Zou een mogelijkheid kunnen zijn, alhoewel dit systeem me wel minder lijkt. Ik heb toch liever contact met professoren en dat ik ernaast gewoon werk in deeltijd, of vieze baantjes aanneem als portier ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:54 schreef netflanders het volgende:
Rechten studeren aan de Open Universiteit naast je baan.
Een Master doen is dus in ieder geval niks voor jou.quote:Tentamens wil ik graag na een beetje samenvattingen lezen kunnen halen
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef kwiwi het volgende:
Een Master doen is dus in ieder geval niks voor jou.
Met alleen een samenvatting doorlezen de vakken halen?quote:
Volgens mij gebeurd dit anders wel vaak bij sociale studies, psychologie sociologie e.d.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met alleen een samenvatting doorlezen de vakken halen?Ik zou echt geen Master kunnen opnoemen waarbij je maar zo weinig hoeft te doen om het te halen, normaal gezien horen er flink veel projecten of andere opdrachten bij. Zou trouwens ook schandalig zijn als zoiets simpels een Master genoemd zou worden.
Met meerkeuze vragen ook nog waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 10:33 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dit anders wel vaak bij sociale studies, psychologie sociologie e.d.
Alsof je dat met jouw instelling wordt... Je wil vanalles maar er niet voor werken.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:20 schreef Verwerker het volgende:
Of ik kan natuurlijk ook gewoon gaan werken
Alleen vraag ik mij af of ik ooit beperkt word... over 30 jaar niet de baas van Schiphol mogen spelen omdat ik mijn master 30 jaar terug niet heb gehaald ofzo...
Je wordt alleen beperkt door je eigen kunnen en je eigen instelling. Of je een master hebt of niet speelt voornamelijk een rol aan het begin van je carriere. En inderdaad, met een InHolland werktuigbouw diploma ga je niet bij een advocaatbureau aan de slag raken. De vraag is dan ook wat je in hemelsnaam nu eigenlijk wilt.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:20 schreef Verwerker het volgende:
Of ik kan natuurlijk ook gewoon gaan werken
Alleen vraag ik mij af of ik ooit beperkt word... over 30 jaar niet de baas van Schiphol mogen spelen omdat ik mijn master 30 jaar terug niet heb gehaald ofzo...
Misschien moet je eens actie ondernemen in plaats van topics openen om te klagen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef Verwerker het volgende:
Niks geleerd op de hts/hbo, gevolgen zie ik nu
competentiegericht onderwijs
Ben al afgestudeerd, geen recht op reclamatie, nietsquote:Op maandag 7 november 2011 11:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet je eens actie ondernemen in plaats van topics openen om te klagen.
Simpen helpt niet, anderen de schuld geven van dingen waar je zelf ook bij was niet. Je hebt het verpest/het is verpest/je hebt spijt, ok. Dat is een gegeven. Ga daarmee aan de slag en stop met zelfmedelijden en de schuld elders neerleggen, want alleen jij kunt iets aan je huidige situatie veranderen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:30 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Ben al afgestudeerd, geen recht op reclamatie, niets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |