Dit is gewoon echt onzin.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef hunter2011 het volgende:
Kon me vorig jaar ook goed herinneren dat iedereen zo idolaat en enthousisast was over de 3J's,
Vind Waterline goed in elkaar zitten, mag dat?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef UltraR het volgende:
Vind het he-le-maal niets.
[..]
Dit is gewoon echt onzin.
Dat denk ik ook, dat ze door gaan en dat het door hun fans gedeeltelijk komt, ongeacht wat ze gaan zingen. Ik denk echter wel dat het wéér zo'n huppeldansje en wéér de pakjes worden, ik heb dat nu wel gezien zeg maar. Liedje is best leuk verder.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef hunter2011 het volgende:
Dit gaat zeker naar de finale, hun pr/marketing machine zal daar zeker aan toe bijdragen.
Daarnaast is het ook echt een goed liedje.
Daar hebben we het Joan topic voorquote:Eerlijk gezegd ben ik juist niet zo enthousiast over de Nederlandse inzending., wellicht ben ik de enige.
Kon me vorig jaar ook goed herinneren dat iedereen zo idolaat en enthousisast was over de 3J's, hoop dat het met Joan Franka wat beter zal vergaan, het lijkt me een aardige meid met een liedje wat me gewoon niet aanspreekt.
... met hun twittermaniequote:Ierland daarentegen gaat door, daar ben ik 100% van overtuigd, daar zorgen ze zelf echt wel voor!
Dat mag hoor... of Raffaella's liedje een grotere kans had gemaakt, ik denk van niet. Ik vond het nogal schreeuwerig. 't zag er niet alleen uit als een krolse kat.. het klonk ook zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vind Waterline goed in elkaar zitten, mag dat?
Overigens geloof ik wel dat Raffaela's liedje een grotere kans op een finale-plek zou hebben dat "you and me".
Met of zonder stoeipakje.
Maar we zullen het zien in mei.
En nogmaals ik gun het uiteraard Joan wel, maar toch denk ik dat het dit jaar weer niet gaat lukken.
Ik ook, ik kan ze nu echt serieus nemen als artiesten. Het is gewoon een prima nummer, in tegenstelling tot hetgeen ze vorig jaar hadden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit liedje Waterline eigenlijk leuker dan Lipstick... het is veel meer een echte song... ben benieuwd of Europa er nog een keer intrapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |