Proefwerkjes van een uurtjequote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
DASTAN, ik vind dat jij morgen van half 2 tot half 3 aan mij gaat denken hoe ik zit te lijden en dat gaat duimen dat ik een 10 haal
Ik zal er wel eventjes bij stilstaan misschien.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
DASTAN, ik vind dat jij morgen van half 2 tot half 3 aan mij gaat denken hoe ik zit te lijden en dat gaat duimen dat ik een 10 haal
Zo groot is het nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat Reeshof helemaal niet zo erg is, xCore, alleen een bepaald deel van Reeshof is pauper.
Feli jongen. Ik wist wel dat je het in je had.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die van vrijdag. Met een acht.![]()
Soepele normering denk ik. Anders begrijp ik er niks van.
proefwerkjes van drie uur.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef xCore het volgende:
Morgen tentamen van 9 tot 12. Zie het al helemaal gebeuren dat de treinen weer eens niet rijden
Kan jij niet draaien?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kutstudent het volgende:
JJ driekwart gekocht omdat goedkoop. Nu nog even leren draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |