Wat stel je niet aan? Hoer op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:59 schreef Carmichael het volgende:
[..]
I know, alleen nog iets over muntjes tegen Kutstudent, Apple is kut tegen Kneusteun en stel je niet aan tegen tliciouz zeggen en dan heb ik kwartet vandaag.
Hahaha, kan ook alleen jou overkomen volgens mijquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:00 schreef Kutstudent het volgende:
Net met m'n hoofd naast de wc pot wakker geworden en de chick die ik mee naar huis had genomen is helaas verdwenen.![]()
FML.
Hopen dat je dat 6je paktquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:57 schreef PierreTT het volgende:
Paper af, woehoe! Nog even chillen en voor 12 uur inleveren, dan slapen, en dan zuipen!![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef Frankii het volgende:
Waarom zou je dit topic in hemelsnaam willen belurken.
Voor nu wel ja. Daarna tot 2 december de tijd om het te perfectionerenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef Carmichael het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Kanker op man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:59 schreef PierreTT het volgende:
Carmichael, wat doe jij meestal om jezelf te vermaken met MW2? Strikvraag!
Is dat niet een pleonasme? of het escaleert of het loopt uit de hand.quote:
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat niet een pleonasme? of het escaleert of het loopt uit de hand.
Hihi helemaal niet malle jongen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
Carmichaeltje is een schattige kloon. Volgens mij ook 2de keer dat ie langs komt. Rara wie is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |