Gewoon de mw2 mods aanpassen zodat je ze kan gebruiken in mw3?quote:
Nee, het lijkt er op dat er een aantal instellingen heel makkelijk te wijzigen zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gewoon de mw2 mods aanpassen zodat je ze kan gebruiken in mw3?
Speel cod4 nu dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Boeie, in MW2 heb ik nergens last van gehad.
Nice, geen hitmakers? Geluid is wel mwuah.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er op dat er een aantal instellingen heel makkelijk te wijzigen zijn.
Nu begint het toch te jeuken trouwens
That does it. I'm not buying this game.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef KoningStoma het volgende:
En ik kwam er ook achter dat die icoontjes die in domination de vlaggen weergeven niet doorzichtig worden als je in die richting kijkt, zoal in black ops.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef KoningStoma het volgende:
En ik kwam er ook achter dat die icoontjes die in domination de vlaggen weergeven niet doorzichtig worden als je in die richting kijkt, zoal in black ops.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik begrijp niets van die Support strike package. Je kunt dus gewoon 15-40 spelen en nog een goede killstreak reward halen zonder dat je daadwerkelijk een killstreak van 15 maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |