abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103972986
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Geluid uitzetten :Y

Ik vind haar echt heel erg mooi, maar ik erger me verder ook wel aan haar ja. Beetje een arrogantje dat liever anderen dingen voor haar laat doen omdat anders haar nageltjes vies worden :o
Fuck, wat deed ze nou laatst ook alweer. Volgens mij een kip schoonmaken ofzo, weet niet meer, maar toen ineens had ze gewoon schijt en die anderen durfden het niet :9~.
pi_103973132
Ik kan niet op dm/pm reageren :')
pi_103973188
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Fuck, wat deed ze nou laatst ook alweer. Volgens mij een kip schoonmaken ofzo, weet niet meer, maar toen ineens had ze gewoon schijt en die anderen durfden het niet :9~.
Oh :') Nja oké, dan is ze een keukenprinses O+

Nee de koppen die ze trekt als ze over anderen praat staan me niet zo aan. En ze kan zich niet laten gaan tijdens het stappen staat ze een beetje heen en weer te bewegen en vooral op andere dames te letten die wél los durven te gaan.
pi_103973261
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kan niet op dm/pm reageren :')
Maar het is wel zo :Y Anders had je niet woon je daar? :@ gevraagd :') puur omdat je er 1 keer geweest bent :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:04:27 #255
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_103973313
Lieve mensen, deze neger gaat chillen bij een mattie en daarna misschien nog Rinussen. Fijne avond nog.

:*
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_103973323
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Maar het is wel zo :Y Anders had je niet woon je daar? :@ gevraagd :') puur omdat je er 1 keer geweest bent :')
ik woon in de buurt van rotterdam :')
pi_103973370
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

ik woon in de buurt van rotterdam :')
Oh :') Ik hoop dat het zo is hahahaha dan hoef ik niet op te letten of ik gespot wordt door Fokkers hier :')
pi_103973479
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Oh :') Ik hoop dat het zo is hahahaha dan hoef ik niet op te letten of ik gespot wordt door Fokkers hier :')
Een maand terug ofzo wist iemand me te melden dat 'ie wist wie ik was en waar ik werkte, en dat ie op dezelfde middelbare school zat als ik, alleen 2 jaar hoger. Ik kende hem en zijn vrienden niet, ook niet van de foto die hij me passte. Da's ook freaky/irritant :').

Bij deze distantieer ik me nu voor altijd van gedane uitspraken op FOK! :(.
pi_103973541
quote:

[..]

Dan ben je fucked :D Social suïcide.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_103973599
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Een maand terug ofzo wist iemand me te melden dat 'ie wist wie ik was en waar ik werkte, en dat ie op dezelfde middelbare school zat als ik, alleen 2 jaar hoger. Ik kende 'm niet, ook niet van de foto die hij me passte. Da's ook freaky/irritant :').
Dat is wel ontzettend naar ja :') Erg hinderlijk. Ik heb het ook gehad in een of andere chat waar ik weleens kwam, daar ben ik daarna per direct gestopt want diegene wou het ook niet zeggen. De tering dan met je :')
pi_103973659
quote:

[..]

Als ik je ooit tegnkom in holly spreek ik je aan :@
pi_103973785
Ik rol altijd undercover door de stad/het land/FOK! 14.gif

Veel plezier met Rinus, Choco. :')
full stops and exclamation marks
pi_103973825
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Lieve mensen, deze neger gaat chillen bij een mattie en daarna misschien nog Rinussen. Fijne avond nog.

:*
Have fun :*
pi_103973864
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:08 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Dan ben je fucked :D Social suïcide.
Haha ja echt :') Echter doe ik gewoon net alsof ik Phantomesse niet ben :')

[ Bericht 39% gewijzigd door Phantomesse op 04-11-2011 22:21:59 ]
pi_103973885
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef krioro het volgende:
Ik rol altijd undercover door de stad/het land/FOK! [ afbeelding ]
pi_103973930
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Als ik je ooit tegnkom in holly spreek ik je aan :@
Holly :') Al jaren niet geweest, wou laatst wel bijna gaan maar nee ik ga daar niet meer komen denk.
pi_103974020
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zoiets ja. Alleen Saramaccastraat moet ik even niet meer komen, ik liep daar een beetje te fucken met een paar ex-binnenlandbewoners. :@ :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:18:38 #268
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103974053
Geniet er van Choco _O-

Ik ken hier alleen een paar sneakerheads in real life. Meeste van mijn vrienden komen nooit op FOK, laat staan het forum :')

Vandaag, simpel en lekker:

pi_103974126
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Nu krijg ik honger :9~
pi_103974133
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Holly :') Al jaren niet geweest, wou laatst wel bijna gaan maar nee ik ga daar niet meer komen denk.
Oh ik dacht; alle mooie chimeids gaan naar holly :@ waar ga je dan uit?
pi_103974219
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef krioro het volgende:

[..]

Zoiets ja. Alleen Saramaccastraat moet ik even niet meer komen, ik liep daar een beetje te fucken met een paar ex-binnenlandbewoners. :@ :')
Woon je in Su? :o Of *googlet* bedoel je die in Purmerend of ergens anders in NL? Vertel _O-?!
pi_103975171
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Woon je in Su? :o Of *googlet* bedoel je die in Purmerend of ergens anders in NL? Vertel _O-?!
Whehe, nee, toen ik daar laatst op vakantie was.

Ik liep naar de markt, al die gasten daar proberen van alles, i sab fa. Eentje zegt 'Ey, goud kopen of verkopen?' en ik verstond hem niet goed dus vroeg wat ie zei (stom eigenlijk, voorjekijkendoorlopen daar, maar goed). Gelijk heel verhaal, goud (als het al echt goud was) sneaky uit z'n zak even laten zien, vragen of ik goud had om te verkopen (of roven :') ), een hele groep van z'n matties erbij, etc. :'). Ik was in een guitige bui dus speelde maar even mee, alleen toen ik weer weg wilde bleven ze aandringen natuurlijk. 'Ja nu heb ik tijd aan je besteed, koop wat te drinken voor me man' :'). Ik zei nee, ik heb geen geld bij me. Zij 'je liegt!' Maar aangezien ze ook al naar m'n horloge keken en het wilden pakken om te 'kijken' hield ik me bij m'n uitspraak :'). Nog steeds hele gesprekken proberen te voeren, toen zei ik ik moet een boodschap doen en dan sporten. Vroegen ze 'oh welke sport doe je dan?', ik antwoord krachttraining en kickboksen en keek hem aan met serious face. Toen hadden ze niet zoveel praatjes meer en liep ik weg.

Een middag naar de markt met krio hoor _O_ :')!
pi_103975439
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef krioro het volgende:

[..]

Whehe, nee, toen ik daar laatst op vakantie was.

Ik liep naar de markt, al die gasten daar proberen van alles, i sab fa. Eentje zegt 'Ey, goud kopen of verkopen?' en ik verstond hem niet goed dus vroeg wat ie zei (stom eigenlijk, voorjekijkendoorlopen daar, maar goed). Gelijk heel verhaal, goud (als het al echt goud was) sneaky uit z'n zak even laten zien, vragen of ik goud had om te verkopen (of roven :') ), een hele groep van z'n matties erbij, etc. :'). Ik was in een guitige bui dus speelde maar even mee, alleen toen ik weer weg wilde bleven ze aandringen natuurlijk. 'Ja nu heb ik tijd aan je besteed, koop wat te drinken voor me man' :'). Ik zei nee, ik heb geen geld bij me. Zij 'je liegt!' Maar aangezien ze ook al naar m'n horloge keken en het wilde pakken om te 'kijken' hield ik me bij m'n uitspraak :'). Nog steeds hele gesprekken proberen te voeren, toen zei ik ik moet een boodschap doen en dan sporten. Vroegen ze 'oh welke sport doe je dan?', ik antwoord krachttraining en kickboksen en keek hem aan met serious face. Toen hadden ze ineens geen praatjes meer en liep ik weg.

Een middag naar de markt met krio hoor _O_ :')!
Hahaha, cool story bro, serieus _O_!

Ik eerst even de bloedworst die ik vanmiddag bij de toko heb gehaald even opwarmen, dan even zuipen en daarna nog meer zuipen, en als m'n toestand het toelaat ga ik je post nogmaals lezen, ter mijner vermaak _O_.

Fijne avond, allen :7.
pi_103975723
Aight, have fun dWc. 14.gif

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
Vandaag, simpel en lekker:

[ afbeelding ]
:9~! Simpel is goed, hoe is dat vlees gemaakt?
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:51:28 #275
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_103976053
Zijn de mensen uit dit topic allemaal caribisch/zuid amerikaans? :7
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')