Ow...quote:
Coole ballenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Diego wordt 13, Karel was een jaar jonger, hij kende hem al zijn hele leven ja![]()
Met die AB zouden zijn wonden moeten genezen ja, de da vond dat ie er verder wel super uitzag en dat ie coole ballen heeft
Lijkt me idd ook geen goed idee om hem met de kou buiten te zetten. Gelukkig kan hij lekker fijn en warm bij jou blijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zn pootjes, dat gaat niet meer normaal worden hoor, dus dat moeten we nog maar eens even bekijken. Mocht ie blijven, dan krijgt ie een fijn balkon tot zijn beschikking, dat is 6 meter lang en daar maak ik dan wel een goede egelhabitat van, maar als ie normaal kan functioneren mag ie lekker buiten in de lente. Da zei ook al dat ik hem vooral door de winter heen moest helpen, want tis nog maar een baby.
Is goed voor je, gooi het er maar uitquote:Op donderdag 3 november 2011 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Rotzak![]()
beetje mij weer aan het brullen maken
Enig idee hoe hard die beesten kunnen lopen?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:55 schreef Barbaaf het volgende:
Aww... maar als hij het pootje wel kan normaal gebruiken heeft hij een goede kans, voor voedsel en verdediging zijn egels niet bepaald afhankelijk van hun sprintvermogen. Wel hopen dat die rugwonden helen, dat is natuurlijk een hele rare huid met die stekels..
Wat lief van Diego ,ook voor zo'n jochie is het moeilijk als hij Karel zijn hele leven gekend heeft.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Diego wordt 13, Karel was een jaar jonger, hij kende hem al zijn hele leven ja![]()
Met die AB zouden zijn wonden moeten genezen ja, de da vond dat ie er verder wel super uitzag en dat ie coole ballen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |