Fuck, wat deed ze nou laatst ook alweer. Volgens mij een kip schoonmaken ofzo, weet niet meer, maar toen ineens had ze gewoon schijt en die anderen durfden het nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geluid uitzetten![]()
Ik vind haar echt heel erg mooi, maar ik erger me verder ook wel aan haar ja. Beetje een arrogantje dat liever anderen dingen voor haar laat doen omdat anders haar nageltjes vies worden
Ohquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fuck, wat deed ze nou laatst ook alweer. Volgens mij een kip schoonmaken ofzo, weet niet meer, maar toen ineens had ze gewoon schijt en die anderen durfden het niet.
Maar het is wel zoquote:
ik woon in de buurt van rotterdamquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar het is wel zoAnders had je niet woon je daar?
gevraagd
puur omdat je er 1 keer geweest bent
Ohquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik woon in de buurt van rotterdam
Een maand terug ofzo wist iemand me te melden dat 'ie wist wie ik was en waar ik werkte, en dat ie op dezelfde middelbare school zat als ik, alleen 2 jaar hoger. Ik kende hem en zijn vrienden niet, ook niet van de foto die hij me passte. Da's ook freaky/irritantquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
OhIk hoop dat het zo is hahahaha dan hoef ik niet op te letten of ik gespot wordt door Fokkers hier
Dan ben je fuckedquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
OhIk hoop dat het zo is hahahaha dan hoef ik niet op te letten of ik gespot wordt door Fokkers hier
Dat is wel ontzettend naar jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een maand terug ofzo wist iemand me te melden dat 'ie wist wie ik was en waar ik werkte, en dat ie op dezelfde middelbare school zat als ik, alleen 2 jaar hoger. Ik kende 'm niet, ook niet van de foto die hij me passte. Da's ook freaky/irritant.
Als ik je ooit tegnkom in holly spreek ik je aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]

Have funquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Lieve mensen, deze neger gaat chillen bij een mattie en daarna misschien nog Rinussen. Fijne avond nog.
Haha ja echtquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan ben je fuckedSocial suïcide.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef krioro het volgende:
Ik rol altijd undercover door de stad/het land/FOK! [ afbeelding ]
Hollyquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik je ooit tegnkom in holly spreek ik je aan
Zoiets ja. Alleen Saramaccastraat moet ik even niet meer komen, ik liep daar een beetje te fucken met een paar ex-binnenlandbewoners.quote:
Oh ik dacht; alle mooie chimeids gaan naar hollyquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
HollyAl jaren niet geweest, wou laatst wel bijna gaan maar nee ik ga daar niet meer komen denk.
Woon je in Su?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Zoiets ja. Alleen Saramaccastraat moet ik even niet meer komen, ik liep daar een beetje te fucken met een paar ex-binnenlandbewoners.![]()
Whehe, nee, toen ik daar laatst op vakantie was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woon je in Su?Of *googlet* bedoel je die in Purmerend of ergens anders in NL? Vertel
?!
Hahaha, cool story bro, serieusquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe, nee, toen ik daar laatst op vakantie was.
Ik liep naar de markt, al die gasten daar proberen van alles, i sab fa. Eentje zegt 'Ey, goud kopen of verkopen?' en ik verstond hem niet goed dus vroeg wat ie zei (stom eigenlijk, voorjekijkendoorlopen daar, maar goed). Gelijk heel verhaal, goud (als het al echt goud was) sneaky uit z'n zak even laten zien, vragen of ik goud had om te verkopen (of roven), een hele groep van z'n matties erbij, etc.
. Ik was in een guitige bui dus speelde maar even mee, alleen toen ik weer weg wilde bleven ze aandringen natuurlijk. 'Ja nu heb ik tijd aan je besteed, koop wat te drinken voor me man'
. Ik zei nee, ik heb geen geld bij me. Zij 'je liegt!' Maar aangezien ze ook al naar m'n horloge keken en het wilde pakken om te 'kijken' hield ik me bij m'n uitspraak
. Nog steeds hele gesprekken proberen te voeren, toen zei ik ik moet een boodschap doen en dan sporten. Vroegen ze 'oh welke sport doe je dan?', ik antwoord krachttraining en kickboksen en keek hem aan met serious face. Toen hadden ze ineens geen praatjes meer en liep ik weg.
Een middag naar de markt met krio hoor![]()
!

quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
Vandaag, simpel en lekker:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |