quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik presenteer jullie mezelf die gisteren na 1,5 jaar niet gefietst te hebben besluit om te gaan fietsen
En droloemeisjes op het toilet op je kanaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hysterische lach dit dat.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
amenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef Sinji het volgende:
Shiiit meid, fietsen met jou is levensgevaarlijk
Ik presenteer jullie mezelf die gisteren na 1,5 jaar niet gefietst te hebben besluit om te gaan fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hysterische lach dit dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Plastic_zak op 04-11-2011 20:48:49 ]
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hysterische lach dit dat.Gilmeid
![]()
Meisje achterop klinkt heel erg als een Moluks meisje dat ik ken van vroegahhh, ze is ook meegeweest op Bootcamp van SYTYCD. Cherhoney nogwattespussy.
Op de een of andere manier ga ik altijd gillen als ik wasted benquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
WauwGilmeid
![]()
Meisje achterop klinkt heel erg als een Moluks meisje dat ik ken van vroegahhh, ze is ook meegeweest op Bootcamp van SYTYCD. Cherhoney nogwattespussy.
Aaah, ja, zij jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ga ik altijd gillen als ik wasted ben
Cheroney PelupessyMaar dat is ze niet.
Yes! Woon je daar?quote:
delete wat???quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:44 schreef Phantomesse het volgende:
Ja, ik woon daarWie ken je?
Oke, even alles deleten menschenPlastic zak ook aub? (A)
Voel me alweer veel te openbaar haha.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk. Toch Amsterdam denk ik, ben al zodanig gewend aan de vanzelfsprekendheid van echt alles. Misschien verandert dat wel over tien(tallen) jaren hoor, dat zou best kunnen
.
Ja ik denk dat ik me daar ga ergeren als ik er ga wonen man, hier is alles beter geregeld, toch wel.quote:
Verre reis voor jou.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef Sinji het volgende:
Om terug te gaan voor suggesties. Dit lijkt me zeer chill. Ik weet in ieder geval wat ik zondagavond ga doen. Me, myself and my camera doing some magic
http://www.gloweindhoven.nl/
Iig kekke muziekkeuze.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:42 schreef Sinji het volgende:
Wat vinden jullie van dit jochie, vind het wel een talentje. Confident swag voor een 14 jarige
[..]

quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef Sinji het volgende:
Shiiit meid, fietsen met jou is levensgevaarlijk
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef Phantomesse het volgende:
Moluks meisje dat ik ken van vroegahhh, ze is ook meegeweest op Bootcamp van SYTYCD. Cherhoney nogwattespussy.
quote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens doet Juminelle me een beetje denken aan Bibi (Oh Oh Cherso) op één of andere manier.
[ afbeelding ]
Goed bedoeld hoor.
Meisje, Bibi is aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
Lijkt zo in dat filmpje denk ik
Ik vind haar echt totaal niet sexy, maar kan ook komen omdat ik me zwaaar aan haar erger op tvquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Meisje, Bibi is aanKwa uiterlijk, innerlijk vind ik het een beetje een fragiel zeikpoppetje dat bang is om haar reputatie te schaden door plezier te hebben.
Dank u!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:50 schreef krioro het volgende:
En alvast prettige vakantie gewenst Jumi.
Geluid uitzettenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind haar echt totaal niet sexy, maar kan ook komen omdat ik me zwaaar aan haar erger op tv
nee, niet echt maar ik bn er wel een keer geweestquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
OhIk zou het niet weten!
Maarreeeee, uit je post kan ik opmaken dat je ook uit Westknollendam of omgeving komt?
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, niet echt maar ik bn er wel een keer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |