Agreed, ik zou haar geven.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Op 9 september 2009 is Lauren moeder geworden van zoon Lennox Samuel Ari. De vader is rapper Lil' Wayne
[ afbeelding ]
Hier heeft ze me toch een cutieface!!!
Die achterlijke Lil' Wayne ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:18 schreef Sinji het volgende:
Die achterlijke tattoo's van hem ook
Don't get me wrong, ik hou van tattoo's. Was aan het sparen voor een sleeve
Nog beter.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, niet zelfgemaakt want cheap outsourcing (Ik vraag gewoon kennis hier in de buurt, die maakt gratis voor me)
Eentje is nooit genoeg inderdaad whehe
Kek.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zojuist nu net even deze besteld:
[ afbeelding ]
Reminds me, ik moet ook nog een jack voor naar de gym/op de fiets met slecht weer etc. En nieuwe winterschoenen. En een nieuwe telefoon.
Neuh, ik ben gewoon bi. Ik weet niet of dat helpt voor jouw theorie.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
+1 voor mijn theorie dat alle vrouwen bi zijn
Niets mis met Friesland. Behalve dat ze geen KFC hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sinji is woonachtig in Friesland?![]()
Diiiiitt, weetje hoeveel pijnquote:Op donderdag 3 november 2011 19:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Niets mis met Friesland. Behalve dat ze geen KFC hebben.
Friesland boppe jonguh. Anyway, volgend jaar waarschijnlijk naar Amsterdam om daar studie voort te zettenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sinji is woonachtig in Friesland?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:18 schreef Sinji het volgende:
Die achterlijke tattoo's van hem ookWasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ik wil ook weer een nieuwe tattoo, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat precies.
Sleeves
Moet je een keer doen! Wel hier posten dan uiteraard.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Jouw nagels
O.P.I
Ik heb het niet
Ik doe ook vaak creatief met nagels echter maak ik er bijna nooit foto's van ofzo, en eten enzo wel![]()
Ik heb in NYC zo'n zwarte pen van Sally Hansen gekocht waarmee je op je nagels kan tekenen, fucking handig.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Kijk, dat zijn bazenmoves. Ik zou never nooit niet uit Amsterdam weg willenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
Friesland boppe jonguh. Anyway, volgend jaar waarschijnlijk naar Amsterdam om daar studie voort te zetten
VU Toevalligquote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
Friesland boppe jonguh. Anyway, volgend jaar waarschijnlijk naar Amsterdam om daar studie voort te zetten
Goede zet brah.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
Dit inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ghehe, die taarten zien er fucking smerig uit.
Ook niet naar Paramaribo city?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn bazenmoves. Ik zou never nooit niet uit Amsterdam weg willen![]()
. Geboren en getogen
.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Enige eetbare zijn de kersen- en appelkruimelvlaai. Maar kijk dit.
[ afbeelding ]
quote:
Fucking poor excuse voor Schwarzwälder Kirsch blijkbaar.quote:
Inderdaad. Ik moet steeds naar Groningen gaan om te genieten van dat goddelijke kip.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Diiiiitt, weetje hoeveel pijn
[..]
Ik vind vlaaien wel lekker hoor, appelkruimelvlaai, kersenvlaai, een goede Schwarzwalderquote:Op donderdag 3 november 2011 20:08 schreef krioro het volgende:
De enige soort taart die ik echt graag eet is kruimelvlaai.
Hmm, moeilijk. Toch Amsterdam denk ik, ben al zodanig gewend aan de vanzelfsprekendheid van echt allesquote:
Hehe, en dan zo'n mat van 30 meter lang voor de ingang om de mest uit de zolen van je laars te kunnen krijgenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet steeds naar Groningen gaan om te genieten van dat goddelijke kip.Ik hoorde dat er wel plannen zijn om een KFC te bouwen in Ljouwert. Ik hoorde het via via, dus ik weet het niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |