Ze kunnen inderdaad hoogstens de levering weigeren, maar ze kunnen niet eisen dat je al die taarten betaalt. Zij hebben die fout gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat: Er via hyves, msn, twitter, facebook en verschillende fora iets van 2500 bestellingen met een gemiddelde van 50 taarten. Gierige hollanders die we zijn bestellen de meesten namelijk 100. Dat is dus 2500X200 euro gemiddeld. Daar heeft Hema wel oren naar.
Handig.quote:pagina niet gevonden
De pagina waar u naar toe wilt, is niet gevonden.
Misschien bestaat deze niet meer, of is het adres veranderd dat hieraan gekoppeld is.
Wij adviseren u terug te gaan naar de vorige pagina en een andere link te proberen.
terug naar vorige pagina
Dit probleem wordt automatisch doorgegeven aan de beheerder van onze site.
Ik kon ook niet op de algemene voorwaarden klikken :Squote:Op donderdag 3 november 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe, toch maar een taart besteld, kom ik op de bevestigingspagina en klik ik op de link met de algemene voorwaarden (waar ik blijkbaar automagisch mee akkoord ga):
[..]
Handig.![]()
Ach, ik moet zaterdag toch in de stad zijn, loop ik wel even binnen. Kijken wat er gebeurt.
Via een andere link doet hij het wel en daar staat oa dit:quote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef sthomass het volgende:
Als de algemene voorwaarden pagina het niet doet moeten ze de taarten denk ik wel gratis geven of niet?
Ik gok dat dit zomaar een kennelijke vergissing gaat zijn.quote:Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Als zij 100 taarten willen bakken mag jij gewoon betalen hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef sthomass het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze je niet zomaar verplichten om te betalen. Ze kunnen de koopovereenkomst denk ik hoogstens ontbinden,
Echt niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als zij 100 taarten willen bakken mag jij gewoon betalen hoor
JA! GRATISSSquote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef sthomass het volgende:
Als de algemene voorwaarden pagina het niet doet moeten ze de taarten denk ik wel gratis geven of niet?
Tuurlijk niet, er staat toch 0quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Reda074 het volgende:
lol patje ik ga lachen als je toch nog moet betalen XD
Dan kan hij in hoger beroep gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Reda074 het volgende:
lol patje ik ga lachen als je toch nog moet betalen XD
Stampij maken helpt toch niet... je krijgt ze echt niet mee.... prijzen zijn onder voorbehoud... zelf bij m'n vorige werk ook vaak genoeg meegemaakt dat prijzen er niet juist op staan. bedrijf is toch niet verplicht om te leveren...quote:Op donderdag 3 november 2011 19:42 schreef Innisdemon het volgende:
Ik heb 'm bewust voor een week later besteld. We zullen zien of ik'm meekrijg zonder te morren, of dat ik stampij moet gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |