Joehoequote:
Ik voel me een deserteur dankzij jouquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:31 schreef jpjedi het volgende:
De verloren zonen komen terug naar het nest in de BF3 tijd. De veteranen band blijkt immer sterk
Bij steam kan je doorverkopen, bij origin niet. Is wegwerp gewordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet iemand hoe je een 2de hands BF3 aan de praat kunt krijgen?
Ik kan een BF3LE kopen, maar die jongen heeft hem al aan zijn origin account gekoppeld.
Moet ik nu ook zijn account overnemen?
Dan moet ik dus ook zijn origin account overnemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Bij steam kan je doorverkopen, bij origin niet. Is wegwerp geworden..
Heb je geen moderne telefoon waar je je mail op kan lezen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:52 schreef ursel het volgende:
JP, kan jij nog de mail beantwoorden? Ik ben om half 7 weg en kom daarna niet meer thuis. Wel zo handig als ik weet of ik nog specifieke zaken moet meenemen.
Wat heb ik aan een moderne telefoon als ik niet meer thuis ben?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je geen moderne telefoon waar je je mail op kan lezen?
Je mail op je telefoon lezen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een moderne telefoon als ik niet meer thuis ben?
Je kan de accountnaam wijzigen, dat wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan moet ik dus ook zijn origin account overnemen.
Even kijken wat de opties zijn om dat voor elkaar te krijgen.
Ahh.. Lijkt me idd een goed plan om dan te lezen wat ik eigenlijk mee had moeten nemen, maar doordat ik de mail te laat krijg niet bij me heb.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je mail op je telefoon lezen?
Daar ging het me niet omquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ahh.. Lijkt me idd een goed plan om dan te lezen wat ik eigenlijk mee had moeten nemen, maar doordat ik de mail te laat krijg niet bij me heb.![]()
Da's toch een verrek stukje handige techniek.
Welnee. Er zitten nu 41 fokkers in de FOK! X360 platoon!quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik voel me een deserteur dankzij jou
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |