dit is een verkapte kijk mij even een baas zijn postquote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef 401k het volgende:
En dan kom je op één dag vier ex-scharrels tegen van het afgelopen half jaar.
Was ie een vrouw geweest, was het een 'kijk mij een slet zijn' post geweest.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is een verkapte kijk mij even een baas zijn post
had je er maar geen 4 moeten neuken, was je ze ook niet tegengekomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef 401k het volgende:
En dan kom je op één dag vier ex-scharrels tegen van het afgelopen half jaar.
Ach, hij kan nog niet in de schaduw staan van de grootste mannelijke slet hier. Bovendien, als je er vier in een half jaar had, dan had je kwalitatief gezien waarschijnlijk niet heel veel te bieden.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
Was ie een vrouw geweest, was het een 'kijk mij een slet zijn' post geweest.
Wie is de grootst mannelijke slet hier?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, hij kan nog niet in de schaduw staan van de grootste mannelijke slet hier. Bovendien, als je er vier in een half jaar had, dan had je kwalitatief gezien waarschijnlijk niet heel veel te bieden.
Dat weet je best!quote:
Da's een kwestie van definitie. Er zijn mensen die het 'relaties' noemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Ik heb niet eens vier scharrels in mijn hele leven.
Ik weet dat het vaker is besproken, maar ik kom er serieus even niet op. Doet er ook niet toe.quote:
Voor mij is een scharrel iemand met wie ik meer dan eens seksueel contact heb, zonder dat het een relatie is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's een kwestie van definitie. Er zijn mensen die het 'relaties' noemen.
Wil je daarmee zeggen dat je geld kreeg van je scharrels?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Voor mij is een scharrel iemand met wie ik meer dan eens seksueel contact heb, zonder dat het een relatie is.
Maar als iedereen die definitie hanteert bestaan er geen prostituees meer, slechts nog scharrels.
hehe, een scharrel is alleen voor seks, zonder dat je ervoor betaalt. Anders is het friends with benefits.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij is een scharrel iemand met wie ik meer dan eens seksueel contact heb, zonder dat het een relatie is.
Maar als iedereen die definitie hanteert bestaan er geen prostituees meer, slechts nog scharrels.
Je denkt toch niet dat ik als armzalige alleenstaande moeder zomaar een huis kon kopen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je geld kreeg van je scharrels?
Als je ervoor betaalt, is het friend with benefits? Whut?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, een scharrel is alleen voor seks, zonder dat je ervoor betaalt. Anders is het friends with benefits.
euhquote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, een scharrel is alleen voor seks, zonder dat je ervoor betaalt. Anders is het friends with benefits.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ervoor betaalt, is het friend with benefits? Whut?
Wie is dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef dawg het volgende:
op de een of andere manier vind ik eva wiessing erg aantrekkelijk.
Vrouwen met gevoel voor zaken!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
Je denkt toch niet dat ik als armzalige alleenstaande moeder zomaar een huis kon kopen?
ieh neequote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef dawg het volgende:
op de een of andere manier vind ik eva wiessing erg aantrekkelijk.
Neeequote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
correspondente van de nos.
[ afbeelding ]
Dit is een slecht moment. Kan me voorstellen dat ze leuk kan zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
correspondente van de nos.
[ afbeelding ]
Eeuh, uiteraard betaal je nooit voor sex, foutje in mijn formulering. Als het meer is dan alleen sex maar geen liefdes relatie is het friends with benefits bedoel ik te zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je ervoor betaalt, is het friend with benefits? Whut?
klopt, maar geen zin om veel moeite voor een pic te doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is een slecht moment. Kan me voorstellen dat ze leuk kan zijn.
Dat is wel een beetje flauw, want ik zie hier vaak genoeg vrouwen andere vrouwen complimenteren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef dawg het volgende:
2 vrouwen die 'neeh' roepen. dat neem ik uitermate serieus, vrouwen die andere vrouwen beoordelen.
Oh ik vind zat vrouwenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef dawg het volgende:
2 vrouwen die 'neeh' roepen. dat neem ik uitermate serieus, vrouwen die andere vrouwen beoordelen.
ik vind sommige vrouwen best heul mooi en knap maar haar nietquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef dawg het volgende:
Ja, ik ken dat niet zo, al die grijze gebieden.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, uiteraard betaal je nooit voor sex, foutje in mijn formulering. Als het meer is dan alleen sex maar geen liefdes relatie is het friends with benefits bedoel ik te zeggen.
It's so complicatedquote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat niet zo, al die grijze gebieden.
Wat is daar grijs aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
't Is dan ook stom gelul, bedoeld voor mensen die in hokjes denken.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
Zie Air. Alsof zulke dingen te definiëren zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is daar grijs aan?
Sex = scharrel
Sex + friendschap = friends with benefits
geen sex = relatie
Waarom zou dat niet definieerbaar zijn volgens jou? Ik kan dat prima op die manier plaatsen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie Air. Alsof zulke dingen te definiëren zijn.
I rest my case.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Waarom zou dat niet definieerbaar zijn volgens jou? Ik kan dat prima op die manier plaatsen.
Okee.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet definieerbaar zijn volgens jou? Ik kan dat prima op die manier plaatsen.
Nu ben je dood?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
5 afspraken op 1 vrije dag doe ik niet meer hoor.
Dat kan ik begrijpenquote:
Zo goed als.quote:
Waarom doe je dat in vredesnaam jezelf aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
5 afspraken op 1 vrije dag doe ik niet meer hoor.
Ja, het liep zo..quote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom doe je dat in vredesnaam jezelf aan?
hahaquote:
quote:
Oh, ik dacht eigenlijk dat je werkafspraken bedoelde.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Naja, de woensdag is sowieso een dag waarop ik veel dingen in plan, maar er kwam steeds meer bij. En ook dingen die niet echt konden wachten ook.
Maar nu is het weer gedaan, dat is ook lekker
Nee, veel kleine man-dingen. Dat joch heeft zowat zijn eigen PA nodigquote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk dat je werkafspraken bedoelde.
Heeftie toch. Dat noemen ze een moeder.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, veel kleine man-dingen. Dat joch heeft zowat zijn eigen PA nodig
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeftie toch. Dat noemen ze een moeder.
Inderdaad of later vriendin/vrouwquote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeftie toch. Dat noemen ze een moeder.
Nee daar begin ik niet meer aan. De volgende vent doet het maar lekker allemaal zelf.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad of later vriendin/vrouw
Ja. Maar je weet het he.. "Als moeder heb je nooit een dagje vrij"quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Weet je hoe veel tijd dat kost?
Daarom, geen kinderenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Maar je weet het he.. "Als moeder heb je nooit een dagje vrij"
Ik wel. Om het weekendquote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Maar je weet het he.. "Als moeder heb je nooit een dagje vrij"
je bent zelf een kindquote:
Jaja, mensen zonder kinderen zijn übermensen en het leven zonder een kind is al-tijd beter, we weten het.quote:
Ik zou het ook niet voor mijn vriendin doen als ik er ooit eentje zou krijgenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee daar begin ik niet meer aan. De volgende vent doet het maar lekker allemaal zelf.
Hier de helft van ons. De goede helft, namelijk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
We zien er wel weer appetijtelijk uit na ons kappersbezoek.
Oh dat ging eigenlijk vanzelf, dat is de pest met zo'n gezin, voor je het weet ben je met elkaar verbonden enzoquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet voor mijn vriendin doen als ik er ooit eentje zou krijgen
Vroegtijdige spruitlozingquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb ooit ene ongelukje gehad met de stang van mijn fiets en toen zijn alle toekomstige spruiten geoogst
Leuk hoor zo'n pony, maar ik moet 'm elke 2 weken laten bijknippenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
ik moet nog naar de kapper...geen idee wanneer
Gisteren weer zo'n malle discussie met een thuisblijfmoeder van 4 kinderen. Iemand zei dat ze 'niet werkte'. Gaat zo'n mens toch helemaal uit haar dak joh, 4 kinderen is KEIHARD werken ja! Dat we dat wel even weten.quote:
Nee en geen idee.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Jaja, mensen zonder kinderen zijn übermensen en het leven zonder een kind is al-tijd beter, we weten het.
En zie dan maar eens los te komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat ging eigenlijk vanzelf, dat is de pest met zo'n gezin, voor je het weet ben je met elkaar verbonden enzo
uhuhquote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk hoor zo'n pony, maar ik moet 'm elke 2 weken laten bijknippen
Die kan zo in de OP. Aangevuld met twee overzichtjes; de über- en de untermenschen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
Jaja, mensen zonder kinderen zijn übermensen en het leven zonder een kind is al-tijd beter, we weten het.
Dat klinkt engquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat ging eigenlijk vanzelf, dat is de pest met zo'n gezin, voor je het weet ben je met elkaar verbonden enzo
quote:
Je stond op een kistje achter je pony toen je bezig was met knippen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb ooit ook mijn pony laten bijknippen. Toen moest ik voorkomen bij de rechter vanwege dierenmishandeling.
Is het ook, doodeng. Het laatste wat je wilt is geborgenheid en liefde enzo.quote:
hij wilde in een dood paard kruipen voor de foto's...bleek het beest nog te leven.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je stond op een kistje achter je pony toen je bezig was met knippen?
Daar wil ik niet eens aan denken ik slaap nu al zo slechtquote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het ook, doodeng. Het laatste wat je wilt is geborgenheid en liefde enzo.
foto! of plaatjequote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
2 truien van h&m binnen, samen nog geen ¤8! En ze zijn leuk!
d'r kan nooit veel stof aan zitten voor dat geld.. foto!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
2 truien van h&m binnen, samen nog geen ¤8! En ze zijn leuk!
ah ja die bovenste heb ik ook, tis ook niet meer geld waardquote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C50_0010_005R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.15]&set=key[width],value[1723]&set=key[height],value[2014]&set=key[x],value[1842]&set=key[y],value[177]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0012346_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind 'm juist wel lekker dun, valt ook mooi. Ms maar met de hand wassen dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah ja die bovenste heb ik ook, tis ook niet meer geld waardvooral niet na het wassen, na 3x wassen is er niks meer van over denk ik
lekker dun is weinig mis mee, maar het is ik kan er een krant doorlezen dun en das steeds vaker met H&Mquote:Op woensdag 2 november 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist wel lekker dun, valt ook mooi. Ms maar met de hand wassen dan.
Scheelt weer water en elektriciteit. Je wordt slapend rijk door die investering van 8 euro.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind 'm juist wel lekker dun, valt ook mooi. Ms maar met de hand wassen dan.
Dat vind ik er juist zo leuk aanquote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lekker dun is weinig mis mee, maar het is ik kan er een krant doorlezen dun en das steeds vaker met H&Mvind ik wel jammer, koop er dus eigenlijk ook alleen maar in de sale
Ja goed he!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt weer water en elektriciteit. Je wordt slapend rijk door die investering van 8 euro.
ze zijn verder wel leuk heur maar kwaliteit van niksquote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vind ik er juist zo leuk aandat ie zo dun is. Lekker wijde hals ook, valt zo'n beetje over 1 schouder enzo.
I wish I was poor, so you would do me.quote:
Daar ga ik ook vanuit bij h&mquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn verder wel leuk heur maar kwaliteit van niks
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I wish I was poor, so you would do me.
ik heb nog n hysterische trui in bestelling staanquote:Op woensdag 2 november 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit bij h&m
Hysterisch?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nog n hysterische trui in bestelling staandie komt eind nov pas
je mag ook helemaal over m'n kniequote:Op woensdag 2 november 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ook nog heerlijke over-the-knee sokken
quote:
echt heel hysterisch maar daar houd ik wel van af en toequote:
Die bovenste!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
echt heel hysterisch maar daar houd ik wel van af en toe
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1582_110R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[2688]&set=key[height],value[3143]&set=key[x],value[277]&set=key[y],value[294]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2010/913 80235 72003 46 5982 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
deze is ook leuk voor 5.95 ff kijken of die nog op voorraad komt
ja tof istie he? wel hysterischquote:
quote:
Ik vind 'm geweldig ja! Die kortingscode heb ik gebruikt voor de 'soft kitty' truiquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja tof istie he? wel hysterischhij is ook nit heel goedkoop 12,45 (vond m vboor 24,95 te duur) nu kon ik m bestellen, maar pas beschikbaar 21-25 nov dus hoop dat ie wel echt komt
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gadver Snuit, wat klink je gay! Doe er wat aan! Even een onschuldig meisje swaffelen.
Oh wacht nu 12-16 decquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind 'm geweldig ja! Die kortingscode heb ik gebruikt voor de 'soft kitty' trui
volmondig jaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
Moet ik me trouwens zorgen maken dat kleine man enthousiast 'Oh wat een leuke trui, met poesjes! Heb je die nieuw?' uitriep?
Minder zorgen dan dat hij mascara bij zichzelf aan het opbrengen is.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
Moet ik me trouwens zorgen maken dat kleine man enthousiast 'Oh wat een leuke trui, met poesjes! Heb je die nieuw?' uitriep?
heeft ie dat van z'n moeder?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Verder is hij echt heel stoer hoor, een echt jongetje ook
Ja duh.quote:
Is niet meer geldig.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
watvoor code heb je gebruikt dan> die trui is normaal 24.95?
Oh jaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar met 50% korting kom je dan nog niet onder de 8 euro uit bedoelde ik meer
Hij valt me alles meequote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe is die 1.95 trui? die heb ik ook in bestelling staan
Ja preciesquote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik dacht voor 1.95 kun je n gokje wagen
en aangezien die hysterische trui n nalevering was, kon t erbij,. maar tis dus weer gesplitstquote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja preciesmaar hij is best leuk hoor.
en dat voldoet prima aan mijn eisen aangezien ik kleding redelijk snel zat ben meestalquote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
H&M staat toch bekend om wegwerp kleding? Het is meestal leuk, erg leuk misschien zelfs, maar het is snel kapot. Wat niet erg is, want het is erg goedkoop.
Ja precies. En dat is niet met alles hoor, maar veel wel. Geeft ook niet;quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
H&M staat toch bekend om wegwerp kleding? Het is meestal leuk, erg leuk misschien zelfs, maar het is snel kapot. Wat niet erg is, want het is erg goedkoop.
Primarkquote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat voldoet prima aan mijn eisen aangezien ik kleding redelijk snel zat ben meestal
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
primark is leuker/beter dan H&M en goedkooooooop
alleen geen online verkoopppunt
In Nederland zit het in Rotterdam en sinds kort ook in Hoofddorp.quote:
Daar kom ik toch nooit.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In Nederland zit het in Rotterdam en sinds kort ook in Hoofddorp.
Het is een waar vrouwenparadijs.
Moet ik nog steeds een keer heen, goed idee, ff kijken waar die hier zit. In Nederland moest ik helemaal naar R'dam. Hier moet die vast wel ergens in de buurt zitten.quote:
Rotterdam zit/zat er ook een.quote:
Ja, want daar kom ik wekelijksquote:
Kent iedereen het? I'm out of the loop!quote:
Ja duh, je hebt een kind, bent bijna 40 en woont ergens in een of ander dorp bijna in Duitslandquote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kent iedereen het? I'm out of the loop!
Hm, dat klikt niet goed..quote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
Zo en een gesprek met mn ex net, heeft me twee dingen doen beseffen, damn dit is echt de juiste keuzen. En damn waarom kan ze gewoon niet eens eerlijk vertellen wat ze voelt
Hm.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
Zo en een gesprek met mn ex net, heeft me twee dingen doen beseffen, damn dit is echt de juiste keuzen. En damn waarom kan ze gewoon niet eens eerlijk vertellen wat ze voelt
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duh, je hebt een kind, bent bijna 40 en woont ergens in een of ander dorp bijna in Duitsland
Was eigenlijk een heel fijn gesprek, maar ik ken d'r goed genoeg om te weten wanneer ze dingen verbergt of er omheen lult. Ik mis dr elke dag nog, maar nu al een stuk minder, voelde alweer flink wat frustraties hangen.quote:
op je beeldschermquote:Op woensdag 2 november 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben helemaal niet bijna 40!
Ik woon helemaal niet in een dorp bijna in Duitsland!
rotjoch
Huh?quote:
Ik vind jou ook liefquote:Op woensdag 2 november 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben helemaal niet bijna 40!
Ik woon helemaal niet in een dorp bijna in Duitsland!
rotjoch
Lust gevoelensquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je onder de 30 was had je het begrepen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook nietquote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een jochie volgens m'n exquote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wil mannen niet meer lief vinden. Jou ook niet dus.
Ja ho, dan blijft er niks over voor mequote:
Jij was toch ook (bijna) 30?quote:
Twee handen en wat latex/siliconen/rubberen atributenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ho, dan blijft er niks over voor me
Ja nee, alleen lust heb ik wel gezien ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lust gevoelens
Emotionele gevoelens
Dat zijn jullie allemaalquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Twee handen en wat latex/siliconen/rubberen atributen
Waarom heb jij je geboorte jaar verborgen op facebookquote:
Dat is volgens jou iedereen onder de 30.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, alleen lust heb ik wel gezien ook.
[..]
Dat zijn jullie allemaal
Heb ik datquote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom heb jij je geboorte jaar verborgen op facebook
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, nog steeds niet. Alleen in jouw universum waarschijnlijk.
Ik weet dat jullie er niet aan willen, maar ik bleef en blijf goede vriendin(en) voor vriendschappen en daarnaast sex toch echt het beste vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, alleen lust heb ik wel gezien ook.
En zal ik hopenlijk ook altijd blijven. Uiteindelijk vallen jullie vrouwen daar toch opquote:[..]
Dat zijn jullie allemaal
101 barzquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie er niet aan willen, maar ik bleef en blijf goede vriendin(en) voor vriendschappen en daarnaast sex toch echt het beste vinden.
[..]
En zal ik hopenlijk ook altijd blijven. Uiteindelijk vallen jullie vrouwen daar toch op
Jaquote:
Blijkbaar welquote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ach hou toch op! Ik wil gewoon een leuke vent, zo veel vraag ik toch niet? Gedoe.
quote:
Hoe kun je nu 101 Barz wel kennen maar de uitdrukking Rotjoch op je beeldscherm niet herkennen?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bijna 30wat een kut leeftijd!
Sterkte alvast he.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rotjoch ken ik wel, maar ik had de link niet gelegd.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe kun je nu 101 Barz wel kennen maar de uitdrukking Rotjoch op je beeldscherm niet herkennen?
Ik zou de oven maar vast opstoken!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou vooruit, je mag meedoen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rotjoch ken ik wel, maar ik had de link niet gelegd.
Ja, ik ben hip man
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou vooruit, je mag meedoen.
Te jong voor mijquote:
Oehquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stel niet zulke bijdehante vragen!
Oh wat jammer nouquote:
Welk meisje?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Gos is dat meisje in dat zwembad overleden
Gatverdamme
Sjonge, jonge, jonge...quote:Op woensdag 2 november 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was eigenlijk een heel fijn gesprek, maar ik ken d'r goed genoeg om te weten wanneer ze dingen verbergt of er omheen lult. Ik mis dr elke dag nog, maar nu al een stuk minder, voelde alweer flink wat frustraties hangen.
Ze speelde een beetje het onschuldige slachtoffer, maar dusdanig subtiel dat het niet echt aan te wijzen valt. Ze heeft teveel persoonlijke training gehad in de loop der jaren
Het ging er over dat zij de afstand niet echt trok en volgens haar was het mijn beslissing om hier te blijven, waarmee ik een keuze maakte voor ons. Alleen heeft zij ongelofelijk lopen pushen op alle mogelijke manieren dat ik hier blijf...
Het. Afvoerrrputjeeehhhhhhquote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Gos is dat meisje in dat zwembad overleden
Gatverdamme
Er was gister in een zwembad een of andere speaker ofzo op een moeder en haar baby gevallen.quote:
Huuh, narigheidquote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was gister in een zwembad een of andere speaker ofzo op een moeder en haar baby gevallen.
Ooh wacht, m'n huidige is 28, dus blijkbaar val je wel in de rangequote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh wacht, m'n huidige is 28, dus blijkbaar val je wel in de range
Oh, dat ja. Wat voor een speaker was het eigenlijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was gister in een zwembad een of andere speaker ofzo op een moeder en haar baby gevallen.
een vrij zwarequote:Op woensdag 2 november 2011 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat ja. Wat voor een speaker was het eigenlijk?
Kwam die halve truss ofzo ook nog mee?quote:
Goh, daar heb ik alleen maar 5 uur voor hoeven puffenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
Damn, ik moet gewoon 120 pagina's lezen en accepteren![]()
Lijkt wel alsof ik m'n leven ga weggeven
Veel jonger dan m'n eigen leeftijd wil ik ze ook niet, snap ik wel. Hoewel jij bijna op een cougar leeftijd bentquote:
Dan lees ik toch liever die 120pagina's, ik heb een grotere kans dat ik m'n leven ooit nog terug krijgquote:Op woensdag 2 november 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, daar heb ik alleen maar 5 uur voor hoeven puffen
Dat schijn je te zijn als je 35+ bent en je scharrel minstens 8 jaar jonger is. Been there, done that.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel jonger dan m'n eigen leeftijd wil ik ze ook niet, snap ik wel. Hoewel jij bijna op een cougar leeftijd bent
Niet uitgescheurd ofzo?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, daar heb ik alleen maar 5 uur voor hoeven puffen
Oh ik ook hoor. Over een jaar of 10quote:Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan lees ik toch liever die 120pagina's, ik heb een grotere kans dat ik m'n leven ooit nog terug krijg
Nope, ik was net een waterglijbaanquote:
MIquote:Op woensdag 2 november 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nope, ik was net een waterglijbaan
Mijn bovenbuurvrouw is 40+, haar scharrel/vriend/... is volgens mij 25 en damn good looking!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat schijn je te zijn als je 35+ bent en je scharrel minstens 8 jaar jonger is. Been there, done that.
Niet dat ze minder ingewikkeld zijn als ze ouder zijn hoor... pfff
zo een heerlijk natte kletsquote:Op woensdag 2 november 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nope, ik was net een waterglijbaan
quote:
Dan is je kans op een leven al overquote:Op woensdag 2 november 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Over een jaar of 10
Het lijkt leuker dan het isquote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurvrouw is 40+, haar scharrel/vriend/... is volgens mij 25 en damn good looking!
Nee joh, ik ga er alleen maar beter uitzien!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is je kans op een leven al over
Ja, sexy ben ik nu he?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo een heerlijk natte kletsprrrrrrrrrrrrrrr
Als dat over haar gaat, ik zou d'r wel doen. Laatst nog over gehad, een manager bij mij is ook wat ouder en schijnt een scharrel te hebben, de meeste gozers bij mij op t werk zouden er geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurvrouw is 40+, haar scharrel/vriend/... is volgens mij 25 en damn good looking!
Niet te nat, anders verzuip jequote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo een heerlijk natte kletsprrrrrrrrrrrrrrr
quote:
Dat is eigenlijk wel zo'n beetje de reden ja. Ik wilde ook wel terug komen naar Nederland, maar dat wilde zij ook niet. Ze wilde niet dat ik terugkwam voor haar. Dus wat ik ook zou kiezen, het zou niet goed zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef MNR het volgende:
Hey Peu.. ik weet niet, maar het blijft gewoon ff door mijn hoofd spoken. Maar is het nu over omdat zij eigenlijk niet naar UK wilde komen en wilde dat jij terug kwam naar NL, of is het over om andere redenen?
Als er een heel kind uit komt... moet toch een flink gat zijn dan...quote:Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo'n gapend gat is het niet hoor. Vooroordelen...
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel zo'n beetje de reden ja. Ik wilde ook wel terug komen naar Nederland, maar dat wilde zij ook niet. Ze wilde niet dat ik terugkwam voor haar. Dus wat ik ook zou kiezen, het zou niet goed zijn.
[..]
Ja, dat is lullig. Had ze gewoon moeten zeggen dat ze wilde dat je terug kwam. Stomme spelletjes ook..
quote:Als er een heel kind uit komt... moet toch een flink gat zijn dan...
Als er een half kind uitkomt, ben je ook niet blij hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel zo'n beetje de reden ja. Ik wilde ook wel terug komen naar Nederland, maar dat wilde zij ook niet. Ze wilde niet dat ik terugkwam voor haar. Dus wat ik ook zou kiezen, het zou niet goed zijn.
[..]
Als er een heel kind uit komt... moet toch een flink gat zijn dan...
Snap ik dit??quote:Op woensdag 2 november 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
Waar blijven die benen nou?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er een half kind uitkomt, ben je ook niet blij hoor.
Blijft nog net zo'n stukje zitten, is heel irritant, heb ik gehad toen ze ooit een kies bij me trokkenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er een half kind uitkomt, ben je ook niet blij hoor.
Ze is een vrouw, dat begrijp je wel gok ik?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Snap ik dit??
Nou ja, kut voor je dat het zo gelopen is.
Het is Tally, wat denk je zelf...quote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
Zeg tally, while we are grocing everyone out... had jij snel weer seks?
Ik verraste mezelfquote:
Dank je, ik haat die stomme spelletjes ook. Ik hoop dat we nog wel normaal genoeg kunnen doen voor ons geplande weekend naar Londenquote:
Nou, ik weet niet of dat per definitie te maken heeft met het feit dat ze een vrouw is, maar ingewikkeld maakt ze het wel! God damned, zo moeilijk is het toch niet? Je weet wat je wil en je handelt daarna.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dat begrijp je wel gok ik?(die smiley is naar mn ex, niet naar jou).
Ik vind het ook wel kut, al voel ik me nu wel wat vrijer.
Nu ben ik alleen wel benieuwd naar jouw antwoordquote:
Ja ik denk dan echt, zeg toch gewoon hoe je je voelt.. Maar goed, ik heb het hart dan ook op de tong...quote:Op woensdag 2 november 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ik haat die stomme spelletjes ook. Ik hoop dat we nog wel normaal genoeg kunnen doen voor ons geplande weekend naar Londen
Jaquote:Op woensdag 2 november 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu ben ik alleen wel benieuwd naar jouw antwoord
Ik denk vooral: wat heeft het nu voor zin om ergens omheen te draaien of oneerlijk over te zijn? Daar schiet je echt geen FUCK mee up. Maar goed, ik ben ook ook vooral van het recht door zeequote:Op woensdag 2 november 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik denk dan echt, zeg toch gewoon hoe je je voelt.. Maar goed, ik heb het hart dan ook op de tong...
Oh, heb je een weekendje gepland? Hopen dat het niet raar wordt idd..
Ja idd. Hoewel het vaak tegen me werkt hoor, ik ben weer veel te openhartigquote:Op woensdag 2 november 2011 23:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk vooral: wat heeft het nu voor zin om ergens omheen te draaien of oneerlijk over te zijn? Daar schiet je echt geen FUCK mee up. Maar goed, ik ben ook ook vooral van het recht door zee
Te openhartig?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. Hoewel het vaak tegen me werkt hoor, ik ben weer veel te openhartig
Veel plezier!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken
Ja, maar nog geen datum zal wel januarie worden, gezien mijn trip naar SF deze maand en haar trip naar Azie komende maand.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik denk dan echt, zeg toch gewoon hoe je je voelt.. Maar goed, ik heb het hart dan ook op de tong...
Oh, heb je een weekendje gepland? Hopen dat het niet raar wordt idd..
Tofquote:
Zijn er echt vrouwen die vertellen wat ze voelen? Maar jullie kunnen dan zeker weer niet zo goed rationeel denken?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk vooral: wat heeft het nu voor zin om ergens omheen te draaien of oneerlijk over te zijn? Daar schiet je echt geen FUCK mee up. Maar goed, ik ben ook ook vooral van het recht door zee
Slaap lekker snuitjequote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken
quote:
lolquote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
Zijn er echt vrouwen die vertellen wat ze voelen? Maar jullie kunnen dan zeker weer niet zo goed rationeel denken?
quote:
Ehm, iddquote:[..]
Zijn er echt vrouwen die vertellen wat ze voelen? Maar jullie kunnen dan zeker weer niet zo goed rationeel denken?
Okay, ik zal mijn vraag anders stellen: hoe kun je te openhartig zijn?quote:
Nouja, wij konden extreem goed praten, tenzij het over gevoelens ging, dan werd het lastiger. Daar moesten we echt voor gaan zitten. Dat deden we ook wel, we hebben geen ruzie gehad ofso, totaal niet, daarvoor waren we te rationeel juist.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef MNR het volgende:
[..]
lol
Ik kan niet voor andere vrouwen spreken, maarre... ik zeg wel wat ik op mijn lever heb. Ben heel erg lief, maar als ik het gevoel heb dat er iets niet goed zit, of ik zou in haar schoenen hebben gestaan, zou je het van mij op je bordje hebben gekregen.
Joh, als het toch al "scheef" zit, valt de toren toch wel om.
Ja, mevrouw.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:35 schreef MNR het volgende:
En kunde deze keer sneller reageren? Ik sta op het punt om naar bed te gaan
Nee, jij niet! Ik had het eigenlijk tegen missquote:
Tja, ik heb gemerkt dat veel mensen er slecht tegen kunnen als je gewoon open bent over hoe je je voelt..quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, ik zal mijn vraag anders stellen: hoe kun je te openhartig zijn?
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:35 schreef MNR het volgende:
En kunde deze keer sneller reageren? Ik sta op het punt om naar bed te gaan
Okay.... daar haak ik later een keer op in. Ben nu moe. Ga naar bedquote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik heb gemerkt dat veel mensen er slecht tegen kunnen als je gewoon open bent over hoe je je voelt..
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 november 2011 23:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay.... daar haak ik later een keer op in. Ben nu moe. Ga naar bed
Ik ken alleen het verschijnsel "waterval". Als je iets vraagt aan een ander en er komt echt een HEUL verhaal eroverheen. Dat rem ik af. En dat wordt me niet vaak in dank afgenomenMaar ik ben geen "spons". Anyways... later missb, slaap lekker! Peu ook natuurlijk.
Ciao.
Weet ik, maar vond t een leuke reactiequote:Op woensdag 2 november 2011 23:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, jij niet! Ik had het eigenlijk tegen miss
Slaap lekker. We hebben het er nog wel eens overquote:Op woensdag 2 november 2011 23:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay.... daar haak ik later een keer op in. Ben nu moe. Ga naar bed
Ik ken alleen het verschijnsel "waterval". Als je iets vraagt aan een ander en er komt echt een HEUL verhaal eroverheen. Dat rem ik af. En dat wordt me niet vaak in dank afgenomenMaar ik ben geen "spons". Anyways... later missb, slaap lekker! Peu ook natuurlijk.
Ciao.
*paraplu pakt*quote:Op woensdag 2 november 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben volgens mij nogal een waterval
quote:
quote:
hmm, goed punt, maar eens bellen morgen waar m'n oordoppen blijvenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Daar hou ik mijn bek niet door hoor.
Ik heb nu een Levovoquote:
Ik ben bang dat mijn werkgever dat niet leuk gaat vindenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je mag m wel aan mij geven. Van mijne is de accu gestorven![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, hoe zet ik mijn hoofd uit?
Jezelf neer knuppelen gaat niet zo makkelijk. Maar oh boy, kon het maar..quote:
Bij mij helpt het door me te focussen op mijn ademhaling. Zo lang mogelijk proberen in te ademen en zo lang mogelijk uit. Dus 1-2-3-etc in en 12-13-14-etc uit. Werkt erg goed!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezelf neer knuppelen gaat niet zo makkelijk. Maar oh boy, kon het maar..
quote:
En dan hou je op met denken?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij helpt het door me te focussen op mijn ademhaling. Zo lang mogelijk proberen in te ademen en zo lang mogelijk uit. Dus 1-2-3-etc in en 12-13-14-etc uit. Werkt erg goed!
Ja, serieus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |