Onze reddende engelquote:Op donderdag 3 november 2011 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het goed is zitten we weer aan de reeks vast.
Is het echt waar dan?quote:
Zeg pop, check facebookquote:Op donderdag 3 november 2011 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of ik er ingeluisd wordt of niet.
Neequote:Op donderdag 3 november 2011 11:07 schreef lezzer het volgende:
Jij kent niet de functie van "nieuw deel openen" denk ik hè?
Geen chocotaart vandaag.quote:
Waarom niet?quote:
quote:De doubleshot cappuccino smaakt gelukkig ook heerlijk bij appeltaart.
Op jou!
Thanksquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul niet zo erg.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Vanyel het volgende:
Wat een topgift.
Hoe erg vindt ze het?
Da's echt voor zover ik weetquote:Op donderdag 3 november 2011 14:39 schreef LizzyAdam het volgende:
heeft die mevrouw echt van die ogen of zijn dat contactlenzen?
Ja nou, ik ben dus ziekquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben dus ziek
Dus het houdt niet over eigenlijk.![]()
Maar, Mrs is de hele dag thuis geweest alleen vanmiddag moest ze weg naar een klant, en dat pakte heel gunstig uit dus daar ben ik alleen maar blij mee
[ afbeelding ]
Dit leek me wel wat voor zo bij de koffie.
*virtueel vlaai snijdt
Nothing tastes as good als zo on-dik zijn als ooitquote:Op donderdag 3 november 2011 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Nothing tastes as good as this bucket of strawberry cheesecake b&js feels
Ja, later.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nothing tastes as good als zo on-dik zijn als ooit
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:57 schreef lezzer het volgende:
Wij komen er net achter dat we dus vergeten zijn om gebak te halen voor ons zelf vanavond....
Ik denk dan altijd "na m'n verjaardag". Maar dan is de Sint en dan de Kerst al weer zo dichtbijquote:
Voor mij is later nu en ik ben er rete mee in mijn nopjesquote:
Ík vind dat fantastisch en ook heel knapquote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor mij is later nu en ik ben er rete mee in mijn nopjes
Ik ken hetquote:Op donderdag 3 november 2011 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
het helpt me om er ratelbandesk mee bezig te zijn
Ik snap dat liefje. Ik vind het ook top. Long way sinds je haver-met-cum look a like voerquote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor mij is later nu en ik ben er rete mee in mijn nopjes
Ik gnom nog steeds cum met haver bij het levenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap dat liefje. Ik vind het ook top. Long way sinds je haver-met-cum look a like voer![]()
Eerlijk gezegd ben ik nu allang blij dat ik langzaamaan weer een beetje energie krijg. Ik kan een beetje normalig sporten, ik heb voor het eerst in een jaar ofzo weer zin om te koken, voorbij het rechttoe rechtaan avondvoer, ik neem hier en daar weer initiatief tot sociale contacten. Ik word bijna weer mezelf.
En dat vier ik met lamsstoof en ijs
Echt waar joh?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik gnom nog steeds cum met haver bij het leven
En hoera voor jouw progressie!
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:20 schreef lezzer het volgende:
En Vanyel, wordt dat met die UI van jou nog gefixt of blijft het een wazig wieveken?
Huh.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:29 schreef Jack_ het volgende:
lol ik ben hier pas 3 dagen en heb nu al 3 notes
.
Kun je je voorstellen dat ik er pas 1 hebquote:Op donderdag 3 november 2011 19:29 schreef Jack_ het volgende:
.
quote:
Jack_ is een relschoppertje op Fok!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat ik er pas 1 heb
Fiets zou ALLES voor me doen, weet je nog?quote:
Ikvinnemtop.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:07 schreef lezzer het volgende:
Ja lekker, zit ik de hele tijd tegen die UI aan te kijken
Ik moet eigenlijk zo een najaars- danwel sintversie van mijn UI hebben.
tja.... dat heb je als newbequote:Op donderdag 3 november 2011 19:29 schreef Jack_ het volgende:
.
Whehehehehequote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, straf zul je krijgen.
[ afbeelding ]
Maar wat wil je dan precies?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Maar Fiets, krijg ik dan ook ooit nog een vriendelijke?
quote:
Wat voor post?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:17 schreef Nizno het volgende:
naja ik vin de andere voordelen van een abo beter dan speciaal die notes kijken hoor...
maar er staat een quote van een post van mij als note..... pfff wat een blauwe piemol
Eentje met liefde!quote:
Daar heb je geen abo voor nodig.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef Nizno het volgende:
friends and foe lijstje...
en de TS een kleur geven zodat die makkelijk te herkennen is enzo...
en geen ads vooral
Jaaaa je hebt zelfs haar haartje eropquote:Op donderdag 3 november 2011 20:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Samen met de liefde van je leven dan maar?
[ afbeelding ]
Blame it on the bikequote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef Blue-eyes het volgende:
Vanyel WTF![]()
Scroll ik naar beneden en zie ik 10x het P-woord voorbij komen
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef Blue-eyes het volgende:
Vanyel WTF![]()
Scroll ik naar beneden en zie ik 10x het P-woord voorbij komen
Taartquote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Vanyel het volgende:
Goed dat je Dottir al laat zitten. Maarrehh wat heb ik in mijn hand?
quote:
Kijk eens naar de vloer, schat. Die zit toch ook ingepakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef LizzyAdam het volgende:
![]()
![]()
ik voel me.. miskend! ongeliefd! verbannen!
Je weet helemaal niet wat er uit die doos van DP komtquote:Op donderdag 3 november 2011 21:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben de enige met tietuh in Lesbeau
Das de voordeur! Jij bent het langverwacht bezoek.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik moest hardop lachen om die paint![]()
Ik ben trouwens al een tijdje uit de kast, hoor
Dat vertelt ze je zelf wel als ze daar zin in heeftquote:
Ik dacht dat het mijn feest wasquote:Op donderdag 3 november 2011 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vertelt ze je zelf wel als ze daar zin in heeft
Oh ja, een wijze uit het oosten. Dat past wel bij mijquote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das de voordeur! Jij bent het langverwacht bezoek.
Met mirre enzo.
Ik dacht dat jij in ZH woonde?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:05 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Oh ja, een wijze uit het oosten. Dat past wel bij mij
Ja doei, ik ben jarig, dat grote cadeau is voor mijquote:Op donderdag 3 november 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Is het ook schatje. Maar ieder zijn eigen cadeautje he.
Vooral dat ene oog naast haar hoofdquote:Op donderdag 3 november 2011 21:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Zie je het detail in de ogen? Goed he. Ja.
Maar daar moet ze je dan toch zelf over vertellen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja doei, ik ben jarig, dat grote cadeau is voor mij![]()
Ja, maar ik doel meer op dat "wijze"quote:
Het is geweldigquote:Op donderdag 3 november 2011 21:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Zie je het detail in de ogen? Goed he. Ja.
sportzequote:Op donderdag 3 november 2011 21:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Kibbelen jullie maar lekker na(onder andere over Vanyels prachtige cadeau), dan ga ik sporten. Houdoe.
Ik ga een lijstje zoeken voor deze waanzinnige paintquote:Op donderdag 3 november 2011 21:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Kibbelen jullie maar lekker na(onder andere over Vanyels prachtige cadeau), dan ga ik sporten. Houdoe.
Ja dat vind ik ook wel tof. Lezzer krijgt mijn houten poot.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Gofferdegofferdegofferquote:Op donderdag 3 november 2011 21:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Jezus, hoe kan ik die nou vergeten
geniet er vanquote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel kruipt lekker in bed. Flyertje erbij, tot zo.
Jamaar we gaan zelfs trouwen ende zo.quote:
Oeh goed plan!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel kruipt lekker in bed. Flyertje erbij, tot zo.
Dat is mij niet ver genoeg. Ik laat nu bij hoge uitzondering de draadloze router aanstaan en dat is omdat ik in bed wil internetten. En die staat 25 meter weg.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:33 schreef Vanyel het volgende:
Grappigerd.
Hij ligt 10cm lager en 30 of 40 cm van mijn hoofd hoor. Naast de telefoon.
Waarom laat je geen apparaten aan staan? Bang voor straling?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is mij niet ver genoeg. Ik laat nu bij hoge uitzondering de draadloze router aanstaan en dat is omdat ik in bed wil internetten. En die staat 25 meter weg.
Kan toch niet, want hoe willen ze dan deze zin gaan uitsprekenquote:Mijn vader had het er over dat het op tv ging over het afschaffen van het woord het. WTF?
Niet bang, bewezen slecht slapen in mijn geval.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Waarom laat je geen apparaten aan staan? Bang voor straling?
Nee, "Mijn vader had het er over dat het op tv ging over afschaffen van DE woord" zou het dan worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
"Mijn vader had er over dat op tv ging over afschaffen van woord."
Ja, zie vorige postquote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Overdag staat die shit toch ook aan lezzer.
en die andere het dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet bang, bewezen slecht slapen in mijn geval.
[..]
Nee, "Mijn vader had het er over dat het op tv ging over afschaffen van DE woord" zou het dan worden.
Maar met ons is het toch ook allemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:51 schreef Vanyel het volgende:
Nee, het is omdat Nederlandse kindertjes het net zo moeilijk leren als nietnederlanders.
Ik heb zelf dus ook nooit zo gedacht dat veel mensen er moeite mee hadden.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar met ons is het toch ook allemaal goed gekomen?
Ja, maar dat is met meerdere taalregels wel zo.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Bij DWDD gister zeiden ze dat het echt jaaaaren duurt voor kinderen het goed doen.
Ik had je gewoon zo bij de vaste groep gerekend dat ik niet eens doorhad dat je er nog niet opstond.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jamaar we gaan zelfs trouwen ende zo.
Dus. Gofferdegoffer fiets. Ik ga met iemand anders trouwen hoor!
Ik haal jou en Nirak altijd door elkaar omdat jullie omkeernamen hebben, dus ik dacht dat je er al op stond.quote:
-- --- .-. ... . -.-. --- -.. . ..--..quote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef LizzyAdam het volgende:
Het duurt lang genoeg voor koters uberhaupt woorden/zinnen zeggen. Moeten we die dan ook maar afschaffen?
Buuhhhquote:Op donderdag 3 november 2011 23:52 schreef Vanyel het volgende:
Bwuh. 2 uur met een koortsige baby verder...
Lekker, zo op tijd naar bed
quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:35 schreef Vanyel het volgende:
Fijn hoor popje.
Ik heb de halve nacht melkinfuus gespeeld
Beter. Luier vol, kind gelukkiger.quote:
Ja, maar dat er iemand belt van het aidsfonds, is dat jou ooit overkomen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Lesbeaus kunnen ook aids krijgen. Jullie zijn niet een of ander immuun superras.
Oh nee, dat niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar dat er iemand belt van het aidsfonds, is dat jou ooit overkomen?
Ik wel, in een documentaire over "The worst place in the world to be gay", ging over Oeganda (vrij indrukwekkend vond ik het). Meisje wat lesbisch was maar verkracht was door een man die haar wel zou leren hoe ze van een man moest houden en die heeft haar toen met HIV besmet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:36 schreef LizzyAdam het volgende:
ik heb anders nog nooit over een Lesbeau met aids gehoord.
Die wil ik zien!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wel, in een documentaire over "The worst place in the world to be gay", ging over Oeganda (vrij indrukwekkend vond ik het). Meisje wat lesbisch was maar verkracht was door een man die haar wel zou leren hoe ze van een man moest houden en die heeft haar toen met HIV besmet.
Dat is 'm inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:43 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Die wil ik zien!
Ik zie dat de documentaire op You Tube staat (in 4 delen).
Nu geen tijd, maar ga het later eens kijken![]()
Haha, ik vermoed dat de vraag van Lizzy over Jack_ ging.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze heeft niks gedaan, ja ze woont nu ondergedoken. In Oeganda moet je namelijk ongeveer voor je leven vrezen als je homoseksueel bent.
Want? Gewoon om te vragen of ik donateur wil worden, dat is alles.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:34 schreef lezzer het volgende:
Ik sta er van te kijken dat er een mevrouw van het aids-fonds bij jou belt
Oh die bellen hier natuurlijk niet. Wij hebben hier geen aidsquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Want? Gewoon om te vragen of ik donateur wil worden, dat is alles.
Maar toch was het een mooie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:58 schreef Blue-eyes het volgende:
*ook op lijstje gezet*
Die titel van die docu maakt me nu al kwaad.
Ik was even het land uit, nergens last vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef Blue-eyes het volgende:
Heeft Lezzer nog stroom? Ik lees net dat er in de regio Eindhoven een stroomstoring is.
Ja maar een paar keer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:25 schreef lezzer het volgende:
Ben je nooit in een gaybar geweest Skunk?
Is het lesbo of gemixt?
Neen, ik kan niet dansen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat soort dingen nooit makkelijk. Maar ik kan ook niet dansen. Al doe ik wel pogingen. En dat leverde me de vorige keer wel op dat iemand mijn nummer vroeg en heel de avond om me heen bleef zwermen. Alleen heeft ie vervolgens niet gebeld ofzo.
Melkinfuusquote:
Nou. Er zit niet eens zo heel weinig bier in mij, plus een beetje wijn. Ik vertel morgen wel wat voor ramp het geweest is danquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeg of laat moeten die mensen toch naar de bar om drankjes te kopen. En wie staat daar dan als een Venus Vliegenvanger? Skunk.
Lijkt nu een stuk beterquote:
Neenquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Skunk! Hoe was het avondje stappen, heb je nog wijven versierd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |