Ik heb een probleempje en vraag me af of jullie hier een antwoord op weten. Ik ben sinds 23 september klant van kpn en heb alles in 1, ik kreeg netjes op tijd de spullen binnen, maar wat bleek?
Er was geen signaal in mijn huis(dus heb al bijna 2 maanden geen telefonie en geen internet), 6 keer is er iemand langsgeweest allemaal kwamen ze tot dezelfde conclusie..de 1 na laatste monteur kwam er achter dat de draad doorgeknipt was in een garage (niet die van mij).
De vorige monteur zou dat wel even fixen, maar die kon niet in de garage komen en wist tevens niet eens dat, dat het euvel was.
Nou zouden ze vandaag langskomen, maar ze zijn niet komen opdagen...ik heb inmiddels drie keer een dag vrij moeten nemen voor niets, zit bijna 2 maanden zonder inet en telefonie(ik ben een webontwikkelaar en KAN niet zonder internet).
Ik wil nu gewoon onder mijn contract uit, ik heb geen enkele vertrouwen meer hier in...zelfs de monteurs en personeel van de storingsdienst nemen de woorden asociaal in de mond omdat er nog steeds niets gebeurd is.
Ik kan en wil niet langer wachten, tevens heb ik een factuur van hun laten terugboeken immers ze hebben niets geleverd...wat kan ik het beste doen???
Alvast bedankt