quote:Op donderdag 3 november 2011 17:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meer dan 9000 aflevering doen over het opladen van een spiritbomb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Sinji op 03-11-2011 17:18:52 ]
Whahah, nostalgiequote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Nerdhumor:
Ga naar google en zoek naar: "Do a barrel roll"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Nerdhumor:
Ga naar google en zoek naar: "Do a barrel roll"
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:14 schreef Sinji het volgende:
Wie is dit btw?Lauren LondonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Jas zelf is niet wat ik zou dragen, maar TNF is echt een goed merkquote:Op donderdag 3 november 2011 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf!
Zojuist nu net even deze besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
Whut, ze lijkt hier een stuk meer 'thick'Hmm inderdaad... photoshop I guess..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij swagt 'n ander domein heb ik al gemerkt jaquote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jas zelf is niet wat ik zou dragen, maar TNF is echt een goed merk
Fotomodel en actricequote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zou haar wel gevenGeen idee verder wie ze is.
Oh sorry dat ik niet elke celebrity kenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fotomodel en actrice. Hood-version van Cassie eigenlijk.
Ik vind die kuiltjes zo cute bij haarquote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lauren London in ATL (die film met T.I.).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is echt zo'n cutie, zo een chick voor wie ik (bijna) alles zou doen.
[..]
Jij swagt 'n ander domein heb ik al gemerkt ja. Zitten we in ieder geval niet in elkaars vaarwater
![]()
.
2009quote:Op donderdag 3 november 2011 17:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik niet elke celebrity kenBen daar niet zo in thuis.
In welke films speelt ze?
Hij heeft haar bezwangerd. Alleen daarom is Lil Wayne al een eindbaasquote:Op donderdag 3 november 2011 17:33 schreef Sinji het volgende:
Waarom krijg ik pics van Weezy te zien als ik haar google
Echt....???quote:Op donderdag 3 november 2011 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij heeft haar bezwangerd. Alleen daarom is Lil Wayne al een eindbaas.
[ afbeelding ]
Zijn ze nog bij elkaar?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Op 9 september 2009 is Lauren moeder geworden van zoon Lennox Samuel Ari. De vader is rapper Lil' Wayne
[ afbeelding ]
Hier heeft ze me toch een cutieface!!!
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zijn ze nog bij elkaar?Hij schijnt met een Italiaanse chick te gaan tegenwoordig volgens GoogleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Daarvoor vast ook wel anderen.
Dan is Lauren London vele malen mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |