Ah ja nu kun je dat eindelijk in het openbaar doen. Volgens mij heeft dat vrouw spelen toch echt iets in je losgemaakt hequote:Op donderdag 3 november 2011 02:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er nu niet als man op uit ben?
Dat je er iets achter (wilt) zoeken zegt mischien meer iets over jouzelf uit dan over mij denk ik maar zo.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:17 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah ja nu kun je dat eindelijk in het openbaar doen. Volgens mij heeft dat vrouw spelen toch echt iets in je losgemaakt he
Neuh, ben me gewoon aan het vervelen, dan begin ik wel vaker allerlei onzin uit te kramenquote:Op donderdag 3 november 2011 02:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat je er iets achter (wilt) zoeken zegt mischien meer iets over jouzelf uit dan over mij denk ik maar zo.
Sorry, ik mag niet liegenquote:Op donderdag 3 november 2011 02:23 schreef -Amber- het volgende:
Je mag gerust zeggen dat je ontzeker bent als ik er ben.![]()
Dan moet je het ook niet doen, je kan er gewoon voor uit komen dat je wat minder zelfverzekerd bent. Geeft niks hoor.quote:
Oh er zijn veel verschillende dingen waarover je onzeker kunt zijn, dat jij je zo op één specifiek dingt focust zegt wel weer iets over jouquote:Op donderdag 3 november 2011 02:32 schreef -Amber- het volgende:
Ik weet niet wat het laatste emoticon moet voorstellen, maar je twijfel van keuze tussen het ene en andere geeft naar mij gevoel je onzekerheid enkel weer.![]()
Je kan nu wel de rollen proberen om te draaien maar daardoor kom je niet aan bij de wortel. Het waarom je weer moest aankaarten dat ik als Amber post.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh er zijn veel verschillende dingen waarover je onzeker kunt zijn, dat jij je zo op één specifiek dingt focust zegt wel weer iets over jou
Ja hoe was het ook alweer, aanval is de beste verdediging. Klaag maar over vrouwen * -Amber- rolt met haar ogen en zucht diep. Maar oh wee als de heren even moeten wachten tot we klaar zijn om weg/uit te gaan. Over ongeduldig gesproken.quote:
Knappe vrouwen hoeven niet veel te doen voor het uitgaan, dus die hebben ook niet veel tijd nodigquote:Op donderdag 3 november 2011 02:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja hoe was het ook alweer, aanval is de beste verdediging. Klaag maar over vrouwen * -Amber- rolt met haar ogen en zucht diep. Maar oh wee als de heren even moeten wachten tot we klaar zijn om weg/uit te gaan. Over ongeduldig gesproken.
Zo een opmerking kan ook enkel een man maken. Omdat je als vrouw mischien wat knapper bent wil nog nit zeggen dat je je niet behoorlijk wil aankleden, opmaken, etc. Of moet je er dan maar als clown bijlopen?quote:Op donderdag 3 november 2011 02:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Knappe vrouwen hoeven niet veel te doen voor het uitgaan, dus die hebben ook niet veel tijd nodig
Fatsoenlijk aankleden en beetje make-up zou toch niet veel tijd moeten kosten. Of ben jij er zo een die zo onzeker is dat ze in 10 minuten al 10 verschillende dingen aan heeft gehad, en daana nog steeds niet weet wat ze nu echt aan wilt doen?quote:Op donderdag 3 november 2011 02:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zo een opmerking kan ook enkel een man maken. Omdat je als vrouw mischien wat knapper bent wil nog nit zeggen dat je je niet behoorlijk wil aankleden, opmaken, etc. Of moet je er dan maar als clown bijlopen?
Goed make-up aanbrengen duurd net zolang voor een "lelijke" vrouw als voor een "knappe" vrouw. En kleding uitzoeken die bij elkaar past en afgestemt is op de aangelegenheid waar men het draagt heeft niks met ontzekerheid te maken.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Fatsoenlijk aankleden en beetje make-up zou toch niet veel tijd moeten kosten. Of ben jij er zo een die zo onzeker is dat ze in 10 minuten al 10 verschillende dingen aan heeft gehad, en daana nog steeds niet weet wat ze nu echt aan wilt doen?
10 lagen make-up of een klein beetje, dat is toch echt wel een verschil.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:07 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed make-up aanbrengen duurd net zolang voor een "lelijke" vrouw als voor een "knappe" vrouw. En kleding uitzoeken die bij elkaar past en afgestemt is op de aangelegenheid waar men het draagt heeft niks met ontzekerheid te maken.
Herkennen dat iets (nadat je het hebt aangetrokken) je niet kleed ivm bv. gewichts verlies, bloating etc is heel iets anders dan ontzekerheid.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
10 lagen make-up of een klein beetje, dat is toch echt wel een verschil.
"Oooooh nee, ik zie er echt niet uit hierin", Nee hierin lijk ik dik", Nee....." etc etc etc. Klopt, klinkt inderdaad absoluut niet als onzekerheid.
Maar 9 van de 10 keer is dat helemaal niet het geval en zit het gewoon goedquote:Op donderdag 3 november 2011 03:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Herkennen dat iets (nadat je het hebt aangetrokken) je niet kleed ivm bv. gewichts verlies, bloating etc is heel iets anders dan ontzekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |