Nee Friesland.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen ben je Groningen ontvlucht?
Hoe, nieuwe?quote:
Leeuwarden is nog altijd mooi wonen hoor.quote:
Nieuwe [homo], maar het is een ouwe in een nieuw jasje.quote:
Geef mij maar gewoon Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leeuwarden is nog altijd mooi wonen hoor.
Je hebt knap van buiten en van binnen. En uit ervaring weet ik dat buitenkant totaal niets zegt over de binnenkant.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind knappe mannen eigenlijk maar over-rated. Als in, standaard knap enzo.
Ik ook. Die vierkante kaken en hoge jukbeenderen die je vaak op de catwalk ziet, brr.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind knappe mannen eigenlijk maar over-rated. Als in, standaard knap enzo.
Ik kom er ook nooit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar is Amsterdam nou echt zo tof? Je hebt daar die Regulierdwarsstraat. Ooit 1x geweest, en dat nooit weer! Vreselijk.
En die is open op zaterdagnacht?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wel, zit een goed wokzaakje
Like.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wel, zit een goed wokzaakje
when?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga binnenkort ook in Amsterdam op stap.
In je eentje?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga binnenkort ook in Amsterdam op stap.
Hij gaat alleen heen, en ze komen met hun tweeen terug.quote:
jupsquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die is open op zaterdagnacht?
voor echte kleuren en gewaagde kleurencombinaties!quote:
Nee met een groep van FOK!quote:
good old frank goversquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
voor echte kleuren en gewaagde kleurencombinaties!
Wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee met een groep van FOK!. 18 november
.
ow?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee met een groep van FOK!. 18 november
.
hoef je niet boos te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik heb ook andere FOK!vrienden! Problemen mee?
Neen, van het [Radio49]-topicreeksding.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, van het [Radio49]-topicreeksding.
Ben je ziekquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijn hoofd is moe en wil slapen, terwijl de rest bedacht heeft er een lange nacht van te maken met veel wc-bezoekjes..
Of dronken...quote:
Dat moest er nog eens bijkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
En homoseksualiteit telt niet als ziekte.
Oh ok. Dus de grote zorgen hoef ik niet uit te pakken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nouja, dat klinkt ook overdreven.. Gewoon een dipje.
.
Je mag best een verplegerspakje aantrekken en kippensoep komen brengen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ok. Dus de grote zorgen hoef ik niet uit te pakken?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:16 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Een roze tutu staat je vast enig.
Mwoa... ik ken 'r van de Sinterklaasfilms. Maar ze wordt nu vooral bekend om haar ontzettend goede grime / artist makeup.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:04 schreef wonderer het volgende:
Hey Vlarpie, ken jij Esther van den Akker (goed)?
Ik kwam haar tegen in Duitslandquote:Op vrijdag 4 november 2011 06:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa... ik ken 'r van de Sinterklaasfilms. Maar ze wordt nu vooral bekend om haar ontzettend goede grime / artist makeup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |