ja dat kan natuurlijk ....maar of ze je geloven ...quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
sukkels die dan ook echt 100 gaan bestellen.
ga je serieus naar die winkel en dan zeggen ik heb 100 taarten besteld?
Ik vond hem wel leuk toen eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Da's gewoon een kutgrap. Maar 100 Bossche bollen is wel wat anders dan 100 taarten waar je 12 stuks ofzo uit haalt.
Ik heb gewoon mijn eigen gegevens ingevuld en 100 besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk toen eigenlijk
Heb er maar geen 100 besteld.
Welke flapdrollen hebben er eigenlijk allemaal hun eigen gegevens opgegeven nu bij de hema?
Maar jij zou niet ff de klant nabellen of hij er echt 100 wilt ?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik zou je kapotmaken als je dat bij mijn bakkerij zou flikken.
Waalwijk.quote:
Straks moet je ze alle 100 gaan betalenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen gegevens ingevuld en 100 besteld.
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Straks moet je ze alle 100 gaan betalen
Hoezo? Je hebt gewoon het recht als klant om hier gebruik van te maken. Het is nu aan Hema om hier iets van te maken. Of ze spelen het slim en leveren die taarten uit, of ze gaan een hoop werk verrichten om alle orders te annuleren.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Welke flapdrollen hebben er eigenlijk allemaal hun eigen gegevens opgegeven nu bij de hema?
Bedrijven doen zo vaak grote bestellingen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar jij zou niet ff de klant nabellen of hij er echt 100 wilt ?
Waarschijnlijk het laatstequote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt gewoon het recht als klant om hier gebruik van te maken. Het is nu aan Hema om hier iets van te maken. Of ze spelen het slim en leveren die taarten uit, of ze gaan een hoop werk verrichten om alle orders te annuleren.
Bedrijven ja.. maar niet een normale klant die ff op de site komt kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
Bedrijven doen zo vaak grote bestellingen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Die Hema Bakkers zien nu die orders binnen stromen.. die beginnen nu al met het klaarleggen van 10.000 taartbodems
Het is gedrukt noch gezet...quote:Op donderdag 3 november 2011 21:49 schreef The_Dean het volgende:
Druk en zetfouten voorbehouden. Staat er niet voor niks.
Ik? Dan maar betalen hoor, het is maar 1 taart.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |