten ook gedaan worden toch
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een verslag aan een studiegenoot geleend, die het vervolgens precies zoals ik het geschreven had had ingeleverd, alleen andere naam erop. Bijn een andere docent, dat dan weer wel. Zij had een 8,3 en ik een 3,2
Ben toen zķ extreem woest geweesten we konden er niks aan doen want het was fraude van beide
Ja nee tuurlijk dat wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem best vaak pakketjes aan, dan ga ik vervolgens niet de hele dag thuis zitten in de hoop dat iemand het snel op komt halen. Boodschappen moeten ook gedaan worden toch
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een verslag aan een studiegenoot geleend, die het vervolgens precies zoals ik het geschreven had had ingeleverd, alleen andere naam erop. Bijn een andere docent, dat dan weer wel. Zij had een 8,3 en ik een 3,2
Ben toen zķ extreem woest geweesten we konden er niks aan doen want het was fraude van beide
Hier zijn de buren (gluurburen van 82 jaar... gezond en echt niks te doen de hele dagquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb wel eens tegen de bezorger gezegd dat ik wel zou willen maar dat het niet zo handig is, omdat ik zelf zo wegga.
Ja sorry, ik schreef het niet helemaal duidelijk. We leverden het tegelijkertijd in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Bwhehehehe.
Maar waarom schrijft zij jouw verslag over van een 3,2?
Oww op die fietsquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja sorry, ik schreef het niet helemaal duidelijk. We leverden het tegelijkertijd in.
Bij ons houden ze dus de hele avond in de gaten of we thuis komen en zodra ik mijn jas heb opgehangen gaat dan de deurbel alquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier komen de overburen soms zelf je pakketje brengen als ze zien dat je thuis komt
Ik woon in een flat en hier komen de buren het ook vaak zelf brengenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier komen de overburen soms zelf je pakketje brengen als ze zien dat je thuis komt
Oh nee zo erg is het niet, waarschijnlijk kijken ze alleen als er een pakketje is. En anders /care heb er geen last vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij ons houden ze dus de hele avond in de gaten of we thuis komen en zodra ik mijn jas heb opgehangen gaat dan de deurbel al![]()
Ook wel een beetje irritant hoor, want ze weten alles wat we doen, waarschijnlijk houden ze zelfs bij wanneer ik douche, hoe lang en wat we eten enzo![]()
Je moet maar niks te doen hebben.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:16 schreef BBQ-kip het volgende:
As we speak staat de buurman "toevallig" in het hoekje van zijn tuin te snoeien vanwaar hij prima uitzicht heeft op de bank waarop ik zit te laptoppen![]()
We hebben een voorstel gedaan om onze gezamelijke 1.30 m heg te vervangen voor een 1.80 m schutting maar daar willen ze nog over nadenken
As we speak staat de buurman "toevallig" in het hoekje van zijn tuin te snoeien vanwaar hij prima uitzicht heeft op de bank waarop ik zit te laptoppen![]()
We hebben een voorstel gedaan om onze gezamelijke 1.30 m heg te vervangen voor een 1.80 m schutting maar daar willen ze nog over nadenken
Ik zou wazige dingen kopen die eruit ziet alsof je iets illegaals doet, en als ze dan de politie bellen dat de politie dan ziet dat het nep isquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik mijn tet er gewoon uithangen?
Alhoewel, ik sta ook weleens in mijn pyama met slaaphaar en pandaogen in de keuken en dat boeit ze ook niet qua gluren...
Geen idee. Mijn peroxide nuked haar heeft meer nodig dan dat gok ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dan missen ze straks alles!
Btw, is die bananen shampoo en conditioner van TBS wat?Of geen ervaring mee?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou wazige dingen kopen die eruit ziet alsof je iets illegaals doet, en als ze dan de politie bellen dat de politie dan ziet dat het nep is
Doen alsof je iemand vermoord en in de achtertuin begraaft!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou wazige dingen kopen die eruit ziet alsof je iets illegaals doet, en als ze dan de politie bellen dat de politie dan ziet dat het nep is
Kak, moet ik toch naar de winkelquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn peroxide nuked haar heeft meer nodig dan dat gok ik
Ik heb die Rainforest hairbutter, die is wel erg lekker
En dan als hij staat te gluren zo lachen:quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doen alsof je iemand vermoord en in de achtertuin begraaft!
Sterkte met falenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kak, moet ik toch naar de winkel
Tip: veel ketchup kopen en dan het bloed (dus ketchup) oplikken van het 'lijk'quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan als hij staat te gluren zo lachen:
Moehahahahahahahahhahaa
Hahaha ja zo'n doorgedraaide psycho lach!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan als hij staat te gluren zo lachen:
Moehahahahahahahahhahaa
Ik heb de shampoo en hij ruikt zooooooo lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dan missen ze straks alles!
Btw, is die bananen shampoo en conditioner van TBS wat?Of geen ervaring mee?
Oh damn, dat lijkt me echt geweldig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tip: veel ketchup kopen en dan het bloed (dus ketchup) oplikken van het 'lijk'
Owww ik voel een faal aankomenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb de shampoo en hij ruikt zooooooo lekker
Doet 'ie wat voor extreem droog haar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb de shampoo en hij ruikt zooooooo lekker
En dan moet je 3 originals kopen, want dan zijn ze maar 12,-quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Owww ik voel een faal aankomen
Ergernis.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Joepie domme doos die heel de tijd zat te klagen dat het echt niet lukte met haar eindopdracht heeft een 5.5 gehaald
Kick her in the nuts!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Joepie domme doos die heel de tijd zat te klagen dat het echt niet lukte met haar eindopdracht heeft een 5.5 gehaald
Kokos als in inecto?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:23 schreef Joysa het volgende:
Pas 1x gebruikt omdat ik zweer bij mn kokos shampoo dus don't know
Maar hij rook zo lekker
Hehehe zit jij me es ff lekker het faalpad op te sturenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan moet je 3 originals kopen, want dan zijn ze maar 12,-
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK HEB HAAR ZELFS LINKS NAAR ARTIKELEN GEGEVEN ARGH
How annoyingquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb de Inecto conditioner, maar die maakt mijn haar zo vettig van de siliconen, dus die gebruik ik alleen soms en dan alleen in de punten.quote:
KOKOS???!!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:23 schreef Joysa het volgende:
Pas 1x gebruikt omdat ik zweer bij mn kokos shampoo dus don't know
Maar hij rook zo lekker
BBQ kan haar wel in stukken snijden en in haar plantenbakken stoppenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK HEB HAAR ZELFS LINKS NAAR ARTIKELEN GEGEVEN ARGH
Die gebruik ik als leave inquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb de Inecto conditioner, maar die maakt mijn haar zo vettig van de siliconen, dus die gebruik ik alleen soms en dan alleen in de punten.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe zit jij me es ff lekker het faalpad op te sturen
Mag ik dan gratis door jou geknipt worden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een kappersopleiding volgen, doei
That's it, ik ga naar de TBS zodra de antibiotica z'n werk doet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die gebruik ik als leave in
[..]INECTO
Eerste wat ik altijd deed bij een werkstuk!quote:
Inecto krijg je gewoon bij Kruidvatquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
That's it, ik ga naar de TBS zodra de antibiotica z'n werk doet.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Vroegâh maakte ik altijd mijn titels met Word Art. (Like in groep 8.)
Gelukkig, ik heb al een gratis kapper.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mag ik dan gratis door jou geknipt worden?
Als je het verkeerd doet slice ik je wel up en doe ik je in mijn plantenbakken
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan printen op kettingpapier, those were the days
Nee sorry ik moet natuurlijk wel mijn studieschuld van dit vergalde jaar terug kunnen betalenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mag ik dan gratis door jou geknipt worden?
Als je het verkeerd doet slice ik je wel up en doe ik je in mijn plantenbakken
Kettingpapier.. dat is toch echt van voor mijn tijd denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan printen op kettingpapier, those were the days
Werkt dat? Wat voor haar hedde gij?quote:
Maar die bananenshampoo ruikt echt lekker, gewoon halenquote:
Haha ook voor mijn tijd. Ik ken het van mijn 6 jaar oudere nicht waar ik veel mee om ga.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kettingpapier.. dat is toch echt van voor mijn tijd denk ikik moest het googlen
Het kost geen reet en is vaak in de aanbieding. Je moet alleen wel van veel siliconen houden.quote:
BWhehehehehehquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kettingpapier.. dat is toch echt van voor mijn tijd denk ikik moest het googlen
Droog, pluizig en krullendquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Werkt dat? Wat voor haar hedde gij?
Ik vind het wel lekker ruiken, beetje naar kokos vanille koekjes![]()
Maar Rainforest hairbutter is lekkerder, wat frisser.
Ik heb krulletjes die ik vaak stijl en daarom best gaan pluizenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het kost geen reet en is vaak in de aanbieding. Je moet alleen wel van veel siliconen houden.
Die randjes zijn ook gewoon kut.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen was ik al autistisch, als dat kettingpapier scheurde wilde ik mijn tekening niet afmaken
Als je haar tegen siliconen kan is het best een goede shampooquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb krulletjes die ik vaak stijl en daarom best gaan pluizen
Ik heb weer twee shampoo projectjes voor de komende periodequote:Op vrijdag 4 november 2011 15:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je haar tegen siliconen kan is het best een goede shampoo
Oh, da's ook mijn haar. Ik heb het alleen vrij kort, omdat het steeds zo extreem droog wordt als ik het langer laat groeien. Wil wel graag langere krullen, dat lijkt me mooi met mijn haarquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Droog, pluizig en krullend
En voor mij werkt het als ik weet dat ik het een paar dagen los doe, als ik ze vast doe wordt het een vettige boel, ken ook genoeg mensen waar het echt niet voor werkt.
Mijn haar kan niet met maar ook niet zonderquote:
Meh, zonder is het aan de droge kant, maar met is het meteen baggervet, ook als ik het net gewassen heb. Geen optie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn haar kan niet met maar ook niet zonderFML
Stylen doe je toch wel met een serumpje ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb krulletjes die ik vaak stijl en daarom best gaan pluizen
Mijne is ook redelijk kort door de droogheid, en ik heb heul veul en heel dik haar, dus het gaat zo lekker zwaar hangen als het te lang is waardoor krullen uitzakkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, da's ook mijn haar. Ik heb het alleen vrij kort, omdat het steeds zo extreem droog wordt als ik het langer laat groeien. Wil wel graag langere krullen, dat lijkt me mooi met mijn haar![]()
Ik blondeer het ook, dat helpt "niet echt" natuurlijk![]()
Maar daar wil ik binnenkort mee stoppen, dan gewoon lekker naar mijn eigen kleur toe (asblond met grijs gemengd) en dan hoop ik van het uitgedroogde af te zijn
Er zit over het algemeen met name siliconen in de conditioner, dacht ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik die shampoo in mijn tieten injecteren, hjet zijn toch siliconen?
Als ik mij haar wil laten groeien krult het alleen maar meer inquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, da's ook mijn haar. Ik heb het alleen vrij kort, omdat het steeds zo extreem droog wordt als ik het langer laat groeien. Wil wel graag langere krullen, dat lijkt me mooi met mijn haar![]()
Ik blondeer het ook, dat helpt "niet echt" natuurlijk![]()
Maar daar wil ik binnenkort mee stoppen, dan gewoon lekker naar mijn eigen kleur toe (asblond met grijs gemengd) en dan hoop ik van het uitgedroogde af te zijn
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stylen doe je toch wel met een serumpje ofzo?
Ja, maar jij hebt heel erg stijl, dun haar toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, zonder is het aan de droge kant, maar met is het meteen baggervet, ook als ik het net gewassen heb. Geen optie.
Ik vind de suggesties die FB zelf verzint (dus geen links ofzo) en die kloppen heel eng.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom denken mensen dat wanneer we 14 gemeenschappelijke vrienden hebben op facebook dat wij dan ook vrienden zijn?
Shampoo juist, genoeg mensen die wassen met conditioner omdat daar geen siliconen in zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zit over het algemeen met name siliconen in de conditioner, dacht ik
Of siliconen kitquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zit over het algemeen met name siliconen in de conditioner, dacht ik
Nope, krullen en het is dun, maar niet extreem dun.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt heel erg stijl, dun haar toch?
Het is een complot, ik krijg alleen mensen te zien die ik haatquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de suggesties die FB zelf verzint (dus geen links ofzo) en die kloppen heel eng.
Zo had ik van de week een oud huisgenootje als suggestie, maar hoe FB dat weet? Geen idee.
Ik heb erg dun haar, dus als het motregent heb ik echt zo'n Bob Ross binenn no time als ik niet uit kijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijne is ook redelijk kort door de droogheid, en ik heb heul veul en heel dik haar, dus het gaat zo lekker zwaar hangen als het te lang is waardoor krullen uitzakken
En die test met verf ben ik nu mee bezig, lekker uit laten groeien
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een complot, ik krijg alleen mensen te zien die ik haat
Ja dat heb ik ook wel eens meegemaakt haha.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de suggesties die FB zelf verzint (dus geen links ofzo) en die kloppen heel eng.
Zo had ik van de week een oud huisgenootje als suggestie, maar hoe FB dat weet? Geen idee.
Sexyquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb erg dun haar, dus als het motregent heb ik echt zo'n Bob Ross binenn no time als ik niet uit kijk![]()
Een pluizige, blonde Bob Ross, dat dan weer wel
Er zijn serieus mensen geweest die dit in hun tetten injecteerdenquote:
Whut.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen geweest die dit in hun tetten injecteerden![]()
In Brazilië enzo
Krijg je daar geen kanker van ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In Brazilië enzo
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In Brazilië enzo
Oh, ik dacht echt dat je stijl haar hadquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, krullen en het is dun, maar niet extreem dun.
Ontstekingen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Krijg je daar geen kanker van ofzo
En dan open laten maken, lekker allemaal pus en bloed eruitquote:
Het hangt van de lengte af hoe goed je ze ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat je stijl haar had
Maar dan zijn ze wel opgezwollen van de ontstekingenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan open laten maken, lekker allemaal pus en bloed eruit
hihihihi jouw krullen pijpenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hangt van de lengte af hoe goed je ze ziet.Ik heb vooral pijpekrullen namelijk, maar als het korter is zie je dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze wel opgezwollen van de ontstekingenEn dus groter
Het gaat door je lichaam zwerven en als het dan ergens blijft hangen komt er een mooi kapseltje omheen en krijg je allemaal bulten in en om organen enzo. Of je er kanker van krijgt weet ik niet. Heb wel een keer iemand gehad die allemaal zenuwuitval kreeg en haar lever deed het ook niet meer goed.quote:
Bahbahquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hihihihi jouw krullen pijpenExtragratis haargel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Briljant!quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat bezielt die mensen toch dat ze denken: Hee wat een goed idee! Dat doe ik!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het gaat door je lichaam zwerven en als het dan ergens blijft hangen komt er een mooi kapseltje omheen en krijg je allemaal bulten in en om organen enzo. Of je er kanker van krijgt weet ik niet. Heb wel een keer iemand gehad die allemaal zenuwuitval kreeg en haar lever deed het ook niet meer goed.
En d'r tieten zagen er ķķk niet meer uit.
Ultimate Fail!
Hahahaha!quote:
Wel in Comic Sans natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ik wil nog steeds een keer in het toilet zo'n papiertje ophangen over hoe je de rol moet ophangen
JAAAA ECHT HEquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ik wil nog steeds een keer in het toilet zo'n papiertje ophangen over hoe je de rol moet ophangen
Bodybuildster uit Brazilië met een IQ van 60 ofzo, tsja....quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat bezielt die mensen toch dat ze denken: Hee wat een goed idee! Dat doe ik!
comic SAAAAAAAAANSquote:
Uiteraardquote:
Ga stalken dan!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Docenten die niet binnen 5 minuten terugmailen
Ik heb weleens iemand opp visite gehad die de rol omdraaide... WTF!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAAAA ECHT HE
Hier bij vriendlief thuis snappen ze het ook niet
Whut? Laat dat schijtlint hangen zo dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb weleens iemand opp visite gehad die de rol omdraaide... WTF!
Als ik wist wie het was had ik diegene er op aangesproken
Als ik bij mensen zie dat ie verkeerd hangt draai ik 'm ook omquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb weleens iemand opp visite gehad die de rol omdraaide... WTF!
Als ik wist wie het was had ik diegene er op aangesproken
Dan kan je nog meer stalken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan geeft ze me straks een 3
Laat 'ie een afdruk achter?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
WTF, vliegt even een duif keihard tegen mijn raam aan.!
SPLAAAAAAAATSCHquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Eet hem opquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, ik ook, maar alleen als 'ie verkeerd hangt natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik bij mensen zie dat ie verkeerd hangt draai ik 'm ook om
Issie dood?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan je nog meer stalken.
[..]
Laat 'ie een afdruk achter?
Vliegende rattenquote:
Ik ook, en ik weet dat er een pizza op me ligt te wachtenquote:
quote:De duif is de enige vogel waarin de duivel zich niet kan veranderen, en deze vogel wordt sinds onheuglijke tijden beschouwd als heilig. ziet men er één vlak bij het raam van een ziekenkamer rondvliegen of tegen het raam bonzen, dan voorspelt dit een sterfgeval. Geen mijnwerker zou het in zijn hoofd halen een mijn te betreden als er een duif bij de ingang van de schacht zat.
Ook hebben duiven de naam de bode van Venus te zijn en in die hoedaningheid brengen ze geluk, vooral aan geliefden.
In India gelooft men dat de zielen van geliefden in duiven huizen, en daarom brengt het ongeluk er één te doden.
Een zwerm duiven die tegen elkaar aangedrukt op de nok van een dak zitten, zijn een voorteken dat er storm komt. Een eenzame witte duif op de schoorsteen van een huis voorspelt dat er iemand in het gezin van de eigenaar niet lang meer zal leven. Hetzelfde geldt voor een duif die een huis binnenvliegt of plotseling tam wordt na in het wild te hebben geleefd.
Komt zo een duif op de keukentafel zitten, dan wordt er iemand in het gezin ziek.
In sommige streken in Engeland wordt beweerd dat men, als men een kussen gevuld met duivenveren onder het hoofd van een stervende legt, diens leven verlengt wordt.............
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook, en ik weet dat er een pizza op me ligt te wachtenen IJS
Ik ook, maar kan ook komen omdat ik nog niks heb gegetenquote:
Toeristen die foto's maken van die vieze gore stinkduivenquote:
quote:
Pizza special ofzoiets en koffie royaal ijsquote:
JAAAA die toeristen daarquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Toeristen die foto's maken van de automatiek op Amsterdam CS.![]()
En dan mijn pad richting trap blokkeren zodat ik m'n trein mis.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pizza special ofzoiets en koffie royaal ijs
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een poging doen tot iets dubbelzijdig printen, wish me luck
Mijn printer doet dat automagisch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een poging doen tot iets dubbelzijdig printen, wish me luck
Koffie en IJs, goede combinatie. Royale portie lukt ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pizza special ofzoiets en koffie royaal ijs
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn printer doet dat automagisch.Mijn printer
[..]
Koffie en IJs, goede combinatie. Royale portie lukt ook.
conclusie: broodje duif?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Geen afdruk op de ruit helaas, anders had ik er een pica van gemaakt
Wel even een paar broodjes in de oven gemikt.
goeden konklusie.quote:
Bleh. Nee bedankt.quote:
Ik heb nog wel een printer voor je staan, je hebt alleen wel een sterke vent nodig om 'm te verplaatsen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEZO STERVENDE KOLEREINKT WEER OP
* SpaceInvaders besteld een laserprinter
Printers, echt, het meest falende stuk electronica ooitquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEZO STERVENDE KOLEREINKT WEER OP
* SpaceInvaders besteld een laserprinter
Naaais!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb na het douchen een half uur een krulhaar-powerdose van L'Ķreal in mijn haar laten zitten (kleine geconcentreerde conditioner die je alleen in kapperwinkels kunt kopen), het krult nu echt vet goed, zonder pluis
EEN HP!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een Hoerige Printer
WIE SNAPT HEM?
Hij neemt wraak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik schrik me dood, na 30sec begint ie opeens lawaai te maken
Ja ik ben benieuwdd!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: nog niet klaar? Schiet toch een op joh!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Kip sate salade en walnotenkaas, mjam!
Die laatste is het leukst.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh1HWd17n0dPLJf8Vw
YOU SNEAKY MOM!
Die laatste is leuk inderdaad! Of dat ventje wat "what?" zegt, hahahaquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh1HWd17n0dPLJf8Vw
YOU SNEAKY MOM!
Jaa zo'n agressieveling, het is maar snoep hoor. En hij is ook een beetje te oud om zo te reagerenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die laatste is leuk inderdaad! Of dat ventje wat "what?" zegt, hahaha
Dat latino chubbie ventje wat op de muur ramt had sowieso al teveel snoep op. Dat wordt echt zo'n teringlijer later, obvious
Nomz.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, broodjes in mijn mik, hmmmm.
Nu maar eens wat in huis doen, lekker opruimen en schoonmaken, en dan vanavond cupcakes bakken
Cupcakess!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, broodjes in mijn mik, hmmmm.
Nu maar eens wat in huis doen, lekker opruimen en schoonmaken, en dan vanavond cupcakes bakken
Nee, vanavond niet, dan doe ik alleen een citroen botercreme toef erop.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Cupcakess!Doe je zo ook versieren met fondant/marsepein en zulks?
Nomzzz ook lekker. Maar je laat ze dus niet kaalquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet, dan doe ik alleen een citroen botercreme toef erop.
Maar ik heb wel marsepein en fondant enzo, maar dat doe ik niet zo snel voor mezelf, meer voor feestjes ofzo.
Voor de volgend jaar meet bijvoorbeeld
Ik roep maar wat hoorquote:
Botercremequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, er moet wel iets op.
Als je ze kaal laat moet er iets in zitten vind ik, of je moet hem lekker bol maken, maar dan heet het gewoon een muffin.
Als je deze gewoon kaal laat is het heel luchtig, maar mist het wel iets vind ik.
Ik heb er op mijn bruiloft niet echt van kunnen genieten (spanning en al leker gegeten bij het restaurant) dus ik heb er al weken zin in, maar steeds komt het er niet van.quote:
Turnbitches?quote:
Kunnen we je noisy neighbours een showtje gevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik roep maar wat hoor
Mag w.m.b. ook best bij mij thuis, als ik jullie dan nog lief vind natuurlijk
Nou ja, noisy zijn ze niet, maar creapy wel...quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kunnen we je noisy neighbours een showtje geven
Bwheheh ik bedoel nosey natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ja, noisy zijn ze niet, maar creapy wel...
Mag je al bijna afrijden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de mailtjes van m'n rijschool vaag. (Ze hebben een nieuw systeem dat mailtjes stuurt enzo) Staat erin dat m'n saldo -¤340 is. Welk saldo dat dan moet wezen heb ik geen flauw benul van helaas.Volgende keer maar even vragen.
Over twee weken.quote:
Ik zal voor je duimen tegen die tijdquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen tegen die tijd
?quote:
Nog steeds geen reactie?quote:
Niccccccccccccccccccccccccce!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef BGTes het volgende:
Dat fijne gevoel als je thuiskomt en er staat een pakje voor je klaar
Pakjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef BGTes het volgende:
Dat fijne gevoel als je thuiskomt en er staat een pakje voor je klaar
Dit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niccccccccccccccccccccccccce!
Whats in it?
Leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef BGTes het volgende:
Mijn NYX lipsticks en CG midnight mission en blue sparrow neon (prettyyyy), en een random INM lakje
Ik ga tattoo nemen voor verjaardagquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nu alweer zin om sinterklaascadeautjes te kopen, maar heb het lijstje nog niet van degene die ik heb geloot (we sturen dit jaar na het loten iedereen per mail iedereens lijstje op, omdat we ineens besloten hadden te gaan loten).
En ik heb bedacht dat ik de Sookie Stackhouse Tales wil voor mijn verjaardag
Wat ga je nemen?quote:
Nice! Was jij nou degene die een pinup wilde? Of was dat iemand andersquote:
Sliertje op mn voetquote:
Nee was ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice! Was jij nou degene die een pinup wilde? Of was dat iemand anders
Ow haha. Wat voor sliertje wil je?quote:
Gewoon zo'n slinger, met miniblaadjes, kan niet uitleggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ow haha. Wat voor sliertje wil je?
Hahaha okee. Wanneer ben je jarig? Ga je m ook op je bday laten zetten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon zo'n slinger, met miniblaadjes, kan niet uitleggengaat 'm nu mailen naar me
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
wie had er voor 85 punten geduimd? Jij krijgt een zoen!
Ik heb er wel voor geduimd maar ik was niet degene die het hier neergezet heeftquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
10 Decemberquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahaha okee. Wanneer ben je jarig? Ga je m ook op je bday laten zetten?
epic, custom madequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Vorm klopt nog niet helemaal omdat ik nog niet weet op welk stuk van m'n voet ik 'm wil
Mooi, sierlijk!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Vorm klopt nog niet helemaal omdat ik nog niet weet op welk stuk van m'n voet ik 'm wil
Made by Stefanquote:
Dat is inderdaad de bedoelingquote:
Zolang je naar beiden verwijst, waarom niet? Al is één alinea daarvoor misschien wat krapjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil in een alinea duidelijk maken wat taal is. Dan mag ik toch best wel twee verschillende bronnen gebruiken die elkaar tegenspreken? Ik wil meerdere definities geven namelijk
Hip wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Like a boss.quote:
Naja ik ga geen aparte alinea wijden aan 1 zin, vandaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang je naar beiden verwijst, waarom niet? Al is één alinea daarvoor misschien wat krapjes.
Verschilt een beetje hoe uitgebreid alles is inderdaad. Maar een "Daarentegen zegt Joop (2011) dat ..." kan altijd wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik ga geen aparte alinea wijden aan 1 zin, vandaar.
Zelf duidelijk maken dat het een tegenstelling is dus, bedanktquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt een beetje hoe uitgebreid alles is inderdaad. Maar een "Daarentegen zegt Joop (2011) dat ..." kan altijd wel.
Ohja oven is warmquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje gaat iets eetbaars zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |