Ahja Sally Hansen heb ik wel een mooi lakje van, de rode is opquote:Op donderdag 3 november 2011 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was? Ik wil ook weer een nieuwe tattoo, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat precies.
Sleeves
[..]
Moet je een keer doen! Wel hier posten dan uiteraard.
Ik heb in NYC zo'n zwarte pen van Sally Hansen gekocht waarmee je op je nagels kan tekenen, fucking handig.
Laarsen? Wij lopen nog in klompen!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk. Toch Amsterdam denk ik, ben al zodanig gewend aan de vanzelfsprekendheid van echt alles. Misschien verandert dat wel over tien(tallen) jaren hoor, dat zou best kunnen
.
[..]
Hehe, en dan zo'n mat van 30 meter lang voor de ingang om de mest uit de zolen van je laars te kunnen krijgen![]()
. En dan een Friese Mauro die je bestelling opneemt
.
Chanel heb ik ook, dat zijn altijd van die mooie kleurtjesquote:Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ahja Sally Hansen heb ik wel een mooi lakje van, de rode is opMaar die ik nog heb die is best wel dik geworden en heb inmiddels een Chanel versie daarvan aangeschaft.
Ik gebruik altijd gewoon acrylverf en penselen op mijn nagels wil ik er iets op tekenen. Heb wel een paar van die dunne lakjes maar die gebruik ik alleen als ik simpele streepjes op stipjes op mijn lak wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:45 schreef Juminelle het volgende:
Wat een updates in de OP trouwens
Meisje, wat doe je met me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ik nu heb blijft wel goed zitten bij mij gelukkig. Mijn nagellakremover is opquote:Op donderdag 3 november 2011 21:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Chanel heb ik ook, dat zijn altijd van die mooie kleurtjesDie lakjes chippen alleen wel heel snel.
Dat met die penselen doe ik ook wel eens ja, maar daarmee kan ik niet goed op de nagels van mijn rechterhand tekenendenk er steeds niet aan om nieuwe te halen
![]()
Haal het eraf met parfum!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:50 schreef Phantomesse het volgende:
Die ik nu heb blijft wel goed zitten bij mij gelukkig. Mijn nagellakremover is opdenk er steeds niet aan om nieuwe te halen
Heldin, die kende ik nog niet. Ga het direct proberen, met mijn pa zijn goedkope parfum that isquote:
Dat is kut inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heldin, die kende ik nog niet. Ga het direct proberen, met mijn pa zijn goedkope parfum that is
Ik deed het eerst altijd doormiddel van mijn nagels opnieuw te lakken en alles er dan af te vegen maar dat is ook een heel gekut
Have fun.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef Juminelle het volgende:
Maar ik ga omkleden en al wat indrinken voor straks. Goodnight alvast
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef sanasoufi het volgende:
RON JEREMY IN DE OP![]()
Heb hem twee jaar terug in mij gehad in Los Angelas!!! Prachtige man!!! En hij is zoooo goed!!!
nee jij kunt het niet....zielig achter je forum, terwijl ron nu aan het werk is waarschijnlijk.quote:
Zijn voet?quote:
Wie is deze?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee jij kunt het niet....zielig achter je forum, terwijl ron nu aan het werk is waarschijnlijk.
Moet je voor de gein zijn topics eens lezenquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef sanasoufi het volgende:
RON JEREMY IN DE OP![]()
Heb hem twee jaar terug in mij gehad in Los Angelas!!! Prachtige man!!! En hij is zoooo goed!!!
Geluktquote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heldin, die kende ik nog niet. Ga het direct proberen, met mijn pa zijn goedkope parfum that is
Deja vousquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gelukt?
Fuck, ik ben brak als een malle.
Was 't leuk? Een vriend van me is gisteren ook in Arnhem geweest (er even vanuitgaande dat je daar was thoquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fuck, ik ben brak als een malle.
Co-sign.quote:
Gefeliciteerd, deze SC heeft het 10 delen uit kunnen houden zonder één persoon die Gr. Gr. zei.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |