Net meisje *aaioverbol*quote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik? Dan maar betalen hoor, het is maar 1 taart.
En dan kom je daar om je naam te vertellen voor de bestelling....DOEN!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:06 schreef Studiotje het volgende:
Aldies Goedkoper als naam, zal 't werken.
Een hoop werk om de orders te annuleren? Gewoon CTRL+A en delete.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt gewoon het recht als klant om hier gebruik van te maken. Het is nu aan Hema om hier iets van te maken. Of ze spelen het slim en leveren die taarten uit, of ze gaan een hoop werk verrichten om alle orders te annuleren.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Een hoop werk om de orders te annuleren? Gewoon CTRL+A en delete.
Net of dat iemand die ranzige taart deze week voor ¤ 4 heeft gekocht
Wat moet je ook met 12 taarten? Die bederven ook een keer of je moet ze weggeven.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Net meisje *aaioverbol*
Ik met mijn 12 stuks
Het is maar een 6 persoons taart hoor!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moet je ook met 12 taarten? Die bederven ook een keer of je moet ze weggeven.
Hier zit wel een bejaardentehuis die ik blij kan maken.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moet je ook met 12 taarten? Die bederven ook een keer of je moet ze weggeven.
Dat is dan wel een mooie actie van julliequote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
Die taarten gaan we nooit krijgen, mocht ik toch 100 gratis taarten krijgen dan gaan Mono en ik langs bejaardenhuizen om oude mensen een gratis taart te geven.
Ze hadden nog taart in de vriezer liggen van al die jaren idd..quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens bestaat Hema 85 jaar dus het kan gewoon een stuntactie zijn
Maar dan toelaten dat klanten 100 taarten kunnen bestellen ?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens bestaat Hema 85 jaar dus het kan gewoon een stuntactie zijn
Tja, dat zal een foutje zijn inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar dan toelaten dat klanten 100 taarten kunnen bestellen ?
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Gouden_banaan het volgende:
Goed nieuws voor de clowns uit het circus
Ouwe taarten blij maken met een gratis taartquote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
Die taarten gaan we nooit krijgen, mocht ik toch 100 gratis taarten krijgen dan gaan Mono en ik langs bejaardenhuizen om oude mensen een gratis taart te geven.
Doe jij dat nooit dan??quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wel eens met bosche bollen gedaan, paar post terug verteldquote:
Iedereen krijgt gewoon 1 taartje.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja zelf ga ik er geen 100 opvreten, beter die mensen blij maken met een gratis taart dan toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ouwe taarten blij maken met een gratis taart
Dan heb ik sowieso 1 gratis taartquote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja, dat zal een foutje zijn inderdaad
Zal wel top zijn als ze dat aandurvenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Als HEMA slim is geven ze iedereen die er om komt er eentje gratis.
'Het was een fout, maar hier heb je er toch eentje voor de moeite'.
Hier wel.quote:
Ja dan krijg je straks zo'n kleine met trollface er in gebakken.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
ik had 5-306761xx rond half 9quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Melleyn het volgende:
Bedankt voor uw bestelling op hema.nl. Het ordernummer is 5-30681583.
We zullen zien
Dat zou inderdaad wel tof zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Gouden_banaan het volgende:
Je ZIET dat die taart niet lekker is. Je straft jezelf enkel als je hem ophaalt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dan krijg je straks zo'n kleine met trollface er in gebakken.
81583 op 't eindquote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Melleyn het volgende:
Bedankt voor uw bestelling op hema.nl. Het ordernummer is 5-30681583.
We zullen zien
30680576quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
ik had 5-306761xx rond half 9
Eerst ons geld en dan onze taarten? NOOITquote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Studiotje het volgende:
We sturen ze gewoon allemaal naar Griekenland
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, ik kom 100 taarten ophalen..
Wat?!
[ afbeelding ]
Als ze slim zijn doen ze hetquote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel tof zijn
Hoewel ik niet weet of dat je de gulheid van Hema wil linken aan een vies Clafoutis taartje...
Voedselprobleem opgelost!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Gouden_banaan het volgende:
Landelijke actie taarten inzamelen voor afrika
quote:Op donderdag 3 november 2011 @ 23:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De bakkerij sloft het niet bij. De meelserver ligt eruit
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, ik kom 100 taarten ophalen..
Wat?!
[ afbeelding ]
Zaterdag 5 November is er een grote straat taart spektakel in Amsterdam op de dam. Iedereen kan hier zijn of haar HEMA taarten kwijt in een leuk vriendschappelijke oud hollandsche Taartgooiwedstrijdquote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Weer eens wat anders dan gratis pizza.
Taaaaartengevecht!!!
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Gouden_banaan het volgende:
[..]
Zaterdag 5 November is er een grote straat taart spektakel in Amsterdam op de dam. Iedereen kan hier zijn of haar HEMA taarten kwijt in een leuk vriendschappelijke oud hollandsche Taartgooiwedstrijd
Turken Vs. Koerdenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Gouden_banaan het volgende:
[..]
Zaterdag 5 November is er een grote straat taart spektakel in Amsterdam op de dam. Iedereen kan hier zijn of haar HEMA taarten kwijt in een leuk vriendschappelijke oud hollandsche Taartgooiwedstrijd
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Gouden_banaan het volgende:
[..]
Daarom een taartengevecht.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn, wat lijkt mij die taart ranzig zeg
Denk het niet, dit gaat of de shredder in of ze delen een taart uit Zaterdag.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Maar voordat we allen worden genaaid, kunnen ze je dwingen tot betaling?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
FOK! Meets Hema ?quote:
Kunnen ze wel, doen ze niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Nee. De deal waar jij mee akkoord bent gegaan is 0 euro. Zij kunnen niet ineens zeggen dat jij dan 4 euro ps moet betalen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Tuurlijk. Maar dan ook sportief zijn en dokken, doe ik ook!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Inderdaad. Ze gaan natuurlijk wel weigeren te leveren en dat mag ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:21 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Nee. De deal waar jij mee akkoord bent gegaan is 0 euro. Zij kunnen niet ineens zeggen dat jij dan 4 euro ps moet betalen.
Jij ?quote:
DAt ZEg ik !!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Wacht eens even... Hema is morgen 85 jaar
Dus dit kan best waar zijn
idd..quote:Op donderdag 3 november 2011 23:22 schreef Skippy_ball het volgende:
zei wikipedia en ze hebben de slogan wie verjaart trakteert, toch?quote:Op 4 november 1926 opende de eerste vestiging van de HEMA haar deuren in de Kalverstraat in Amsterdam, een paar dagen later gevolgd door een tweede filiaal in de Oude Hoogstraat.
Oh hey, laat ik er 85 bestellen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Wet koop op afstand, 7 dagen bedenktermijn. Dus geen pijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Eerder van die lamlullen die nu 100 taarten bestellen en straks een brief krijgen dat ze op grond van nederlandse wetgeving 400 euro moeten betalen
Ik ben afgelopen zaterdag naar een meet geweest waar BrandX yvonne iteejer enzulks waren,quote:Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik durf zelf niet eens te komen.
Voor zover ik kan zien opende de Hema haar eerste filiaal op 2 november 1926. Dan zou de Hema gisteren toch al 85 jaar bestaan?quote:
Dat lijkt mij ook ja..quote:Op donderdag 3 november 2011 23:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Het moet wel haast een fout zijn dat men er 100 kan bestellen.
Oh ja het is 3 nov.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Hopje123 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien opende de Hema haar eerste filiaal op 2 november 1926. Dan zou de Hema gisteren toch al 85 jaar bestaan?
Vind je het gek?quote:
Schimmeltaart na 6 dagen terugbrengen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wet koop op afstand, 7 dagen bedenktermijn. Dus geen pijn.
Was bij mij net ook, moet je em ff opnieuw laden dan doet ie het wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef wendytje het volgende:
hmmmmm site geeft nu "technisch probleem".... dus helaas pindakaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |