Die xbox is gebanned eh... Dat gaat dus niet meerquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
No plans to ban legit fans, but try to wait til midnight launch on Tuesday to play #MW3. Can't wait to jump online with everyone then!
Hoppa, dus gewoon knallen Stoma!
Xlink kaiquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die xbox is gebanned eh... Dat gaat dus niet meer
Ja true, maar wist niet 100% zeker of het ook gewoon zo kon.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:47 schreef KoningStoma het volgende:
Dat werkt toch alleen als je een pīng van minder dan 30 hebt naar alle andere mensen? Met een Jtag is dat te omzeilen, maar anders niet.
beter fifaquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:46 schreef SoldMayor het volgende:
Zo eindelijk een hele dag NIKS te doen. Wat een poep week afgelopen week.
Maar in iedergeval... BF3 vanmiddag?
Ja over een uurtje ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar nelis is er niet vandaag.
En tauch is ook maar de vraag dusja...
1 tegen 1 jonguh.
BF3 ja. Geen fifa.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:46 schreef SoldMayor het volgende:
Zo eindelijk een hele dag NIKS te doen. Wat een poep week afgelopen week.
Maar in iedergeval... BF3 vanmiddag?
Nee, want ik ben niet zo levenloos als uquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je me nou al eens ingehaald?
Nja ik zag je met tijd al dichterbij was gekomen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet zo levenloos als u
Ik heb nog iets van 8 uur om 50.000 punten te halendus dat gaat niet lang duren
Klopt, ik heb 27 en jij 34 uur.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nja ik zag je met tijd al dichterbij was gekomen.
Ja gaat wel hard als je zo'n medal krijgt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, ik heb 27 en jij 34 uur.
Gister in 2 games van 25 naar 27 gegaan, en heb binnenkort weer wat medals.
Ja die heb ik ook gehaald, en bijna ace squad en carbine en sqaud spawn medal dacht ik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja gaat wel hard als je zo'n medal krijgt.
Donderdag had ik ook nog 'zo'n assault medal ofzo.. 10000 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |