Net meisje *aaioverbol*quote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik? Dan maar betalen hoor, het is maar 1 taart.
En dan kom je daar om je naam te vertellen voor de bestelling....DOEN!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef Studiotje het volgende:
Aldies Goedkoper als naam, zal 't werken.
Een hoop werk om de orders te annuleren? Gewoon CTRL+A en delete.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt gewoon het recht als klant om hier gebruik van te maken. Het is nu aan Hema om hier iets van te maken. Of ze spelen het slim en leveren die taarten uit, of ze gaan een hoop werk verrichten om alle orders te annuleren.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Een hoop werk om de orders te annuleren? Gewoon CTRL+A en delete.
Net of dat iemand die ranzige taart deze week voor ¤ 4 heeft gekocht
Wat moet je ook met 12 taarten? Die bederven ook een keer of je moet ze weggeven.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Net meisje *aaioverbol*
Ik met mijn 12 stuks
Het is maar een 6 persoons taart hoor!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moet je ook met 12 taarten? Die bederven ook een keer of je moet ze weggeven.
Hier zit wel een bejaardentehuis die ik blij kan maken.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moet je ook met 12 taarten? Die bederven ook een keer of je moet ze weggeven.
Dat is dan wel een mooie actie van julliequote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
Die taarten gaan we nooit krijgen, mocht ik toch 100 gratis taarten krijgen dan gaan Mono en ik langs bejaardenhuizen om oude mensen een gratis taart te geven.
Ze hadden nog taart in de vriezer liggen van al die jaren idd..quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens bestaat Hema 85 jaar dus het kan gewoon een stuntactie zijn
Maar dan toelaten dat klanten 100 taarten kunnen bestellen ?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens bestaat Hema 85 jaar dus het kan gewoon een stuntactie zijn
Tja, dat zal een foutje zijn inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar dan toelaten dat klanten 100 taarten kunnen bestellen ?
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Gouden_banaan het volgende:
Goed nieuws voor de clowns uit het circus
Ouwe taarten blij maken met een gratis taartquote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
Die taarten gaan we nooit krijgen, mocht ik toch 100 gratis taarten krijgen dan gaan Mono en ik langs bejaardenhuizen om oude mensen een gratis taart te geven.
Doe jij dat nooit dan??quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wel eens met bosche bollen gedaan, paar post terug verteldquote:
Iedereen krijgt gewoon 1 taartje.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja zelf ga ik er geen 100 opvreten, beter die mensen blij maken met een gratis taart dan toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ouwe taarten blij maken met een gratis taart
Dan heb ik sowieso 1 gratis taartquote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja, dat zal een foutje zijn inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |