dit is een verkapte kijk mij even een baas zijn postquote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef 401k het volgende:
En dan kom je op één dag vier ex-scharrels tegen van het afgelopen half jaar.
Was ie een vrouw geweest, was het een 'kijk mij een slet zijn' post geweest.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is een verkapte kijk mij even een baas zijn post
had je er maar geen 4 moeten neuken, was je ze ook niet tegengekomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef 401k het volgende:
En dan kom je op één dag vier ex-scharrels tegen van het afgelopen half jaar.
Ach, hij kan nog niet in de schaduw staan van de grootste mannelijke slet hier. Bovendien, als je er vier in een half jaar had, dan had je kwalitatief gezien waarschijnlijk niet heel veel te bieden.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
Was ie een vrouw geweest, was het een 'kijk mij een slet zijn' post geweest.
Wie is de grootst mannelijke slet hier?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, hij kan nog niet in de schaduw staan van de grootste mannelijke slet hier. Bovendien, als je er vier in een half jaar had, dan had je kwalitatief gezien waarschijnlijk niet heel veel te bieden.
Dat weet je best!quote:
Da's een kwestie van definitie. Er zijn mensen die het 'relaties' noemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Ik heb niet eens vier scharrels in mijn hele leven.
Ik weet dat het vaker is besproken, maar ik kom er serieus even niet op. Doet er ook niet toe.quote:
Voor mij is een scharrel iemand met wie ik meer dan eens seksueel contact heb, zonder dat het een relatie is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's een kwestie van definitie. Er zijn mensen die het 'relaties' noemen.
Wil je daarmee zeggen dat je geld kreeg van je scharrels?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Voor mij is een scharrel iemand met wie ik meer dan eens seksueel contact heb, zonder dat het een relatie is.
Maar als iedereen die definitie hanteert bestaan er geen prostituees meer, slechts nog scharrels.
hehe, een scharrel is alleen voor seks, zonder dat je ervoor betaalt. Anders is het friends with benefits.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij is een scharrel iemand met wie ik meer dan eens seksueel contact heb, zonder dat het een relatie is.
Maar als iedereen die definitie hanteert bestaan er geen prostituees meer, slechts nog scharrels.
Je denkt toch niet dat ik als armzalige alleenstaande moeder zomaar een huis kon kopen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je geld kreeg van je scharrels?
Als je ervoor betaalt, is het friend with benefits? Whut?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, een scharrel is alleen voor seks, zonder dat je ervoor betaalt. Anders is het friends with benefits.
euhquote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, een scharrel is alleen voor seks, zonder dat je ervoor betaalt. Anders is het friends with benefits.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ervoor betaalt, is het friend with benefits? Whut?
Wie is dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef dawg het volgende:
op de een of andere manier vind ik eva wiessing erg aantrekkelijk.
Vrouwen met gevoel voor zaken!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
Je denkt toch niet dat ik als armzalige alleenstaande moeder zomaar een huis kon kopen?
ieh neequote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef dawg het volgende:
op de een of andere manier vind ik eva wiessing erg aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |