Gij moet oewen bakkes houwuh en gewoon COD meespele jonge!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:34 schreef KoningStoma het volgende:
Gears 3 multiplayer is zo tof. Jullie zijn gewoon vuige cod noobs allemaal,
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef Frankii het volgende:
Waarom zou je dit topic in hemelsnaam willen belurken.
CoD is saai vergeleken met Gears.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gij moet oewen bakkes houwuh en gewoon COD meespele jonge!
Lachwekkende ruzies die echt nergens over gaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef Frankii het volgende:
Waarom zou je dit topic in hemelsnaam willen belurken.
Bij gears ren je constant van cover naar cover, van campspot naar campspot. Laaaaaaaaaaaamequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
CoD is saai vergeleken met Gears.
"ruzies"quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:46 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Lachwekkende ruzies die echt nergens over gaan
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:48 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Bij gears ren je constant van cover naar cover, van campspot naar campspot. Laaaaaaaaaaaame
Je hebt zojuist je eerste 'lachwekkende ruzie die nergens over gaat' geïnitieerd, en wel met Stoma. De Koning van de lachwekkende ruzies van dit topic.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:48 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Bij gears ren je constant van cover naar cover, van campspot naar campspot. Laaaaaaaaaaaame
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je eerste 'lachwekkende ruzie die nergens over gaat' geïnitieerd, en wel met Stoma. De Koning van de lachwekkende ruzies van dit topic.
Ik wens je veel plezier, en houdt het netjes.
I know, alleen nog iets over muntjes tegen Kutstudent, Apple is kut tegen Kneusteun en stel je niet aan tegen tliciouz zeggen en dan heb ik kwartet vandaag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je eerste 'lachwekkende ruzie die nergens over gaat' geïnitieerd, en wel met Stoma. De Koning van de lachwekkende ruzies van dit topic.
Ik wens je veel plezier, en houdt het netjes.
Koop hem voor mij en ik speel wel meequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:34 schreef KoningStoma het volgende:
Gears 3 multiplayer is zo tof. Jullie zijn gewoon vuige cod noobs allemaal,
Dan had je beter net zoals Stoma 2 maanden geleden al een pre-order kunnen plaatsenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:27 schreef badboynova het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ze zijn de prijzen van mw3 omhoog aan het gooien, eerst was het 50,30 en nu 52,90
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |