Voedselprobleem opgelost!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Gouden_banaan het volgende:
Landelijke actie taarten inzamelen voor afrika
quote:Op donderdag 3 november 2011 @ 23:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De bakkerij sloft het niet bij. De meelserver ligt eruit
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, ik kom 100 taarten ophalen..
Wat?!
[ afbeelding ]
Zaterdag 5 November is er een grote straat taart spektakel in Amsterdam op de dam. Iedereen kan hier zijn of haar HEMA taarten kwijt in een leuk vriendschappelijke oud hollandsche Taartgooiwedstrijdquote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Weer eens wat anders dan gratis pizza.
Taaaaartengevecht!!!
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Gouden_banaan het volgende:
[..]
Zaterdag 5 November is er een grote straat taart spektakel in Amsterdam op de dam. Iedereen kan hier zijn of haar HEMA taarten kwijt in een leuk vriendschappelijke oud hollandsche Taartgooiwedstrijd
Turken Vs. Koerdenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Gouden_banaan het volgende:
[..]
Zaterdag 5 November is er een grote straat taart spektakel in Amsterdam op de dam. Iedereen kan hier zijn of haar HEMA taarten kwijt in een leuk vriendschappelijke oud hollandsche Taartgooiwedstrijd
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Gouden_banaan het volgende:
[..]
Daarom een taartengevecht.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn, wat lijkt mij die taart ranzig zeg
Denk het niet, dit gaat of de shredder in of ze delen een taart uit Zaterdag.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Maar voordat we allen worden genaaid, kunnen ze je dwingen tot betaling?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
FOK! Meets Hema ?quote:
Kunnen ze wel, doen ze niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Nee. De deal waar jij mee akkoord bent gegaan is 0 euro. Zij kunnen niet ineens zeggen dat jij dan 4 euro ps moet betalen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Tuurlijk. Maar dan ook sportief zijn en dokken, doe ik ook!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Inderdaad. Ze gaan natuurlijk wel weigeren te leveren en dat mag ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:21 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Nee. De deal waar jij mee akkoord bent gegaan is 0 euro. Zij kunnen niet ineens zeggen dat jij dan 4 euro ps moet betalen.
Jij ?quote:
DAt ZEg ik !!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Wacht eens even... Hema is morgen 85 jaar
Dus dit kan best waar zijn
idd..quote:Op donderdag 3 november 2011 23:22 schreef Skippy_ball het volgende:
zei wikipedia en ze hebben de slogan wie verjaart trakteert, toch?quote:Op 4 november 1926 opende de eerste vestiging van de HEMA haar deuren in de Kalverstraat in Amsterdam, een paar dagen later gevolgd door een tweede filiaal in de Oude Hoogstraat.
Oh hey, laat ik er 85 bestellen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Wet koop op afstand, 7 dagen bedenktermijn. Dus geen pijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Eerder van die lamlullen die nu 100 taarten bestellen en straks een brief krijgen dat ze op grond van nederlandse wetgeving 400 euro moeten betalen
Ik ben afgelopen zaterdag naar een meet geweest waar BrandX yvonne iteejer enzulks waren,quote:Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik durf zelf niet eens te komen.
Voor zover ik kan zien opende de Hema haar eerste filiaal op 2 november 1926. Dan zou de Hema gisteren toch al 85 jaar bestaan?quote:
Dat lijkt mij ook ja..quote:Op donderdag 3 november 2011 23:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Het moet wel haast een fout zijn dat men er 100 kan bestellen.
Oh ja het is 3 nov.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Hopje123 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien opende de Hema haar eerste filiaal op 2 november 1926. Dan zou de Hema gisteren toch al 85 jaar bestaan?
Vind je het gek?quote:
Schimmeltaart na 6 dagen terugbrengen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wet koop op afstand, 7 dagen bedenktermijn. Dus geen pijn.
Was bij mij net ook, moet je em ff opnieuw laden dan doet ie het wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef wendytje het volgende:
hmmmmm site geeft nu "technisch probleem".... dus helaas pindakaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |