quote:
Pink Ribbons Inc.Goed onderwerp en uitwerking, paar erg goede opmerkingen in de interviews ook. Kwa stijl wel erg noord-amerikaans journalistisch maar verder niet heel veel om op af te merken. Vond het wel iets te lang door wat onnodige herhalingen hier en daar.
Jerome JeromeEcht mijn soort film, observational en zonder voice over. Simpel in opzet en uitvoering maar erg interresante blik in de verzorging van een puberende autistische jongen. Heb zelf in de gehandicapten zorg gewerkt en herkende er veel in.
The AmbassadorDe meest gehypte film van het festival volgens mij. Viel me eigenlijk wat tegen. Wel erg grappig en ook spannend en boeiend om te zien maar ik heb zelf het gevoel dat de openbaringen in de film het bedrog niet waard was.
Going up the StairsMijn persoonlijke favoriet van de films die ik heb gezien. Boeiend, ontzettend grappig en tevens ontroerend op de juiste manieren.
Putin's KissBen het helemaal eens met UIO_AMS eens dat het onderwerp wat interessanter was dan de docu zelf maar toch erg goede film. Het introduceren van de latere plottwist aan het begin van de film was imo ook enorm effectief.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.