Hier ook, damnquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gelukt?
Fuck, ik ben brak als een malle.
Klaar met leren of klaar met maken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Klaar met tentamens, nu gaan we chillen. Suggesties?
Klaar met maken mayn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hier ook, damn
[..]
Klaar met leren of klaar met maken?
Ja 't was leuk! Veel zwarte gaten in mijn herinnering tho, maar van wat ik me kan herinneren was het wel tofquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was 't leuk? Een vriend van me is gisteren ook in Arnhem geweest (er even vanuitgaande dat je daar was tho). Hij zei dat 't een aanrader was, hij was ook brak as fuck net
Nu willen wij foto's zien natuurlijk.quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb gisteren mijn toekomstige man ontmoet denk ik.
Aight. Goed gegaan?quote:
Ging redelijk.quote:
Mooi.quote:
Yeah, dat was vorig jaar echt dope. Er staan nu ook al paar dingen klaar, ben benieuwd. Levert sowieso gave foto´s opquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Aight. Goed gegaan?
Om terug te gaan voor suggesties. Dit lijkt me zeer chill. Ik weet in ieder geval wat ik zondagavond ga doen. Me, myself and my camera doing some magic
http://www.gloweindhoven.nl/
Zal ze hier wel postenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Yeah, dat was vorig jaar echt dope. Er staan nu ook al paar dingen klaar, ben benieuwd. Levert sowieso gave foto´s op
1) Ik ga naar de Dominicaanse Republiek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef Sinji het volgende:
Logische vragen die kunnen voortvloeien uit je post:
1) Waar ga je naartoe
2) Wat moet je nog regelen
3) Kom je mij nog goodbye kussen?
Zeker doen, en lekker nummer iddquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zal ze hier wel posten![]()
Anyway, chill nummer
Havefunnnnn, hoelang ga je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
1) Ik ga naar de Dominicaanse Republiek.
2) Ik moet mijn kleding nog uitzoeken en strijken, koffer inpakken, online inchecken, m'n hondje wegbrengen, boodschappen doen voor een vriendin die in de tussentijd in mijn huis gaat chillen en m'n camera's opladen![]()
3) Nee, maar je mag me wel komen uitzwaaien in Deutschland. Dan krijg je wel een kusje
Hoe lang ga je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
1) Ik ga naar de Dominicaanse Republiek.
2) Ik moet mijn kleding nog uitzoeken en strijken, koffer inpakken, online inchecken, m'n hondje wegbrengen, boodschappen doen voor een vriendin die in de tussentijd in mijn huis gaat chillen en m'n camera's opladen![]()
3) Nee, maar je mag me wel komen uitzwaaien in Deutschland. Dan krijg je wel een kusje
Impulsief typje ben je, of niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:34 schreef Juminelle het volgende:
Oké ik heb stressssssssssssssssss, ik ga over een paar uur op vakantie en ik moet alles nog regelen.
Mwah, gewoon luiquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Impulsief typje ben je, of niet?.
Schudt me de hand, dame.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mwah, gewoon luiDaarom stel ik altijd alles uit tot het laatste moment.
Uitstellen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mwah, gewoon luiDaarom stel ik altijd alles uit tot het laatste moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |