ik vind het goedquote:Op woensdag 2 november 2011 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
8 uur @ Molly's gewoon? Als er dan toch mensen ergens anders heen willen kan dat natuurlijk altijd nog.
quote:Na wat geëtter met knoopjes trok ik haar blouse uit. Ze droeg geen beha en er vertoonden zich een paar kanjers van tieten. Omdat ik altijd al een tietenliefhebber was, waarschijnlijk omdat ik de borst na mijn geboorte heb moeten ontberen, had ik er rap één in m'n mond. Maar er was iets vreemds, ik proefde iets onbekends. En daar was ik snel achter. Toen ik haar vroeg of ze misschien pas een kind had gekregen, omdat er volgens mij melk uit die tepel kwam,vertelde ze dat er een steenpuist naast haar tepel zat, die nu waarschijnlijk doorgebroken was. Godverdomme, zit ik hier een negenoog uit te zuigen. Ben jij helemaal van de pot gepleurd? Maar met een sloot drank in je reet doe je meestal niet zo moeilijk meer en pak je gewoon de andere tepel om mee te spelen. Verder ben ik die avond niet gegaan, want wie weet wat voor verrassingen ik nog meer zou tegenkomen
whehehequote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]![]()
Uit een biografie over een marinekearl
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]![]()
Uit een biografie over een marinekearl
Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een klote onderzoek is dat zegbleeeghhh
Een slangetje met camera (doorsnede van anderhalve cm) mn keel in, naar de maag en dunne darm om te kijken of er geen rare dingen te zien waren. Als ik duidelijk coeliakie zou hebben hadden ze wel een infectie aan de dunne darm-wand gezien. Dat was gelukkig niet zoquote:
Hmm dat lijkt mij ook helemaal niets nee..quote:Op donderdag 3 november 2011 10:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een slangetje met camera (doorsnede van anderhalve cm) mn keel in, naar de maag en dunne darm om te kijken of er geen rare dingen te zien waren. Als ik duidelijk coeliakie zou hebben hadden ze wel een infectie aan de dunne darm-wand gezien. Dat was gelukkig niet zo
Lag verdomme de hele tijd te kokhalzen en te doen, maag trok continu samen, hoop speeksel/slijm in de bek en wat zeggen ze? "Gewoon ademhalen... we zitten niet in je luchtpijp hoor!"
Naja, 10 min later was die hel gelukkig ook weer voorbij...
Joa ze hebben wat weefsel weggehaald voor onderzoek, volgende week heb ik de uitslagquote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm dat lijkt mij ook helemaal niets nee..
En nu dan? gaan ze nog verder onderzoeken waarom je zo lam bent en slecht tegen drukte kunt?
Que? Rellen? Ik zag wel een ME-bussie rijden... verder weinig...quote:Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
Paar supporters van Odense in de stad. Wat een gezelligheid was dat vanmorgen.
Ze stonden vanmorgen bij 't station bij hun bus. Muziekje aan, biertje erbij. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Que? Rellen? Ik zag wel een ME-bussie rijden... verder weinig...
Aah. Ik dacht dat je net sarcastisch was.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze stonden vanmorgen bij 't station bij hun bus. Muziekje aan, biertje erbij. Niks aan de hand.
Klopt, vanmiddag ook een drietal bussen bij de veste, lui hadden van die ligstoelen en weet ik wat mee, 't is fucking 10 graden ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze stonden vanmorgen bij 't station bij hun bus. Muziekje aan, biertje erbij. Niks aan de hand.
Oh, nee was ik nietquote:Op donderdag 3 november 2011 15:47 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Aah. Ik dacht dat je net sarcastisch was.
Van mij mogen ze gezellig aan een Carlsbergje lurken. Niks mis mee.
Ik moet niet maar wil.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:43 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Waarom moet je nou zo vroeg weg?
Ik ga met de trein.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Henrike, Marko, Jeffrey en ik komen tegelijk aan
Eventueel zou ik Selma ook wel op kunnen pikken, wordt het alleen wel erg vol in de auto
Als je bij de shamrock kunt dansen dan moet dat ook in Enschede kunnen lijkt me, vraag me alleen niet om namen....quote:Op donderdag 3 november 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
Heeft Enschede wel leuke dansgelegenheden? Afgezien van 't Bolke.
Ik weet niet wat de Shamrock voor tent isquote:Op donderdag 3 november 2011 17:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je bij de shamrock kunt dansen dan moet dat ook in Enschede kunnen lijkt me, vraag me alleen niet om namen....
Tja, jij was er niet bijquote:Op donderdag 3 november 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de Shamrock voor tent is.
Klopt. Maar ik heb toch niks met trance en zoquote:
We waren er tussendoor wel bij, ken je dat filmpje nog? Ik dacht dat Markooo foto's aant maken wasquote:Op donderdag 3 november 2011 17:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij ook niet, wij heerschten de Stam
Ja oké, heel af en toe liepen we er welquote:Op donderdag 3 november 2011 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We waren er tussendoor wel bij, ken je dat filmpje nog? Ik dacht dat Markooo foto's aant maken was
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voel me verschrikkelijk. Bah
Kan bestquote:Op donderdag 3 november 2011 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké, heel af en toe liepen we er wel
Tussen de pitchers door
Sowieso het gezelligste cafe van Almelo, maar dat is ook niet heel moeilijkquote:Op donderdag 3 november 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
Exact hetzelfde als Molly's zo aan de foto's te zien. Irish pub's he.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan moet je naar Enschedequote:Op donderdag 3 november 2011 17:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Exact hetzelfde als Molly's zo aan de foto's te zien. Irish pub's he.
Shamrock heeft elke zaterdag dansavond met een ander thema; jaren 70-90 disco, soul + funk of mijn favo muzieken dat is deze zaterdag.
Ligt bij mij schatquote:Op donderdag 3 november 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan moet je naar Enschede.
Ik ben een deel van m'n garderobe gewoon kats kwijt.
Denk 't nietquote:Op donderdag 3 november 2011 18:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja duhh...ik wil ToF'ers meeten.
Kom je ook?
quote:
Maar was wa mooiquote:Op donderdag 3 november 2011 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We deden op een gegeven moment een pitcher in minder dan 2 minuten. Dat ging best hard
quote:
Natuurlijk welquote:Op donderdag 3 november 2011 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, je hebt geen kleding.
Kringrukken en jij bent 't slachtoffer?>quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
Pff, valt nog wel tegen, aj ziet wat je nog maar gedaan hebt
een bult werk joh, niet normaalquote:Op donderdag 3 november 2011 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kringrukken en jij bent 't slachtoffer?>
Volgende week woensdag.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef haakon het volgende:
Dragan, wanneer komt je alter ego terug?
Het is matig Sjoemie...quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh leu
nog een beetje leven in de brouwerij hier?
mooiquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:12 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh!
Vandaag laatste dag aan t infuus
Weet ik schat, heb nog 3 radio's van je buren als reservequote:Op vrijdag 4 november 2011 11:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je auto staat er nog basje (wel zonder radio)
Joah wel redelijk, beetje slapjes op de benen van dat liggen. Maar dat komt ook wel weer goed. Alvast een beetje op zoek naar werk enzo..quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
hoe gaat het voor de rest met je?
En wat was de uitslag? Toch niet allergisch voor penissen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, de uitslag is een allergische reactie. Nu tabletten gekregen en een zalfje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi dat het de goede kant op gaat
een helemaal uitgeslagen nathalie?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, de uitslag is een allergische reactie. Nu tabletten gekregen en een zalfje.
De uitslag op mn huid is best heftig, en dat zal morgen vast nog niet veel minder zijn. Dus ik zeg maar vast: Schrik niet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:08 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
En wat was de uitslag? Toch niet allergisch voor penissen?Ik weet niet waarvoor ik allergisch ben. Kan zijn dat mn moeder een ander wasmiddel heeft genomen, of door de nieuwe kleding van de Mc. I don't know. Als het maar zo snel mogelijk weggaat, want ik slaap er bijna niet door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Zo ongeveerquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een helemaal uitgeslagen nathalie?
Je zou het haast in die hoek gaan zoeken ja. Vreemd, zo ineens. Nou, hopen dat het snel wegtrekt...quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor ik allergisch ben. Kan zijn dat mn moeder een ander wasmiddel heeft genomen, of door de nieuwe kleding van de Mc. I don't know. Als het maar zo snel mogelijk weggaat, want ik slaap er bijna niet door.
Volgens de huisarts zou het na het weekend al veel minder moeten zijn. Is dat niet het geval moet ik terugkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:21 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Je zou het haast in die hoek gaan zoeken ja. Vreemd, zo ineens. Nou, hopen dat het snel wegtrekt...
Iets van stofmijt ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens de huisarts zou het na het weekend al veel minder moeten zijn. Is dat niet het geval moet ik terugkomen.
Ben benieuwd..
Echt he!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Belachelijk lekker weer voor november nog hé?![]()
ja onmeunigquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Belachelijk lekker weer voor november nog hé?![]()
Nee joh!quote:
Nee kerel... ik kan geen enkele drukte/lawaai hebben. Zelfs tv kijken met iemand anders erbij is me al teveelquote:
bliksemsquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee kerel... ik kan geen enkele drukte/lawaai hebben. Zelfs tv kijken met iemand anders erbij is me al teveel(ik focus me op de tv, die ander zegt plotseling wat, ik schrik me kapot, krijg gepiep en gedoe in de oren, snap niks meer van mn omgeving, alle energie weg)
dat maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee joh!
Al zo'n lange tijd niks van me laten horen enzo!
Wordt hem niet
Minder drugs gebruiken, meneertje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee kerel... ik kan geen enkele drukte/lawaai hebben. Zelfs tv kijken met iemand anders erbij is me al teveel(ik focus me op de tv, die ander zegt plotseling wat, ik schrik me kapot, krijg gepiep en gedoe in de oren, snap niks meer van mn omgeving, alle energie weg)
Dat noemen ze in de volksmond ook weleens autisme..quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja is nu sinds een paar maanden zo ergquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems
ik wist niet daj 't zo slim had
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja is nu sinds een paar maanden zo erg
Ik kan nu bijna niks anders dan een raseckte Fok!ker zijn op m'n zolderkamertje
Hindert niet. Als ik kom morgen (whehehehe), dan drink ik jouw aandeel van het bier wel op!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja is nu sinds een paar maanden zo erg
Ik kan nu bijna niks anders dan een raseckte Fok!ker zijn op m'n zolderkamertje
nog een paar minutenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Hindert niet. Als ik kom morgen (whehehehe), dan drink ik jouw aandeel van het bier wel op!
kijk uit dat je niet in de kloten wordt geschoptquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel doen he? Ik wil niet dat men denkt dat ik niet kan zoepn
Oja, dat moet je ook even bij de Baas doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet in de kloten wordt geschopt
Hahahaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:00 schreef Redbaron het volgende:
Heuj, net een stukje gewandeld sinds 2weken.
Was blij dat ik mn klompen aanhad want ik schopte overal tegenaan, zo onwennig om weer te lopen..
Ik herken je nog wel hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee joh!
Al zo'n lange tijd niks van me laten horen enzo!
Wordt hem niet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef Toto69 het volgende:
Goedenavond!
eindelijk weekend in 't mooie almelo!
kloon van je?quote:
D zit te fappenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik herken je nog wel hoor
Heb zelfs nog foto's van jou op de pc
;iquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:26 schreef rulerofdeath het volgende:
even met 1 vingerkootje in je anus, omdat het kan
Ja wat nu kom ik, kom jij nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavondmeet nog niet 100% zeker aan deze kant...
[..]
Willem
waar zeg ik dat ik niet kom?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja wat nu kom ik, kom jij niet
Je bent toch wel verzekerd voor 4 man hequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tenzij we verongelukken, zijn wij er wel
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je bent toch wel verzekerd voor 4 man he
Jammer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Redbaron het volgende:
Ik denk (weet bijna zeker) dat ik er niet bij ben..
Als ik nou niet in het ziekenhuis had gelegen was t heel wat anders geweest en was ik er uiteraard bij..
mooi dat je weer thuis bent kerelquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:31 schreef Redbaron het volgende:
Thuis, met een heel raar gevoel in de benen..
Heb zo'n dood gevoel in de benen, net als wanneer je heftig kramp hebt gehad ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi dat je weer thuis bent kerelwat voor gevoel heb je in de benen dan?
Wat ga je in Amsterdam doen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:41 schreef haakon het volgende:
Teeeering brak to the max
En dan moet ik ook nog naar Amsterdam vanavond
Bij Molly's.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:50 schreef Under_Score het volgende:
goedenmiddagweten we al waar we vanavond afspreken, of is het nog gewoon 'oude markt' ?
Om 8 uur.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:11 schreef Under_Score het volgende:
molly's ok, en hoelaat?
ook goedemiddag
Kom nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Mdrop het volgende:
Vrij vanavond, maar gok dat ik zelf moet bob'n als ik kom, even nadenken dus.
ja, dat heb je mooi geregeld kerelquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Mooie bob geregeld voor vanavond
have fun @ Qore 3.0quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:41 schreef haakon het volgende:
Teeeering brak to the max
En dan moet ik ook nog naar Amsterdam vanavond
Martijn, kom gewoon gezellig; ik kom ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Mdrop het volgende:
Vrij vanavond, maar gok dat ik zelf moet bob'n als ik kom, even nadenken dus.
Nou, dat is eigenlijk niet te missen, tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:38 schreef rulerofdeath het volgende:
Remco, jij weet waar molly's zit?
hoelaat ben jij in Enschede, en met OV?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:
Martijn, kom gewoon gezellig; ik kom ook
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is eigenlijk niet te missen, toch.
naast Paddy's toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:38 schreef rulerofdeath het volgende:
Remco, jij weet waar molly's zit?
iets over 8 in Enschede, ga samen met Wouter met de busquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
hoelaat ben jij in Enschede, en met OV?
geen flauw idee, daarom vraag ik ookquote:
ff op Google gezocht, het is naast Paddy'squote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen flauw idee, daarom vraag ik ook
heb ik laatst een keer gedaan, als het goed is staat er nog wat opquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:21 schreef rulerofdeath het volgende:
moet eerst nog langs de appie heijn, m'n ov chip opladen
spreek je straksquote:
Komt goed! Tot straks!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
spreek je straksik ga zo douchen, kwart voor 8 de bus vanaf busstation...
Jij ook bedankt! Was een supermooi feestje en de McRibs heerlijkquote:Op zondag 6 november 2011 03:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gezellig zoals altijd.
Thnx Nath en David.
Nee, heb helemaal niet meer aan foto's maken gedachtquote:Op zondag 6 november 2011 10:30 schreef Redbaron het volgende:
David! \m/
Gezellig ghad gister las ik? Nog foto's gemaakt?
Jij was ook goed op weg naar totale dronkenschapquote:
Hmm nu baal ik nog harder dat ik gewoon niet kon komen, had er echt wel zin in..quote:Op zondag 6 november 2011 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, heb helemaal niet meer aan foto's maken gedacht
Was zeker gezellig, wat mij betreft herhaling zeker waard
[..]
Jij was ook goed op weg naar totale dronkenschap
Zag toevallig op Facebook van iemand hier dat jullie allemaal bij elkaar waren, had er totaal niet aan gedacht.. ben hier ook al zo lang niet meer geweest.quote:
Eensquote:Op zondag 6 november 2011 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij was fijn!!
enne, quoten via mobiel zuigt
quote:Op zondag 6 november 2011 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Marko, onze smooth criminal ToF-fer!
Remcoquote:
Goede reis enzoquote:Op zondag 6 november 2011 11:56 schreef norich het volgende:
[..]
Remco
Ja, rond 13.00 uur weg. alles is zo goed als ingepakt
succes met verhuizenquote:Op zondag 6 november 2011 11:56 schreef norich het volgende:
[..]
Remco
Ja, rond 13.00 uur weg. alles is zo goed als ingepakt
quote:Op zondag 6 november 2011 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede reis enzosucces verder
danke herrenquote:Op zondag 6 november 2011 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes met verhuizen
We moeten vaker gaan stoten poolen
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zij zijn Utrecht. Zij zijn beter dan Ajax.
zag je stoner? wat een actiequote:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:07 schreef norich het volgende:
Hoi vanuit mn nieuwe mcrib in Deutschland
heb het begin niet gezien. En laatste stuk gemist omdat fctquote:Op zondag 6 november 2011 15:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zag je stoner? wat een actie
Huh?quote:Op zondag 6 november 2011 18:03 schreef GimmeGore het volgende:
Hè, jammer, ik kan zaterdag helemaal niet. Dan ben ik bij mijn ouders voor hun verjaardagen
Je was niet de enigequote:Op zondag 6 november 2011 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
zou zomaar kunnen, dat was pas mijn eerste
Wat zei hij?quote:Op zondag 6 november 2011 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg David, wat vind je van dat laatste zinnetje van rutten?
Ghehequote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Under_Score het volgende:
normaal begin ik alleen niet zo vroeg, maar uiteindelijk viel het nog wel mee. ben wel eens brakker geweest
Oei oei oeiquote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Toen ik wakker werdt vanmiddag dacht ik ff van huh hoe kom ik aan die blauwe plek op mijn pols, maar dat was die atak stempel
Fixedquote:
whehehe, dat had ik dus ookquote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Toen ik wakker werd vanmiddag dacht ik ff van huh hoe kom ik aan die blauwe plek op mijn pols, maar dat was die atak stempel
Ik dus ookquote:Op zondag 6 november 2011 22:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehe, dat had ik dus ookalleen werd(t) ik vanmorgen al wakker, i.p.v. vanmiddag
Dat had ik wel verwacht jaquote:Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef norich het volgende:
Ik heb vannacht echt staan boenen tot die stempel eraf ging![]()
Maf mens, dat doe je toch smorgens onder de douche pas, de nacht is ervoor om te sloapmquote:Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef norich het volgende:
Wie is hier nu maf danquote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maf mens, dat doe je toch smorgens onder de douche pas, de nacht is ervoor om te sloapm
nou poeh die paar minuten 's nachts.. het is watquote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maf mens, dat doe je toch smorgens onder de douche pas, de nacht is ervoor om te sloapm
Ging vrij simpel bij mijquote:Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef norich het volgende:
mijn arm is gewoon... anders. ofzoquote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ging vrij simpel bij mij?
Ff wat zeep en ff met een vaatdoekje erover heen
klaar
Vaatdoekje?quote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ging vrij simpel bij mij?
Ff wat zeep en ff met een vaatdoekje erover heen
klaar
Henquote:
Uhuhquote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef norich het volgende:
[..]
nou poeh die paar minuten 's nachts.. het is wat
Nee met die doekjes poets ik mn auto, die zijn lkkr zacht voor de lakquote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bas, duidelijk de vrouw in de relatie ?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bas, duidelijk de vrouw in de relatie ?
En waar was jij?quote:Op maandag 7 november 2011 08:41 schreef BukkakeBaas het volgende:
Mogge.De meet was geslaagd zag ik... nice...
Ik was in Zuid bij een garagebox aan het hangen met m'n bontkraagmatties.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jullie wel een tijdje geobserveerd vanuit de hoek.quote:Op maandag 7 november 2011 10:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je er was, Daniël
Jawel, heb nog over je heen gepist.quote:Op maandag 7 november 2011 10:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb jullie wel een tijdje geobserveerd vanuit de hoek.
Heb je me niet eens gezien?
Haha jawel, was lekker! Smaakte naar warme appelstroopquote:Op maandag 7 november 2011 10:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, heb nog over je heen gepist.niet gemerkt?
quote:Op maandag 7 november 2011 11:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha jawel, was lekker! Smaakte naar warme appelstroop
Ooh kutquote:Op maandag 7 november 2011 11:08 schreef Oldenzaal het volgende:
Nee joh, ik zat zaterdagavond in Utrecht.
Dus ik weet niet over wie je heen hebt zitten pissen?
Godver ik dacht al dat ik wat raars proefte.quote:Op maandag 7 november 2011 11:08 schreef Oldenzaal het volgende:
Nee joh, ik zat zaterdagavond in Utrecht.
Dus ik weet niet over wie je heen hebt zitten pissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |