1 2 3 4 | Real Madrid 3 3 0 0 9 8- 0 AJAX 3 1 1 1 4 2- 3 Olympique Lyon 3 1 1 1 4 2- 4 Dinamo Zagreb 3 0 0 3 0 0- 5 |
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef jepperdeprep het volgende:
Knap dat Eriksen al zo goed Nederlands kan praten.
Pas 4 keer gezegd gelukkig.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd naar de uislag van Lyon-Real Madrid
Klopt. Maar het spel was ook gewoon prima.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef -Willempie- het volgende:
Ik vind wel dat Ajax echt te overdreven wordt opgehemeld na winst op een ontstellend zwakke tegenstander.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:57 schreef Zilverloo het volgende:
Echt lekker om te zien hoe Real Lyon nu afslacht na al die jaren
Uit die samenvatting kwam dat niet echt naar boven, hoor.quote:afslacht
Nouja met die wedstrijden van vorig jaar meegerekend is het nu 10-1 voor real madrid of zoquote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Uit die samenvatting kwam dat niet echt naar boven, hoor.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
37 of 38 jaar nu? Wat een baas die Zanetti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Staan al jaren en jaren bovenaan in hun eigen competitie. Dus zo zwak zullen ze echt niet zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef -Willempie- het volgende:
Ik vind wel dat Ajax echt te overdreven wordt opgehemeld na winst op een ontstellend zwakke tegenstander.
En maar met 0-1 verloren van Realquote:Op woensdag 2 november 2011 23:46 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Staan al jaren en jaren bovenaan in hun eigen competitie. Dus zo zwak zullen ze echt niet zijn.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Vagner Love is baas: Z'n naamZ'n haar
Ben ik een keer mee wezen stappen in Sao PauloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer info, meerquote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik een keer mee wezen stappen in Sao Paulo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |