quote:in China werkt het toch even anders. toch
Op maandag 08 juli 2002 20:04 schreef Aernout het volgende:[..]
Als het kindje maar liefde krijgt. Dat hoeft niet persé de (natuurlijke) moeder te zijn hoor.
quote:GLG is exit?
Op dinsdag 09 juli 2002 12:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Done.
*yvonne ten huwelijk vraagt*
Volgend weekend schikt? Gezellig de Champs Elyssees afstruinen?
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 09:15 schreef Qarinx het volgende:
Het lijkt net of vrouwen voetballers zijn, na hun 30ste beginnen ze af te takelen ofzo...
quote:Ik bedoelde het ook sarcastisch
Op dinsdag 09 juli 2002 17:58 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
![]()
Echt niet... ik begin pas te leven na mijn 30ste en ik voel me gelukkiger en jonger en vrijer en blijer dan ooit!!!!!
Zo wordt er door sommige in dit topic over vrouwen gesproken... ![]()
Ik ben ook echt niet van plan om op m'n 30ste als een oude tang door het leven te gaan..
quote:Dat hoeft ook zeker niet. Ik heb mezelf als voorbeeld. Toen ik in de twintig was, kreeg ik 2 kindjes. Nu ben ik gescheiden, veel afgevallen, heb ik een lieve vriend en leuke vrienden en voel me best wel een gelukkig mens ook al heb ik ook moeilijke momenten. Alleenstaande moeder zijn is best wel moeilijk maar ik heb gelukkig om het weekend vrij, dan heeft de ex de kinderen. Enne ik lijk opeens ook een stuk jonger dan ik ben (31) maar dat komt omdat ik me blij en vrij voel en dat straal ik uit.
Op donderdag 11 juli 2002 10:42 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik bedoelde het ook sarcastisch
Zo wordt er door sommige in dit topic over vrouwen gesproken...
Ik ben ook echt niet van plan om op m'n 30ste als een oude tang door het leven te gaan..
En helaas zie je nog teveel 30jarigen die een leven hebben alsof ze al 75 jaar zijn... Niks meer ondernemen, het is wel goed zo! Ook om mij heen zie ik dat.
Punt is dat ik een stel fijne knulletjes heb en een redelijk leuk/gezellig/fijn leven... Maar geniet jij nog maar lekker van je a.s. twintiger jaren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |