Gheghe wat een kutkindquote:Op donderdag 3 november 2011 11:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.telegraaf.nl/i(...)enbeul__.html?p=18,2
Bij kooypunt. Ze komt niet eens theedrinken want werkquote:
Donders!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gheghe wat een kutkindAls mijn kind dat later bij onze katten zou doen zou ik echt heeeel kwaad worden.
Gelukkig heeft de kat hem lekker gegrepen
Ik liep me kwaad te maken om die stomme moeder die loopt te filmen. Ik weet verder niet wat er aan vooraf is gegaan. Of kind kat pest of dat kat kind vervelend vind op bed (zie het tenen bijten van de kat) maar ik vind die moeder echt een dom wijf. Kind had poes wel kunnen bezeren en die kat had het kind wel het licht uit de ogen kunnen slaan. En zij zit gewoon hinnikend te filmenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gheghe wat een kutkindAls mijn kind dat later bij onze katten zou doen zou ik echt heeeel kwaad worden.
Gelukkig heeft de kat hem lekker gegrepen
Waardeloosquote:
Oh das lekkerquote:Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waardeloosmaar goed heb hem wel gehaald
we (studenten) moesten elkaar beoordelen dus als je elkaar mag heb je alles voldoende
En zo leert men tegenwoordig bloed prikken en infuus inbrengenPrettig idee toch?
Ja daar zat ik me ook al kwaad om te maken. Echt ongelofelijk dat je je kind dat laat doen, arme kat. Raar wijf die moeder.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik liep me kwaad te maken om die stomme moeder die loopt te filmen. Ik weet verder niet wat er aan vooraf is gegaan. Of kind kat pest of dat kat kind vervelend vind op bed (zie het tenen bijten van de kat) maar ik vind die moeder echt een dom wijf. Kind had poes wel kunnen bezeren en die kat had het kind wel het licht uit de ogen kunnen slaan. En zij zit gewoon hinnikend te filmen
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij ook gefeliciteerd!
Maar waarmee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee
Dankjullie wel![]()
Oh!quote:
Thnx!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:03 schreef indaha het volgende:
Croli succes bij je sollicitatie vanmiddag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |