ik vind het goedquote:Op woensdag 2 november 2011 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
8 uur @ Molly's gewoon? Als er dan toch mensen ergens anders heen willen kan dat natuurlijk altijd nog.
quote:Na wat geëtter met knoopjes trok ik haar blouse uit. Ze droeg geen beha en er vertoonden zich een paar kanjers van tieten. Omdat ik altijd al een tietenliefhebber was, waarschijnlijk omdat ik de borst na mijn geboorte heb moeten ontberen, had ik er rap één in m'n mond. Maar er was iets vreemds, ik proefde iets onbekends. En daar was ik snel achter. Toen ik haar vroeg of ze misschien pas een kind had gekregen, omdat er volgens mij melk uit die tepel kwam,vertelde ze dat er een steenpuist naast haar tepel zat, die nu waarschijnlijk doorgebroken was. Godverdomme, zit ik hier een negenoog uit te zuigen. Ben jij helemaal van de pot gepleurd? Maar met een sloot drank in je reet doe je meestal niet zo moeilijk meer en pak je gewoon de andere tepel om mee te spelen. Verder ben ik die avond niet gegaan, want wie weet wat voor verrassingen ik nog meer zou tegenkomen
whehehequote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]![]()
Uit een biografie over een marinekearl
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]![]()
Uit een biografie over een marinekearl
Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een klote onderzoek is dat zegbleeeghhh
Een slangetje met camera (doorsnede van anderhalve cm) mn keel in, naar de maag en dunne darm om te kijken of er geen rare dingen te zien waren. Als ik duidelijk coeliakie zou hebben hadden ze wel een infectie aan de dunne darm-wand gezien. Dat was gelukkig niet zoquote:
Hmm dat lijkt mij ook helemaal niets nee..quote:Op donderdag 3 november 2011 10:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een slangetje met camera (doorsnede van anderhalve cm) mn keel in, naar de maag en dunne darm om te kijken of er geen rare dingen te zien waren. Als ik duidelijk coeliakie zou hebben hadden ze wel een infectie aan de dunne darm-wand gezien. Dat was gelukkig niet zo
Lag verdomme de hele tijd te kokhalzen en te doen, maag trok continu samen, hoop speeksel/slijm in de bek en wat zeggen ze? "Gewoon ademhalen... we zitten niet in je luchtpijp hoor!"
Naja, 10 min later was die hel gelukkig ook weer voorbij...
Joa ze hebben wat weefsel weggehaald voor onderzoek, volgende week heb ik de uitslagquote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm dat lijkt mij ook helemaal niets nee..
En nu dan? gaan ze nog verder onderzoeken waarom je zo lam bent en slecht tegen drukte kunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |