Ja, maar dat doet er niet toe, zie mijn toffe fernandesdouche, ik ben er trots op.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben jij dat ja? Zo ja, sexy mofucker.
Alsof iemand ook maar naar die fernandesdouche gekeken heeftquote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet er niet toe, zie mijn toffe fernandesdouche, ik ben er trots op.
Dat heb ik dus ook, als ik eenmaal begin vind ik m'n kale nagels ook niet zo mooi meer als met nagellakquote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb er een hekel aan als ik geen nagellak op heb of als het niet meer mooi zit, dus ik verander het ook echt dagelijks
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar naar die fernandesdouche gekeken heeft
Mijn harde werk, wat doen jullie.quote:
Damn right!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:28 schreef Chocolatebear het volgende:
En nu ligt de bal bij de vrouwen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, als ik eenmaal begin vind ik m'n kale nagels ook niet zo mooi meer als met nagellak.
Maar ik denk ook steeds aan die donkerrode van vorige keer, weet je toevallig welk merk/kleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is die tweede van links. Got the Blues for Red van OPI.Thank you.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef krioro het volgende:
Btw ik ben ook fan van mooie damesnagels ja, nice Jumi. [ afbeelding ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is die tweede van links. Got the Blues for Red van OPI.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is die tweede van links. Got the Blues for Red van OPI.
[..]
Thank you.Jouw nagels
O.P.I
Ik heb het niet
Ik doe ook vaak creatief met nagels echter maak ik er bijna nooit foto's van ofzo, en eten enzo wel
[ Bericht 11% gewijzigd door Phantomesse op 03-11-2011 00:38:35 ]
quote:
Geen idee, in afwachting van resultaten nuquote:Op donderdag 3 november 2011 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekkeralles goed afgelopen?
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:39 schreef Posucice het volgende:
Heb godverdomme geen vrije tijd meer
Examenjaar
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Geen idee, in afwachting van resultaten nuvannacht om 4 uur was m'n project klaar en om 6 uur ging de wekker haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |