Beslis even wie er van jullie doorgaat? Of hoeveel is de stand nu?quote:Op woensdag 16 november 2011 06:49 schreef OA het volgende:
De 72 uur tegen Flitspaal | groot monster waren gisterenmiddag voorbij. Ik heb daarna nog een woord gespeeld en hij/zij niet. Tot aan de avond kan ik niet meer spelen, dus ik verlies sowieso.
De stand momenteel 363-281 in mijn nadeel
Ik sta nog steeds flink achter, dus ik win iig nietquote:Op donderdag 17 november 2011 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beslis even wie er van jullie doorgaat? Of hoeveel is de stand nu?
Ok dan is flitspaal door, zal morgen het bestand bijwerkenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds flink achter, dus ik win iig niet
Flitspaal - Groot Monsterquote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef svk1985 het volgende:
mijn tegenstander nog steeds niet bekend??
Doenutz een invite gestuurd!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
PM van Neelix: Ik ga het niet redden, stuur DoeNutz maar door.
Tevens is het bestand bijgewerkt!
en ik heb verloren met 536 - 361.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik stond voor inderdaad tegen BramMuller, nu allebei weer 1 zet gedaan en de stand is 429-330, geen letters meer in de zak. En er zitten ook niet echt meer gevaarlijke hotspots open dus volgens mij kan ik niet meer echt verliezen.
Heb de invite van Maringo inmiddels ontvangen, denk dat we beter vast kunnen beginnen ja.
Jij zo dik ingemaakt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
en ik heb verloren met 536 - 361.
Het begon leuk met allebei woorden van 40+. Alleen op een gegeven moment had ik steeds maar 1 en soms geen klinker. En de medeklinkers waren ook slecht te combineren..quote:
Je had wel erg veel pech met de letters inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het begon leuk met allebei woorden van 40+. Alleen op een gegeven moment had ik steeds maar 1 en soms geen klinker. En de medeklinkers waren ook slecht te combineren..
Tja, tis het spel eh..quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je had wel erg veel pech met de letters inderdaad.Was niet echt een heel eerlijk potje wat dat betreft, maar goed, soms heb je dat. Sorry!
Inmiddels al invite ontvangen van D.8. Gaat snel!
Precies. Dat heb ik inmiddels ook ervaren, want verloren van D.8. met 465-388, door ook steeds een tekort aan klinkers.quote:
Ik zat al te wachten op een uitnodiging van de winnaar van jullie potjequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Eentwee uitgenodigd , helemaal vergeten
We hebben tot 22-11 de tijdquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op een uitnodiging van de winnaar van jullie potje
Maar zoveel geduld heb ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben tot 22-11 de tijd
alleen spel is nog niet geaccepteerd helaas
dan moet je eentwee de schuld geven, ik heb hem een invite gestuurd....quote:
Ik heb nog geen uitslagen ontvangen. Ik ga morgen een pm sturenquote:Op zondag 20 november 2011 23:34 schreef woordbakkertje het volgende:
Ik zit ook alweer een tijdje te wachten op mijn tegenstander. Is er al iets bekend? Als ik het document bekijk zou de vorige ronde gisteren en inmiddels bijna eergisteren al afgelopen zijn.
je moet tegen mdr125 - renee146quote:Op maandag 21 november 2011 12:25 schreef Flitspaal het volgende:
Heb nog geen invite ontvangen noch geplaatst.
Hoe staat het met jullie potje????quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doenutz een invite gestuurd!
Nog geen 5 minuten geleden uitgespeeld in mijn voordeel.. Het was superspannend, heb gewonnen met het laatste woordjequote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe staat het met jullie potje????
Je nieuwe tegenstander is woordbakkertje - woordbakker!quote:Op maandag 21 november 2011 13:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nog geen 5 minuten geleden uitgespeeld in mijn voordeel.. Het was superspannend, heb gewonnen met het laatste woordje
[ afbeelding ]
Dan doe ik ook wel weer meequote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef crv het volgende:
is der al een lijstje voor de volgende ronde ?
Zoniet dan beginnen we maar![]()
invite gestuurd.quote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet tegen mdr125 - renee146
Die is momenteel gehakt van me aan het maken...quote:Op maandag 21 november 2011 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je nieuwe tegenstander is woordbakkertje - woordbakker!
quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die is momenteel gehakt van me aan het maken...
Je speelde niet zo sterk, anders was je wel geconcentreerder gebleven toen je 200 punten voor stond. Nu brak het je nog bijna op.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:22 schreef mdr125 het volgende:
mdr125 - renee146 tegen Flitspaal - groot monster 489-415
Hebben jullie al een uitslag?quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die is momenteel gehakt van me aan het maken...
Lijstje kopieren en jezelf eronder plakken. Zoals dit:quote:Op woensdag 23 november 2011 10:16 schreef Loll het volgende:
hoe kan ik nog mee doen? nickname scrabel! inclusief uitroep teken.
Na zijn melding hier heeft Paarsbeestje/PBwfeud nog maar een woordje gelegd. Inmiddels alweer 26 uur niets gehoord. Tussenstand 336 - 222 in mijn voordeel.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben jullie al een uitslag?
Haar...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef woordbakkertje het volgende:
[..]
Na zijn melding hier heeft Paarsbeestje/PBwfeud nog maar een woordje gelegd. Inmiddels alweer 26 uur niets gehoord. Tussenstand 336 - 222 in mijn voordeel.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef woordbakkertje het volgende:
[..]
Na zijn melding hier heeft Paarsbeestje/PBwfeud nog maar een woordje gelegd. Inmiddels alweer 26 uur niets gehoord. Tussenstand 336 - 222 in mijn voordeel.
bestand bijgewerktquote:Op woensdag 23 november 2011 16:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Haar...
Sorry ik heb het onwijs druk met het werk momenteel... Woordbakkertje mag door, ik heb er even geen tijd voor, mea culpa enzo...
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
D. is de finale niet wat ver in de competitie voor je?.
En gefeliciteerd woordbakkertje.
Misschien brengt #9 je meer geluk!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Ik had vooraf het idee dat als het ooit zo moest zijn #8 mijn kans zou zijn.
Het heeft niet zo mogen zijn
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien brengt #9 je meer geluk!
Nogmaals, de hype is er vanaf, en de kans op cheaters te groot.quote:Op maandag 28 november 2011 11:07 schreef remlof het volgende:
Het loopt niet meer zo hard als een paar maanden geleden hè?
Dat laatste dusquote:Op maandag 28 november 2011 11:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nogmaals, de hype is er vanaf, en de kans op cheaters te groot.
Da's off-topic hequote:Op maandag 28 november 2011 11:05 schreef crv het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een oefenpotje van D. gewonnen
Wat is de lol van een spelletje als dit als je Scrabulizer ofzo gebruikt?quote:Op maandag 28 november 2011 11:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nogmaals, de hype is er vanaf, en de kans op cheaters te groot.
Nee, dat moet je andersom zien. Wat is de lol als je weet dat anderen het gebruiken?quote:Op maandag 28 november 2011 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is de lol van een spelletje als dit als je Scrabulizer ofzo gebruikt?
quote:
beetje zielig als men dat doetquote:Op maandag 28 november 2011 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is de lol van een spelletje als dit als je Scrabulizer ofzo gebruikt?
ach ik heb best af en toe mijn bedenkingen, maar ik zie het als een uitdaging.quote:Op maandag 28 november 2011 14:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, dat moet je andersom zien. Wat is de lol als je weet dat anderen het gebruiken?
Als ik tegen een computer wil spelen, dan wil ik die keuze zelf hebben, die moet niet voor me gemaakt worden. Bij Wordfeud heb je die keuze dus niet.quote:Op maandag 28 november 2011 14:43 schreef crv het volgende:
[..]
beetje zielig als men dat doet
[..]
ach ik heb best af en toe mijn bedenkingen, maar ik zie het als een uitdaging.
Als ik dan win, win ik tenminste goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |