Godverdomme man. Ik vond mijn 280 al best veel, aangezien ik begon met iets in de 100.quote:
quote:
Klopt. Alleen:quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:58 schreef KneusTeun het volgende:
Hier in Enschede is MW3 geen 39 snachts, want ze doen niet aan die launch ofzo :S
quote:Media Markt Alkmaar
Media Markt Almere
Media Markt Alphen aan den Rijn
Media Markt Bergen op Zoom
Media Markt Breda
Media Markt Den Haag
Media Markt Eindhoven
Media Markt Heerlen
Media Markt Leeuwarden
Media Markt Middelburg
Media Markt Rijswijk
Media Markt Rotterdam Centrum
Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan
Media Markt Zoetermeer
Geen 1 in Duitslandquote:
Daar hebben ze wel een filmpje van : 99 bugsquote:
Nah, kneus hé.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Anders zou je m daar even oppikken?
Oké, bro-heim.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, kneus hé.
Maar niet alleen de MM heeft nachtopening, want in DB is het ook en daar hebben ze geen MM en in Tilburg is het bij de Saturn ( waar je dan ook meteen Skyrim kan kopen )
Ik ga dinsdag wel naar de FRS in EHV
Nja ik ga nooit meer naar een nachtreleasequote:Op zaterdag 5 november 2011 01:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oké, bro-heim.
Waarom cancel je niet je pre-order van Skyrim en koop je m meteen bij Saturn met mw3?
Trauma?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik ga nooit meer naar een nachtreleaseen heb Skyrim al voor 42 euro
.
Wist ik, was ook sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel een filmpje van : 99 bugs
ier klopot echt gee n zkak vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 02:20 schreef Frankii het volgende:
Ik gajw vannacht nooit meer beer drinken.
We gaat er mrogen mee jwenaar Loos? Rss? TT? Tauch? KK?
Moet je eens in de wc-pot hier komen kijken. Allemaal kwaliteit posts.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:45 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een berg poep produceren jullie 's-nachts.
Je ging als een speer. Ik stop net, maar spm op 395 weten te krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |