30680576quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
ik had 5-306761xx rond half 9
Eerst ons geld en dan onze taarten? NOOITquote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Studiotje het volgende:
We sturen ze gewoon allemaal naar Griekenland
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, ik kom 100 taarten ophalen..
Wat?!
[ afbeelding ]
Als ze slim zijn doen ze hetquote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel tof zijn
Hoewel ik niet weet of dat je de gulheid van Hema wil linken aan een vies Clafoutis taartje...
Voedselprobleem opgelost!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Gouden_banaan het volgende:
Landelijke actie taarten inzamelen voor afrika
quote:Op donderdag 3 november 2011 @ 23:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De bakkerij sloft het niet bij. De meelserver ligt eruit
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, ik kom 100 taarten ophalen..
Wat?!
[ afbeelding ]
Zaterdag 5 November is er een grote straat taart spektakel in Amsterdam op de dam. Iedereen kan hier zijn of haar HEMA taarten kwijt in een leuk vriendschappelijke oud hollandsche Taartgooiwedstrijdquote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Weer eens wat anders dan gratis pizza.
Taaaaartengevecht!!!
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Gouden_banaan het volgende:
[..]
Zaterdag 5 November is er een grote straat taart spektakel in Amsterdam op de dam. Iedereen kan hier zijn of haar HEMA taarten kwijt in een leuk vriendschappelijke oud hollandsche Taartgooiwedstrijd
Turken Vs. Koerdenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Gouden_banaan het volgende:
[..]
Zaterdag 5 November is er een grote straat taart spektakel in Amsterdam op de dam. Iedereen kan hier zijn of haar HEMA taarten kwijt in een leuk vriendschappelijke oud hollandsche Taartgooiwedstrijd
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Gouden_banaan het volgende:
[..]
Daarom een taartengevecht.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn, wat lijkt mij die taart ranzig zeg
Denk het niet, dit gaat of de shredder in of ze delen een taart uit Zaterdag.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Maar voordat we allen worden genaaid, kunnen ze je dwingen tot betaling?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
FOK! Meets Hema ?quote:
Kunnen ze wel, doen ze niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |