abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103957588
Ik heb een probleempje en vraag me af of jullie hier een antwoord op weten. Ik ben sinds 23 september klant van kpn en heb alles in 1, ik kreeg netjes op tijd de spullen binnen, maar wat bleek?
Er was geen signaal in mijn huis(dus heb al bijna 2 maanden geen telefonie en geen internet), 6 keer is er iemand langsgeweest allemaal kwamen ze tot dezelfde conclusie..de 1 na laatste monteur kwam er achter dat de draad doorgeknipt was in een garage (niet die van mij).

De vorige monteur zou dat wel even fixen, maar die kon niet in de garage komen en wist tevens niet eens dat, dat het euvel was.
Nou zouden ze vandaag langskomen, maar ze zijn niet komen opdagen...ik heb inmiddels drie keer een dag vrij moeten nemen voor niets, zit bijna 2 maanden zonder inet en telefonie(ik ben een webontwikkelaar en KAN niet zonder internet).

Ik wil nu gewoon onder mijn contract uit, ik heb geen enkele vertrouwen meer hier in...zelfs de monteurs en personeel van de storingsdienst nemen de woorden asociaal in de mond omdat er nog steeds niets gebeurd is.
Ik kan en wil niet langer wachten, tevens heb ik een factuur van hun laten terugboeken immers ze hebben niets geleverd...wat kan ik het beste doen???

Alvast bedankt
pi_103957644
Dit is meer iets voor WGR denk ik. Aangezien je het contract wil ontbinden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103958170
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef pl4kkie het volgende:
Dit is meer iets voor WGR denk ik. Aangezien je het contract wil ontbinden.
Thnx voor je antwoord, wat is WGR precies?
pi_103958199
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef thchs het volgende:

[..]

Een ander deel van het forum; Werk, Geldzaken en Recht..
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_103958266
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef thchs het volgende:

[..]

Wat IceDust zegt. Ik heb een TR gemaakt. Nu even wachten op een modje die em wil verplaatsen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103958342
Aha okidoki thanks!
pi_103959807
Eayt je had moeten doen en nog kan doen, is ze schriftelijk in gebreke stellen. Zij komen hun deel van de overeenkomst niet na.Je geeft ze dan tegelijk de gelegenheid om de zaak binnen X werkdagen op te lossen, zo niet, zeg je het contract op. In feite is het al fout dat je een termijn hebt teruggeboekt zonder hun schriftelijk daarvan in kennis te stellen.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_103961001
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:47 schreef Gravedigger het volgende:
Eayt je had moeten doen en nog kan doen, is ze schriftelijk in gebreke stellen. Zij komen hun deel van de overeenkomst niet na.Je geeft ze dan tegelijk de gelegenheid om de zaak binnen X werkdagen op te lossen, zo niet, zeg je het contract op. In feite is het al fout dat je een termijn hebt teruggeboekt zonder hun schriftelijk daarvan in kennis te stellen.
Dat heb ik al een week of twee geleden gedaan, en had ze gedreigd met het geld terug te boeken als ze niet binnen een week de boel hadden gefixed...dus heb ze zelfs nog een week extra gegeven.
Ik heb zelfs een medewerker dit verteld dat ik geen rode cent betaal tot alles werkt, hij had gezegd dat ze de boel zouden compenseren...
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:19:25 #9
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_103961064
-> WGR
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_103963173
Ik zie het katabole aspect niet zo?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_103963473
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:18 schreef thchs het volgende:

[..]

Dat heb ik al een week of twee geleden gedaan, en had ze gedreigd met het geld terug te boeken als ze niet binnen een week de boel hadden gefixed...dus heb ze zelfs nog een week extra gegeven.
Ik heb zelfs een medewerker dit verteld dat ik geen rode cent betaal tot alles werkt, hij had gezegd dat ze de boel zouden compenseren...
Hmm. Vervelend. Ik wilde je hetzelfde aanraden. Ik heb drie jaar geleden namelijk ook een half jaar lang betaald voor KPN terwijl aanleg in mijn woning helemaal niet mogelijk bleek (tenzij ik een aansluiting liet plaatsen à ¤1500). Na tientallen dure telefoontjes, betalingen storneren en aanmaningen krijgen 'omdat anders de geleverde diensten zouden worden afgesloten' :') bleek een schriftelijke ingebrekestelling (met hulp van mijn schoonvader, wist ik veel wat dat was en hoe dat moest) afdoende: ineens waren ze heel snel met het regelen van het ontbinden van mijn contract.
pi_103964205
Wat is dat trouwens voor vreemd verhaal dat jouw telefoonleiding door andermans garage loopt?
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:22:01 #13
75556 erkel
back from Dagestan
pi_103974267
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Gravedigger het volgende:
Wat is dat trouwens voor vreemd verhaal dat jouw telefoonleiding door andermans garage loopt?
Ja, dat vroeg ik mij ook af.
Weisst
pi_103977310
Ik heb op de zaak ook zo'n akkefietje met de KPN gehad. Toen ik na weken wachten op een oplossing (en betaalde voor een "zakelijk" internet met 24 uur's garantie voor oplossingen van problemen) echt pislink was geworden heb ik de naam van de directeur van betreffende afdeling opgezocht op internet en ben hem gaan bellen. Ik kwam niet verder dan zijn secretaresse, maar mijn probleem werd binnen het uur opgelost.
60 HRC
pi_104078854
Ruk kpn, hier hetzelfde probleem!
pi_104080891
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:21 schreef hansvbijnen het volgende:
Ruk kpn, hier hetzelfde probleem!
Welk probleem? Ook een leiding door een vreemde garage?
  maandag 7 november 2011 @ 18:21:04 #17
331563 Graslul
Spuit het uit:
pi_104083961
Katabool

Energie-producerende stofwisselingsprocessen waarbij lichaamsstoffen worden afgebroken. Voorbeeld: glucose- en vetverbranding tijdens inspanning.
zie ook: stofwisseling (= metabolisme)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')